Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  225 43856
Da nærmer det seg dere, husk å kjøpe billetter samt fiks transport til Oslo hvis nødvendig!
lønning den 12. så blir billett da, hvis det ikke allerede er solgt, er jeg heldig så klarer jeg få med UE crewt mitt
Sist endret av Luci Tristis; 9. juni 2013 kl. 23:14.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
lønning den 12. så blir billett da, hvis det ikke allerede er solgt, er jeg heldig så klarer jeg få med UE crewt mitt
Vis hele sitatet...
\o/
Sitat av morsom vampyr Vis innlegg
hvorfor kunne det ikke vært gratis å ut i skogen eller noe istedenfor noe fansy lokale, det er jo liksom en fest for et nettsideforum da, lol
Vis hele sitatet...
Bortsett fra UE-turer, fotovandringer, og treff på festivaler, er parktreff det nærmeste nFF-arrangementer har til skogstur.

Det har blitt diskutert å gjøre greier i skogen, samt mystiske steder i tromsøområdet, og fjelltur, men den generelle holdningen ser ut til å være at man holder seg i trygge byomgivelser.

Husk at folk i alle aldre kommer på treff (13 og 60 er ekstremene jeg kjenner til), og det å stikke til skogs med en fremmed gjeng, som attpåtil er fra Internett, virker utrygt for mange.

trilver på at det er mange jenter å sånn som kommer til å komme selv dit liksom, istedenfor dama til noen fra forumet eller noe.
Vis hele sitatet...
Om du drar på nFF-treff for å finne deg dame har du feil inntrykk av opplegget.

Du skal få motorboate meg om du dukker opp og er over 16, men jeg tror du leter etter noe nærmere ungdomsfester der målene er å ruse seg og pule.

Det kommer jenter, og guttene som ikke kommer fordi de tror kvinneandelen blir for lav for dem, øker kvinneandelen.

Sitat av morsom vampyr Vis innlegg
leie inn artistene koster penger? av hva jeg vet er 2 av "artistene" medlemer av forumet også, untatt 1 av de?
ikke er det noe kjente "artister" engang og det sies heller ingenting om hva slags musikk de skal spille, ikke har det vært noen her som har eller spurt eller snakket noe om musikken der heller i denne tråden.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du ikke vet hva som skal til for å spille på et slikt arrangement (sette av tid, planlegge og øve på låter, frakte utstyr, rigge opp, spille, rigge ned, sørge for at folk ikke ødelegger eller stjeler utstyr, frakte igjen, og sikkert andre ting jeg har glemt).

At artister skal ha betalt er rett og rimelig, selv om altfor mange er vant med å få nesten alt gratis.

Om det er kjente artister du vil se, finnes det nok av festivaler i sommer. Musikken har på foregående FF-er ikke vært hovedpoenget, og blir på dette satt enda litt mer i bakgrunnen.
for meg ser jeg for meg at det kommer til å være de mest ivrigste medlemer av forumet som kommer dit for å diskutere eller bare få møte andre forummedlemer på noe de tror kommer til å være en slags svær musikk event eller noe, som kommer til å komme på denne festen
Vis hele sitatet...
Jeg tror du tar feil. Foregående fester har vært dokumentert både skriftlig, fotografisk, og videografisk. Om akkurat denne har det flere ganger blitt skrevet at musikkaspektet tones ned.

Jeg har ihvertfall ikke fått med meg at noen følte seg lurt fordi de trodde det kom til å bli en heidundranes konsert. Ifjor var det en hel del som dukket opp på grunn av musikken.

også tror jeg ikke det kommer akuratt så mange andre vandlige folk enn disse ivrige forummedlemene som kommer på noe som kommer bare til å ende opp til en stor diskusjonsmøte eller noe isteden for fest, derfor skulle man ikke trengt noe heftig lokale eller noe, hadde det blitt gjort på anen møte å det ville helt sikkert møtt opp masse andre slags random folk som faktisk kommer for å feste
Vis hele sitatet...
Igjen ser du bort fra tidligere erfaringer. Folk har forespurt bedre forhold for diskusjon fremfor stereotypisk festing. Førstnevnte er nFF-ere en ypperlig gruppe for. Sistnevnte kan man gjøre med nesten hvem som helst.

Anbefaler deg å hvertfall komme på et av fortreffene om du har mulighet. Om du vil under annet nick. Tror dette vil gi deg et mer riktig inntrykk av hvordan disse greiene foregår =)

Jonta
kjedelig vampyr, som ikke glitrer engang.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Mer ticketception! En tradisjon? :P


Protip: Ikke last opp bilde av strekkode/serienummer på billetten din.
Vis hele sitatet...
Da sees vi!

http://upit.no/bilder/thumbs/AYar1.png

Det har nok blitt en tradisjon nå, ja, since 2012...
Siden mange kanskje ikke ser så mye innom de tilhørende trådene skriver jeg det her også.
Noen her som kunne tenke seg å sove på et hotellrom med meg og Dorian Explorer. 350,- på hver. Ligger tjue minutter unna lokalet til fots.

