Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 9300
xoxo Gossip Girl..
Sist endret av Deximus; 7. mars 2012 kl. 12:31.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Vampire Diares og True blood , har en thing for vampyrer og andre overnaturlige ting tydeligvis selv om visse deler blir så sukkersøtt at eg får en trang til å brekkes.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Drar tråden opp igjen
Charmed er det jeg ser om dagene, de er hekser å sloss mot demoner å gud vet hva. hva er det ikke å like?
Jeg digger å se på det når jeg er stein, men ser på det når jeg er nykter også og jeg ser helst at gutta ikke får vite hva jeg bruker min "me time" på
Ellers så fikk ex'n min meg ganske into veronica mars, men jeg så bare på det når jeg var med henne og sluttet å se på det når vi sluttet med værandre.
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
Paradise Hotel, ikke bare grunnet Triana. Jeg digger krangling, dumme mennesker og nakenhet. Om jeg har en litt tung dag eller er litt nedfor så er det ingenting som slår en skikkelig drama episode av Paradise. Føler meg faen som Einstein
Har egentlig ingen guilty pleasure-filmer, men jeg har ganske ofte dumpet ned i sofan når jeg er hjemme og sett på Frustrerte Fruer eller Grey's Anatomy sammen med min mor. Jeg må bare si at jeg digger Eva Longoria i Frustrerte Fruer, for hu har til tider mer baller enn flere mannfolk jeg kjenner.
Jersey Shore, 16 and pregnant, teen mom, friendzone og cops. Skjønner ikke helt hvorfor, menneh synes det er chill noen ganger og bare sitter der å se på trash tv.
Begynte på Jersey Shore idag, og har sett 5 episoder allerede. Skjønner ikke hva som får meg til å fortsette å se, men det er ett eller anent spesielt med den serien der.
Sitat av YankeenAtion Vis innlegg
Jersey Shore, 16 and pregnant, teen mom, friendzone og cops. Skjønner ikke helt hvorfor, menneh synes det er chill noen ganger og bare sitter der å se på trash tv.
Vis hele sitatet...
Digger det. Enkel underholdning. Klarer ikke å bare se NRK dokumentarer og høykvalitetsshit. Det er deilig å koble av med noe som er lett å fordøye.

Selv digger jeg Twilight, skrev særemne om det på VGS. 7 sider, fikk 4+. Beste karakteren jeg har fått på en stil noensinne.
  • frustrerte fruer
  • hotel cæsar
  • home and away

ikke mobb. mamma er sånn passe avhengig av sånt søppel, å det er ikke veldig mange steder å oppbevare seg i leiligheten hennes så jeg har ikke noe valg... dog ser jeg aldri på tv når jeg ikke er der
Gossip girl og Vampire diaries
Av filmer må det være Mean girls og Brokeback mountain
Frustrerte fruer all the way!
Guilty pleasure... Hannah Montana.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Guilty pleasure... Hannah Montana.
Vis hele sitatet...
and we have a winner !
Er vel ikke en "guilty pleasure" i alle sine øyne, men jeg ser på WWE. Altså RAW, Smackdown og PPVs.
MLP FiM, forferdelig effektiv til å distrahere meg fra bildet jeg lager. Noe som er bra for da blir jeg ikke like fort lei bildet mitt før det er ferdig.
Jersey shore er en soleklar vinner. Ler så jeg holder på og dø av alt det dustete de klarer og prestere. Ellers går det i One Three Hill, Charmed. Men det ultimate er nok "I used to be fat" på MTV. EPISK.
Ser forøvrig også det designprogrammet på vox. Der hvor folk lager seg litt spesielle hus.
My sweet sixteen og paradise hotel <3
Jeez, ikke bare jeg som ser på True Blood og The vampire diaries?.. Yay!
Sett alle episodene, så nå er det en i uka :/
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Har sett alt av Veronica Mars, Frustrerte Fruer, One Tree Hill og Gilmore Girls.

