Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288727
Sitat av Lundern Vis innlegg
At dere fokuserer på stats beviser jo bare at dere burde spille COD istedet.
Vis hele sitatet...
Nei?




[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sitat av Lundern Vis innlegg
At dere fokuserer på stats beviser jo bare at dere burde spille COD istedet.
Vis hele sitatet...
Nei, stats gir en veldig god pekepinne på hvor god man er.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Tror fortsatt det ikke er noe her inne som skylder DICE Skill xD

Men jeg gjør tydeligvis det... Rart jeg er opptatt av staten min? o.O
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Nå er min tredje commentary-video ute godtfolk! I denne snakker jeg litt om påsken, TG og tar opp et tema som nok er en gjenganger.

http://www.youtube.com/watch?v=bmiJ3J8_Zmg
Trenger vi å si at du har deilig stemme?
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Neida, du trenger ikke si noen ting forsåvidt - men tusen takk! Ser jo også at den første kommentaren ble "homostemme". Haters gonna hate!
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Trenger vi å si at du har deilig stemme?
Vis hele sitatet...
nei, nok av folk har påpekt dette før i tråden. nice video da, skal du begynne å legge dem ut regelmesig?
Sitat av daimeno Vis innlegg
Neida, du trenger ikke si noen ting forsåvidt - men tusen takk! Ser jo også at den første kommentaren ble "homostemme". Haters gonna hate!
Vis hele sitatet...
Kan skjønne litt hvorfor den kom, men den "Hade bra" på slutten ble litt rar for meg.

Edit: La haters få ha det morsomt med å rakke ned på andre
Sist endret av Mkvarner; 11. april 2012 kl. 20:34.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Takk Cartman. Det er noe jeg vil prøve å få til, ja.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av daimeno Vis innlegg
Nå er min tredje commentary-video ute godtfolk! I denne snakker jeg litt om påsken, TG og tar opp et tema som nok er en gjenganger.

http://www.youtube.com/watch?v=bmiJ3J8_Zmg
Vis hele sitatet...
Jeg rekk å spise en gulrot mens jeg så videoen, hvordan får du tiden til å gå så fort?
Leser du fra et manus?
Spilte Battlefield 3 i kompoen på TG.
Gjorde det helt greit og kom til kvartfinalen hvor vi møtte Epsilon eSports.
Fy fader for en klasse på de gutta..
Skulle ønske BF3 var mere seervennlig med spectator mode, hadde tatt helt av

Spilte Battlefield 3 i kompoen på TG.
Gjorde det helt greit og kom til kvartfinalen hvor vi møtte Epsilon eSports.
Fy fader for en klasse på de gutta..
Skulle ønske BF3 var mere seervennlig med spectator mode, hadde tatt helt av
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Leser du fra et manus?
Vis hele sitatet...
Nei, stikkord. Jeg skriver som regel litt sammenhengende først også, for å peile meg litt mer inn på hvordan jeg skal legge frem ting. Beklager hvis det høres litt manus ut!
Jeg har letet siden BF2 kom ut, endelig fant jeg den.
daimeno, du har lyst til å lage en video der du forklarer litt om underbarrel attachments, og litt om forskjellen mellom ammotypene til disse våpnene?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg har letet siden BF2 kom ut, endelig fant jeg den.
Vis hele sitatet...
Wake Island?
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Wake Island?
Vis hele sitatet...
Yupp.


[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Leste ikke hva plassen het
Sitat av merulz Vis innlegg
Nei. Recon er best hvis du spiller aggressivt. Det vil si bruke motiondetector(TUGS/MAV) aktivt, spawnbeacon, gjøre det umulig for fienden å flanke rundt på sidene. Å legge seg ned med bipod og 12x zoom gjør bare at laget ditt har en mindre spiller.



Du er vel den typen spiller jeg heller vil ha på motstanderens lag.
Vis hele sitatet...

Hvor har du dette ifra? Jeg spiller riktig nok sjeldent med bipod, men har som regel 12 eller 8x zoom på sniperen, og ligger strengt tatt alltid blandt top 5 på laget uansett match .. enten det er Conquest eller TDM.
Sitat av roadude Vis innlegg
Hvor har du dette ifra? Jeg spiller riktig nok sjeldent med bipod, men har som regel 12 eller 8x zoom på sniperen, og ligger strengt tatt alltid blandt top 5 på laget uansett match .. enten det er Conquest eller TDM.
Vis hele sitatet...
Battleloggen din?
Sitat av roadude Vis innlegg
Hvor har du dette ifra? Jeg spiller riktig nok sjeldent med bipod, men har som regel 12 eller 8x zoom på sniperen, og ligger strengt tatt alltid blandt top 5 på laget uansett match .. enten det er Conquest eller TDM.
Vis hele sitatet...
Altså, at du får 5000 poeng fordi du har 5 kills på andre likesinnede nisser, gjør ikke det deg til en teamplayer. Du ligger der oppe og bidrar så sinnssykt lite at du burde skamme deg. Og det gjelder stort sett alle spill hvor folk har mulig til å legge seg ned langt unna objektivene, de bidrar litt, men hadde vært bedre for laget om de faktisk prøvde på noe vettug.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Takk gud! Snipere er svin som kun tenker på seg selv og ingen andre.... er NOEN få jeg har sett som gjør en bra jobb som Recon, med soflam og går latterlig agro med mk11 mod f.eks
Når noen dreper meg ved aggressiv spilling med sniper blir jeg bare sur. Snipere skal campe og oppføre seg generelt som snipere IRL gjør.
Support kan trolle folk med C4
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg har letet siden BF2 kom ut, endelig fant jeg den.
Vis hele sitatet...
Dafuq, visste ikke at det fantes IRL.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Dafuq, visste ikke at det fantes IRL.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Wake_Island