Ingen som vil sitte på fra Fredrikstad (eller fra et sted langs veien) til Oslo, og hjem igjen?
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Må nok desverre melde pass på årets freakfest da jeg må spare penger til det harde studentlivet i høst (bor nordpå).
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Til de som fortsatt vipper mellom ja og nei:

Beskrivelse fra treff i Bergen i 2009, og Trondheim 2012. Timelapse 2011, timelapse 2012.

Oslo er større, og brukermassen har økt. Dere blir å angre om dere ikke kommer!
Jeg bestilte billetten levert i postkassen, men har ikke fått den.
Kan jeg likevel få den printet ut på Narvesen eller lignende kiosker?
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg bestilte billetten levert i postkassen, men har ikke fått den.
Kan jeg likevel få den printet ut på Narvesen eller lignende kiosker?
Vis hele sitatet...
om det ikke ordner seg: Ta kontakt med nso og si at du fikk min billett som jeg fikk i trøstepremie på pose-tråden Jeg har allerede kjøpt billett så jeg har selv ikke bruk for den - og å gi den til noen som har kjøpt 1 men fått problemer med postgangen høres ut som en fair deal
Sist endret av etse; 13. juni 2013 kl. 18:10.
jeg får vel ta meg en tur og sjekke om det er noen babes der, skal til oslo til helgen uansett
Sitat av Warpiggy Vis innlegg
jeg får vel ta meg en tur og sjekke om det er noen babes der, skal til oslo til helgen uansett
Vis hele sitatet...
om du kommer dit med den holdningen er det nok feil treff. Det vil være stor overdel av jenter - og tror neppe det vil fungere veldig bra som sjekkearena. Om du derimot har lyst på en awsome kveld, men folk fra freakforum. Hvor du møter masse forskjellige typer mennesker - så er dette absolutt å anbefale.
Sitat av etse Vis innlegg
om det ikke ordner seg: Ta kontakt med nso og si at du fikk min billett som jeg fikk i trøstepremie på pose-tråden Jeg har allerede kjøpt billett så jeg har selv ikke bruk for den - og å gi den til noen som har kjøpt 1 men fått problemer med postgangen høres ut som en fair deal
Vis hele sitatet...
Jeg blir glad når jeg leser slike innlegg. Skulle ønske det var mange flere som deg i landet Jeg vett om mennesker som heller hadde kastet billetten i dassen en å ta på seg "stresset" med å skrive et innlegg om at du er villig til å hjelpe i situasjonen.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Afasar, BomberMan og jeg drar nedover med 9:50-toget i morgen. Om du er på det samme, og ser tre lugubre karer, er det bare å slå av en prat (:
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Jonta Vis innlegg
Afasar, BomberMan og jeg drar nedover med 9:50-toget i morgen. Om du er på det samme, og ser tre lugubre karer, er det bare å slå av en prat (:
Vis hele sitatet...
"tre lugubre karer" = "en sykt streit kis, en som ser veldig streit ut men egentlig ikke er det i det hele tatt, og en langhåra inntrønder"
Er Jonta spesielt streit, da?
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Streitere enn et føkkings vater som har samleie i misjonærstillingen i et heterofilt ekteskap.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
@ de tre trønderne: Jeg er enda streitere enn alle dere tre tilsammen. Så dét så.
Sist endret av aeon_illuminate; 14. juni 2013 kl. 08:05.
Jeg kommer i litt for kort kjole og litt for mye pushup-bh. Hvis noen reagerer på mitt maritime tema (aka, det sabla ankeret og fenderen jeg kommer til å bære på) så er det fordi jeg skal videre på en slik temafest. Blir hyggelig å se dere igjen!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
aeon_illuminate: 13 - 84 - 97 < 1. Duh.

Lily Bowen: Da satser jeg på å finne deg tidligere, og utveksle mer enn én setning med deg denne gang.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
En dag igjen, gutter og jenter!
Kos dere folkens, får ikke til det i år heller.. Kjipe saker

Gamlefar
Sitat av etse Vis innlegg
om det ikke ordner seg: Ta kontakt med nso og si at du fikk min billett som jeg fikk i trøstepremie på pose-tråden Jeg har allerede kjøpt billett så jeg har selv ikke bruk for den - og å gi den til noen som har kjøpt 1 men fått problemer med postgangen høres ut som en fair deal
Vis hele sitatet...
Jeg setter stor pris på dette, men slik som det ser ut nå burde heller noen andre få den.
Det er ikke sikkert at jeg kommer likevel.
Har dere som vant billetter via onairradio.no fått billettene deres enda?
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
Har dere som vant billetter via onairradio.no fått billettene deres enda?
Vis hele sitatet...
Ta kontakt med meg i morgen, så fikser vi det.

Det er pizzatreff på Peppes ved Stortinget nå!

