Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 591
Hei, jeg har en tatovering jeg skal ta, og vil veldig gjerne ha hjelp til og tegne den! kan ikke og tegne for en femmer.. og vil prøve og se på muligheter før jeg går til tattoo sjappa...
så si ifra hvis noen vil ta en utfordring og tegne den med farger, og kanskje gjøre den ene siden litt mer realistisk!
Du fikk svar i den andre tråden, Nisse1. Hvis du skal blekke noe permanent inn i huden din bør du hvertfall ta deg litt tid å lese om nettopp tatovering. Sjansene for at noen i historien av Google har tatt noe likende av det du skal ha, erlik 100%. Søk på stikkorda dine, finn en stil, se om noen kjente tatovører har bilder liggende ute, print ut noen forslag og gi det til tatovøren din. Han eller hun vil da, i dialog med deg, skape noe unikt for din kropp. Uten å ha finlest eller ofret posten din mye tanke tipper jeg du vil finne mye bra ved å søke " mexican skull lady".
Sist endret av Lily Bowen; 25. mars 2014 kl. 11:05.