Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1413
Heyhey,

Jeg satt her å søkte litt etter steder jeg kan få tatt meg en tatovering på ryggen som ikke koster skjorta. Veit om et par tre steder, men skulle likt å vite om flere. Så tenkte hva er vel bedre enn at freaksa deler sine favorittsteder. :-)

Vil gjerne at dere deler med dere sjapper rundt omkring i verden som dere har personlige erfaringer fra som kan bli aktuelt for meg å tatt meg en tatovering til, eller andre kan få tips til steder i nærheten av dem de kan ta det.
Må absolutt ikke være her i Norge, da jeg, og kanskje andre er villig til å reise et godt stykke for å spare noen kroner muligens. Eller kanskje det er noen artister der ute som fortjener mer oppmerksomhet? Hvor tok du din tatovering?
Nå vet jeg ikke noe om hvilken stil du tenker på, men Lucky Seven, Let's Buzz, Starlight Tattoo og Electric Linda har fått svært god tilbakemelding av de jeg kjenner. Disse studioene har personer som spesialiserer seg på forskjellige stiler.
Selv har jeg kun erfaring med Lucky Seven, og vil på det varmeste anbefale de til alle som er ute etter en mer classic tattoo.
Å?
Trådstarter
Sitat av Patrialn Vis innlegg
Heyhey,

Jeg satt her å søkte litt etter steder jeg kan få tatt meg en tatovering på ryggen som ikke koster skjorta. Veit om et par tre steder, men skulle likt å vite om flere. Så tenkte hva er vel bedre enn at freaksa deler sine favorittsteder. :-)

Vil gjerne at dere deler med dere sjapper rundt omkring i verden som dere har personlige erfaringer fra som kan bli aktuelt for meg å tatt meg en tatovering til, eller andre kan få tips til steder i nærheten av dem de kan ta det.
Må absolutt ikke være her i Norge, da jeg, og kanskje andre er villig til å reise et godt stykke for å spare noen kroner muligens. Eller kanskje det er noen artister der ute som fortjener mer oppmerksomhet? Hvor tok du din tatovering?
Vis hele sitatet...

Fint om folk legger med sjanger på sjappa ja, bra.

Jeg personlig tok en biomech tatovering på Angel of Pain i Østfold. Tok den på nedre arm, å "Lars Vegas" tok den på frihånd å jeg er meget fornøyd. Anbefaler den for biomech interesserte.
Sist endret av Patrialn; 7. november 2012 kl. 03:07.
Har tatt alle mine hos Oddis eller Tor Erik på PurpePain på Heimdal ved Trondeim.
Stålende fornøyd! Veldig hyggelige gutter, og om det skulle vere noe du ikke er fornøyd med, så fikser dem det.
Anbefales!!
Gutta på House of Pain har gjort det meste av mine og mine venners tattiser. Anbefales.
Victor portugal i Polen, Desidert en av verdens beste - og skal gjøre en av mine neste år.
Sally har tatt mine, hun er kjempe flink!
http://www.symbolicink.no/
Slenger meg på Ignifer og anbefaler Purple Pain Tattoo på Heimdal, 10-15 mins kjøretur fra Trondheim sentrum..
Fantastisk hyggelige & flinke karer, Oddis har vell vunnet en del priser så vidt jeg vet?
+ han har holdt på i en liten mannsalder =)
De kan ofte ha litt ventetid, men resultatet du får på tattisen din er så absolutt verdt litt venting!

http://purplepain.no/
Sist endret av Hightime; 7. november 2012 kl. 15:35.
Sitat av McLovin Vis innlegg
Nå vet jeg ikke noe om hvilken stil du tenker på, men Lucky Seven, Let's Buzz, Starlight Tattoo og Electric Linda har fått svært god tilbakemelding av de jeg kjenner. Disse studioene har personer som spesialiserer seg på forskjellige stiler.
Selv har jeg kun erfaring med Lucky Seven, og vil på det varmeste anbefale de til alle som er ute etter en mer classic tattoo.
Vis hele sitatet...
Støtter meg til det du sier. Samtlige av de studioene er svært godt rykte på seg. Vil bare legge til enda et studio: 1969 Tattoo - da tror jeg vi har de beste studioene i landet

Noi Siamese på 1969 Tattoo (Orientalsk)
Pero og Nick på lucky 7 (Old/new school og fantacy?)
Jannicke og Tomas på Lets buzz (Jannicke har en sinnsyk kul særegen stil. Ser ut som "steinhakking" og "treskjæring" hun er også sinnsyk flink i fantasy og biomekanisk. Tomas: svært allsidig tatovør, han foretrekker gjerne old/new school.
Linda Looman/Electric Linda Attidude Tattoo.

Samtlige tatovører tar fra 1500.- og opp i timen.

Til TS: noe som er vesentlig å vite er hvilke stil du har tenkt deg...
Sist endret av Spelly; 7. november 2012 kl. 15:45.
Linda: Portrett.
Norges beste på sine gode dager.

(Electric Linda/Attidude Tattoo altså)
Sist endret av Lily Bowen; 7. november 2012 kl. 15:43.
Støtter den. Linda og Noi er garantert top 2 i landet.