Sitter rett til høyre for trappa opp til "andre" etasje
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Har ikke kjøpt bilett enda, men kan jeg gjøre det på narvesen i morra? Er vel billigere en å kjøpe i døra hvis jeg har forstått rett.
Er det bare å parkere langs gata et sted og betale frem til klokka 15 i morra? Er ikke noe problem å stå et slikt sted til søndag, så lenge det ikke står noen makstid?
Konkurransetid hos On Air Radio!! Lag en morsom "meme" til oss. Tema er On Air Radio, Frode el.l. Gå inn på reaksjon.nu og følg instruksjonene
Og post det på vår facebook side http://www.facebook.com/OnAirRadio.No
så skal vi gi bort billetter til 3 heldige vinnere!!
Funka ikke for meg heller i år kijpt Men skal være bedre forberedt neste år ses da :P
On Air Radio fortsetter Freakfest-konkurransen utover natten, vi har nemlig 2 billetter igjen å dele ut! Send inn et morsomt bilde (med tekst) relatert til On Air Radio, Forspill eller Frode for eksempel. www.Reaksjon.nu gjør det hele SÅ VELDIG ENKELT! Post bildet på https://www.facebook.com/OnAirRadio.No og vinn billett til festen som finner sted i morgen i Oslo. Frode har også lovet å spandere en øl
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Er det bare å parkere langs gata et sted og betale frem til klokka 15 i morra? Er ikke noe problem å stå et slikt sted til søndag, så lenge det ikke står noen makstid?
Vis hele sitatet...
Så lenge du parkerer lovlig er det helt greit, jeg har aldri opplevd hærverk når jeg parkerer ute.

Sitat av Echuz Vis innlegg
Har ikke kjøpt bilett enda, men kan jeg gjøre det på narvesen i morra? Er vel billigere en å kjøpe i døra hvis jeg har forstått rett.
Vis hele sitatet...
I døra er det tretti kroner ekstra for billetten.

Det har vært en drastisk økning av billettsalget den siste perioden, så dere kan nok forvente mye liv utover kvelden. Har sørget for at det blir minst 70 sitteplasser, siden flere hadde et stort ønske om det.
Sist endret av Cappy; 15. juni 2013 kl. 01:04.
Du er en helt cappy! Ser fram til en bra fest, takk for all jobb du har gjort med dette.
Sist endret av moret; 15. juni 2013 kl. 01:21.
Da kjører man nordover om en drøy time
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Fyllesyk og jaevlig, men skal nok klare aa kjoere en runde to idag, ja!
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av nso Vis innlegg
Fyllesyk og jaevlig, men skal nok klare aa kjoere en runde to idag, ja!
Vis hele sitatet...
Var ikke du og slashdot fyllesjuke på lørdagen i fjor også, om jeg ikke husker feil?
Sist endret av aeon_illuminate; 15. juni 2013 kl. 11:17.
Woopwoop! Klar for fest!
Da er jeg på vei også, sees i kveld
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Testing, testing. Untz untz. Untz untz.



Solnørdal and WeAreFiasco were in the building. The seats are in position. All freaks approach the Sofienbergparken.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Var ikke du og slashdot fyllesjuke på lørdagen i fjor også, om jeg ikke husker feil?
Vis hele sitatet...
nso og Slashdot er vel strengt tatt alltid fyllesyke.
i år ble det latskap, så jeg, hhj, Arrakiss og en til må betale i døra hvis det fortsatt er plass.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
i år ble det latskap, så jeg, hhj, Arrakiss og en til må betale i døra hvis det fortsatt er plass.
Vis hele sitatet...
Det går bra..

Dere som betaler for billett i døra MÅ huske å ta med kontanter!
Da sitter jeg på toget fra Fredrikstad. Dette blir gøy.
Cognac`en er åpna, sitter å varmer opp før Freak festen
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Cognac`en er åpna, sitter å varmer opp før Freak festen
Vis hele sitatet...
Watt opp psy trance'en, er på vei til deg!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Bare etter ti minutter er det godt oppmøte. Jeg selger i døra fra nå, slå gjerne av en prat..
Nå er vi på vei
Og jeg selger i døra fra 22:00, slå gjerne av en prat med meg også
Skulle gjerne vært med på festen, men som et par folk på forumet vet, så er jeg i Finnmark, og kan ikke delta.
Ha en god Freak-fest godtfolk Skulle gjerne deltatt, men ettersom jeg har en misstanke om at jeg kjenner flere kan jeg ikke delta . Vet at dette er et typisk klisje svar fra de som "liksom" ikke kan, men jeg kan rett og slett ikke delta grunnet min posisjon

Ta en for meg også, og vel enjoy, brått snakkes vi på byen ( i all anonymitet ).
Sist endret av $pliffeN; 15. juni 2013 kl. 23:26.
Takk for en god fest Masse hyggelige folk å bli kjent med der. Stakk litt tidlig - da jeg var sliten etter å ha vært på fylla dagen før. (ikke lett å bli gammal). Dette er absolutt noe jeg skal være med på en gang til om det skjer igjen neste år

All credz til Cappy for å ha arrangert festen. Det står det respekt av
Sist endret av etse; 16. juni 2013 kl. 02:36.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Som etse, takker jeg også for en fantastisk samling med fantastiske folk og røvere! Mange nye og gamle fjes det var godt å se!