Selvfølgelig kraftig forminsket i Battlefield.
Noen som klarer å finne denne på Wake Island?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a9/98_rock%2C_Wake_Island.jpg/800px-98_rock%2C_Wake_Island.jpg
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Noen som klarer å finne denne på Wake Island?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a9/98_rock%2C_Wake_Island.jpg/800px-98_rock%2C_Wake_Island.jpg
Vis hele sitatet...
Har ikkje sett etter, men med tanke på hva DICE allerede har puttet ut på andre maps, så er den helt sikkert der et sted! Easter Egg
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Har ikkje sett etter, men med tanke på hva DICE allerede har puttet ut på andre maps, så er den helt sikkert der et sted! Easter Egg
Vis hele sitatet...
Den er ikke der, det er en annen "minnestein" men den er mye finere og dedikert til tidligere BF-spillere, ikke til de som døde på øya under WWII.
Noen som har lyst å lage platoon får xbox til oss i nff? Leter etter seriøse spillere som vil spille taktisk med mic osv Ser at det allerede er en platoon men denne er jo selvfølgelig full!
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Noen som tør å innrømme at de har kjøpt kits da?
Kan ikke engang betale med nettet på kortet mitt, så nei. Kommer aldri til å kjøpe meg "god" i spill ettersom det er mye billigere, tidsfordriv og morsommere å klare å skaffe ting selv.
Sitat av 83leo Vis innlegg
Noen som tør å innrømme at de har kjøpt kits da?
Vis hele sitatet...
Nei, og kommer ikkje til og gjøre det heller, da eg har unlocket alt eg vil ha fra før Har du?
M16A3 er unlocka ja Spiller nesten bare med startvåpen nå.
Sist endret av Mkvarner; 16. april 2012 kl. 16:08.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Nei, men det frister litt å kjøpe for fly/heli da jeg svært sjeldent bruker disse. Er vel rank 45 nå, men har bare såvidt låst opp noe småtteri fra luftfartøy.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
M16A3 er unlocka ja Spiller nesten bare med startvåpen nå.
Vis hele sitatet...
Det er jo faktisk de som er best.
Ingen våpen er egentlig best, spørs bare på hva du skal bruke de på. Det som er med startvåpnene er at de er laget for å dekke alle behov imens andre våpen kan være for nærkamp osv.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av 83leo Vis innlegg
Nei, men det frister litt å kjøpe for fly/heli da jeg svært sjeldent bruker disse. Er vel rank 45 nå, men har bare såvidt låst opp noe småtteri fra luftfartøy.
Vis hele sitatet...
Ikke for å være spydig, men da får du bare begynne å arbeide deg oppover. Det er lite bruk for fancy våpen uten ferdighetene til å bruke kjøretøyet bra. Det er ikke noe mer irriterende enn de som tar de viktigste kjøretøyene i spillet, og ikke klarer bruke de.
Lykke til
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Nja, jeg klarer jo å manøvrere dem helt OK, men saken er den at jeg sannsynligvis aldri vil fly så mye at jeg vil låse opp alt. Derfor er det fristende å jukse litt For å unnskylde meg litt så synes jeg det er verre hvis en helt fersk spiller låser opp hele røklet, enn at en halvgarva spiller som meg låser opp siste rest av en klasse/kit som svært sjeldent brukes.
Da er det store spørsmålet.. Hvordan styrer du? Personlig så foretrekker jeg piltastene.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Heli med tastatur og jet med joystick.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Da er det store spørsmålet.. Hvordan styrer du? Personlig så foretrekker jeg piltastene.
Vis hele sitatet...
wasd all the way
Heli skal jo være ganske lett med tastatur, men hvordan er det og fly med joystick? Har lenge vurdert å kjøpe men vet ikke hvilken jeg burde kjøpe og hvordan det er å fly med det.
Joystick anbefalinger til under 500kr?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Jeg bruker en Logitech Attack 3 som fungerer helt greit. Synes den er lite sensitiv når jeg flyr jets, men mulig det er et problem med BF3.

Selv synes jeg ihvertfall at det blir mye lettere å sikte når man bruker joystick. Med tastaturet er det enten full krenging eller ingen, mens man med joystick har mulighet til å velge hvor mye styrke man vil legge i krengingen/bevegelsene.
Selv flyr eg faktisk heli med mus, av en eller annen grunn Fungerer helt fint for meg, ingen problemer med og manuvrere heliet
Noen som vet hvor bf3 er billigst i øyeblikket? Gjerne download
Sitat av seimannen Vis innlegg
Noen som vet hvor bf3 er billigst i øyeblikket? Gjerne download
Vis hele sitatet...
Ja, HER
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Ja, HER
Vis hele sitatet...
Feil, billigere her!
haahhahahahaha
Føler litt for å vise dere en video av meg og noen kompiser. Vi løper bare rundt på Wake Island og tuller. Fortell meg hva dere synes:

http://www.youtube.com/watch?v=tmfRMKJdMw0
Norskehesten
Alden's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Føler litt for å vise dere en video av meg og noen kompiser. Vi løper bare rundt på Wake Island og tuller. Fortell meg hva dere synes:

http://www.youtube.com/watch?v=tmfRMKJdMw0
Vis hele sitatet...
Likte den jeg Viste ikke at de kunne sitte på 2 stk i den gule "trucken"
Sitat av Alden Vis innlegg
Likte den jeg Viste ikke at de kunne sitte på 2 stk i den gule "trucken"
Vis hele sitatet...
Takk! Vi var ikke klar over det før vi prøvde, vi heller. Det er faktisk plass til tre stk. i den (en sjåfør, en i skuffa og en bakpå). Vi hadde det ganske morsomt