Jeg er en Film og tv-serie entusiast. Disse seriene er ikke dårlige på noen måte eller form. De er faktisk veldig bra lagd. Historien suger, men det er ikke det jeg ser etter når jeg ser filmer/serier som dette. Hvordan er det filmet? Hvordan har regissøren valgt å klippe alt sammen? Hvordan klippes det under dialog? Veldig interessante ting å følge med på.
Sist endret av Kognito; 2. mai 2012 kl. 13:19.
Skikkelig guilty pleasure her:
One Three Hill, noen episoder er jo dritspennende... men den eneste grunnen til at jeg egentlig har giddi å sett på det på TV er fordi Broke Davis (Sophia Bush) er helt sinnsykt hot!
Ser faktisk på Paradise Hotel... Aldri alene da, mest på grunn av at hun ene jeg bor med følger med på det, så om jeg sitter i stua blir det jo til at jeg ser på det. Det værste er vel egentlig at jeg liker å se på det og samtidig syntes det er spennende til en viss grad. Faen!
Paradise Hotel
Trøttjævel
ble akkurat hekta på Pretty Little Liars <3
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
High School Musical..
Sitat av Kognito Vis innlegg
Hvordan har regissøren valgt å klippe alt sammen? Hvordan klippes det under dialog? Veldig interessante ting å følge med på.
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt klipperen som klipper det sammen, så sant det ikke er en directors cut selvfølgelig. Ellers har regissøren kun en liten finger med i klippen.

Men jeg forstår hva du mener, det er slike ting jeg ser på selv.
Gossip girl
MLP all the way, mye sex og singel liv da jeg var yngre.
Jeg lastet ned en pakke med alle disneyfilmer, og de er FANTASTISKE! (og overaskende mørke)

Det var mye happy stuff i Sleeping beauty, men mesteparten av den filmen var gursomt mørk.
Sitat av Petruz Vis innlegg
Er vel ikke en "guilty pleasure" i alle sine øyne, men jeg ser på WWE. Altså RAW, Smackdown og PPVs.
Vis hele sitatet...
Om ikke annet så synes jeg det er innenfor som guilty pleassure !
Kan ikke noe for det, men etter fyllte 13 år, synes jeg de "wrestlerne" ser så patetisk ut..

Sitat av pannekake2k Vis innlegg
Guilty pleasure... Hannah Montana.
Vis hele sitatet...
Hehe, er veldig fornnøyd når den lille prinsessa mi ser på disney channel og "Magicerne på waverly place" kommer på.. Selena Gomez <3
Hun er så fin at musikken blir bra! :S

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg ser jo på det, så det har absolutt underholdningsverdi, men det er ikke kvalitet. Digger tiden det foregår i, romerrike osv, men du kommer ikke unna at det er forferdelig cheesy Dialogen er ofte på høyde med filmen 300 på sitt værste, kampscenene er til tider like overbevisende som en pop-up-bok og serien virker generelt litt half-assed.

Det funker sålenge alt handler om kriging og skuespillerne bare trenger å flexe litt og lage grimaser og gutturale lyder, men utover det blir det pinlig tydelig at ihvertfall de fleste gladiator-skuespillerne har blitt hyra inn på grunn av abs, lats og pecs, ikke skuespillertalent.

Se på den gullbelagte serien Rome, så se på Spartacus og du vil merke stor forskjell på kvaliteten.
Mulig jeg sammenligner epler og bananer, men jeg mener kvalitet er kvalitet.
Vis hele sitatet...
Ja, men så har du det aspektet ved Spartacus som er unikt: nemlig at serien skildrer utelukkende hvordan det var å være underdog i gamle Roma. Du får se hvordan slaver blir behandlet, hvor vanskelig det er når man ikke har friheten. Som regel får man bare se hvor lett de rike og velstående kunne manipulere seg frem, og hvor fint og greit det er. Mens spartacus skildrer hvordan disse personene påvirker underdogsene i samfunnet
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Vampire Diaries ofc... Hadde tårer i øynene når den hotte hovedpersonen segna om på golvet i nest siste episode denne sesongen...

Spoiler alert:

Hovedpersonen i Vampire Diaries er HOT (hun spiller forresten to roller, en rolig søt, sexy jente og en sinnsyk sex-fixert "driven" vampyr som er hot.)
Har vel ikke akkurat bare en serie, men mere en liten liste.
-Frustrerte fruer
-One tree hill
-Glee
-Twilight......
-High scholl musical
-Med hjartet på rette staden http://www.imdb.com/title/tt0101114/

Disse er de jeg seriene/filmeme som jeg kommer på.
Sist endret av HuskaIkke; 8. mai 2012 kl. 00:32.
I Used To Be Fat, 16 And Pregnant og Teen Mom for å nevne noen. elsker trash-tv!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Djiises Vis innlegg
Drar tråden opp igjen
Charmed er det jeg ser om dagene, de er hekser å sloss mot demoner å gud vet hva. hva er det ikke å like?
Jeg digger å se på det når jeg er stein, men ser på det når jeg er nykter også og jeg ser helst at gutta ikke får vite hva jeg bruker min "me time" på
Ellers så fikk ex'n min meg ganske into veronica mars, men jeg så bare på det når jeg var med henne og sluttet å se på det når vi sluttet med værandre.
Vis hele sitatet...
Haha kjenner meg igjen i denne! Har sett mye charmed, angel, buffy.. Alle de seriene er jo i samme "bås"..

Sitat av streetch Vis innlegg
I Used To Be Fat, 16 And Pregnant og Teen Mom for å nevne noen. elsker trash-tv!
Vis hele sitatet...
Trash tv har jeg og blitt litt hekta på.. I seriene: Dealers, Pawn Stars og Detroyt pawn shop eller hva det heter :P"..
Og Doomsday Preppers!

Sitat av ShaolinMonk Vis innlegg
Vampire Diares og True blood , har en thing for vampyrer og andre overnaturlige ting tydeligvis selv om visse deler blir så sukkersøtt at eg får en trang til å brekkes.
Vis hele sitatet...
Er helt der på vampyrer selv! True blood, *sukk* Twilight , Angel, Buffy, og Vampire Diaries..

Faen, Hadde folk vært åpen om dette på "ordentlig" kunne man jo satt seg ned å hatt "Guilty pleasure Aften" God mat og snacks og en eller annen flau serie/film
Glee og Hoarders...
Jeg ser på Extreme home makeover.
Jeg griner nesten hver gang når jeg ser disse stakkarslige familiene som plutselig får en seg villa....
hahahahahahah! har også tatt til tårene når jeg ser til Extreme makeover home edition!

Offtopic: Er liverbird selv JFT96!
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Hun er så fin at det er akseptert!
Vis hele sitatet...
Er så enig som det går an å bli. Uansett var ikke den serien så gæren.

Ang. guilty pleasures så blir det vel Jersey Shore, selv om det opplegget har vært ganske utspilt en stund nå.
hadde en periode hvor jeg så på my little pony...
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg ser på Private Practice.
Vis hele sitatet...
Selv har jeg sett gjennom alle episoder av Grays Anatomy, men Privat Practice orker jeg ikke.. Det ble for jentete for min del.

Har også sett Gilmore Girls. ^^

Sitat av pet Vis innlegg
Hotel Cæsar. Får følelsen av skam når episoden er ferdig
Vis hele sitatet...
Har sett alle episodene fra start og frem til sommeren 2009.
Dama har sett alle epsiodene som er laget itillegg til at hun for noen år siden så 8 sessonger med hotel cesar på 6 uker..!
Sist endret av Bombasa; 20. september 2012 kl. 19:02.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jersey Shore.......Jeg er VELDIG streng med meg selv på sånt, jeg tar på meg headset bare dama ser på greys anatomy, sex and the city o.l. men akkurat jersey shore finner jeg underholdende KUN fordi det er et utdrag fra livet av noen av de dummeste menneskene vi har på kloden...Hvis det ikke er et godt konsept vet ikke jeg..