Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 5671
kjøpte nylig 1 kilo med sykt dårlig hasj. blir ikke skev og smaker pyton. har blitt kvitt noen plater men de vil ikke ha mere av den. lure på om det er mulig å få ut olje av den uten å risikere livet? sett noen litt skumle oppskrifter på det.
Tror det skal gå å mekke opp hasjen og putte det i et rør med tøystykke i den ene enden for så å helle butan over...
Digital nomade
trippy's Avatar
bho extraction, funker som zevz sa.
http://www.youtube.com/results?searc...xtraction&aq=3
Sitat av zevz Vis innlegg
Tror det skal gå å mekke opp hasjen og putte det i et rør med tøystykke i den ene enden for så å helle butan over...
Vis hele sitatet...
tror dette bare går med grønt, men er ikke 100&sikker
Du tenkte ikke på å prøverøyke før du kjøpte 1000g?
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av nolifer010 Vis innlegg
tror dette bare går med grønt, men er ikke 100&sikker
Vis hele sitatet...
Burde vel strengt tatt funke så lenge du smulder opp bønna godt. rasp den opp med osterasp eller noe. Skader vel ikke å prøve, siden butanen fordamper uansett.
Sist endret av trippy; 28. november 2010 kl. 23:53. Grunn: Skriveleif
Kast det i søppla
Du kjøpte en kilo med hasj, uten å teste varene først?

Nice job dude!
Enig med Bombasa her, det er litt det samme som å kjøpe en bil på Ebay fra Russland uten å prøvekjøre den først :P
Her er en guide for og lage olje av hasj ved bruk av aceton.

Det skal nok fungere mye bedre for hasj. Butan er mer egnet for marihuana.
Sist endret av Quetzalcoatl; 29. november 2010 kl. 00:36.
Trekk noel av det!
I mat da? Digg å munche seg skækk
Om hasjen er urøykelig blir det neppe noe digg å ha det i mat? smaker sikkert henna og alt annet skvip som det er "utbøffa" med? :S

Knus hasjen med hammer og filtrer ut THCen med aceton-metoden imo. xD
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Om hasjen er urøykelig blir det neppe noe digg å ha det i mat? smaker sikkert henna og alt annet skvip som det er "utbøffa" med? :S
Vis hele sitatet...
Korrekt. Hvis hasjen har dårlig aroma og smaker dritt når du røykern er det som regel dårlig knall å puttn i mat. Da bør man bruke mye mat / lite hasj og finne noen krydre osv for å dekke over. Er ikke særlig kult å lakke sjokkis eller skakkao pån hvis det smaker god og søt sjokolade i en heftig symbiose med bildekk og bajs
Man kan jo eventuelt lage olje først, så bruke oljen til matlaging.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Fyren skal jo åpenbart selge det, så matlaging er vel ikke så relevant?

BHO er ikke så farlig så lenge du setter sikkerhet først, gjør det ute etc.
Sitat av Spesiellgnom Vis innlegg
Du tenkte ikke på å prøverøyke før du kjøpte 1000g?
Vis hele sitatet...
Fort gjort å bli svindla da? mange måter å gjøre det på, med en slik mengde...
butan funker like fett på hasj som på grønt.. bare å smuldre opp hasjen først. gjort dette selv ved mange anledninger.
foretrekker butan for aceton, da det ferdige produktet blir noe renere og penere enn ved bruk av aceton.
Sitat av pettern100 Vis innlegg
kjøpte nylig 1 kilo med sykt dårlig hasj. blir ikke skev og smaker pyton. har blitt kvitt noen plater men de vil ikke ha mere av den. lure på om det er mulig å få ut olje av den uten å risikere livet? sett noen litt skumle oppskrifter på det.
Vis hele sitatet...
Tørr jeg spørre hva du betalte for dette..?
Sitat av Quetzalcoatl Vis innlegg
Her er en guide for og lage olje av hasj ved bruk av aceton.

Det skal nok fungere mye bedre for hasj. Butan er mer egnet for marihuana.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Ser ingen grunn til at butanekstraksjon ikke skal fungere med fint oppmalt hasj.
du har vel blitt rundlurt. sånn som du beskriver det minner meg om lureriet med å selge vakumtrykket hestedritt. Kos deg!
10 gram hasj er lik 1 gram olje så da kan du jo regne ut selv hvor mye olje du ender opp med. Kan nok ta en "god" pris for oljen og slik at du tjener inn tapet ditt.
Sitat av RESpekt Vis innlegg
10 gram hasj er lik 1 gram olje så da kan du jo regne ut selv hvor mye olje du ender opp med. Kan nok ta en "god" pris for oljen og slik at du tjener inn tapet ditt.
Vis hele sitatet...
heh, det kommer da helt an på kvaliteten av produktet du skal lage olje av.
hasj med 1% thc vil gi 1gram per 100 gram hasj.
hasj med 10% thc vil gi 10gram med 100 gram hasj.
rundt regnet.(noe svin må man regne med, og bruker man skitne metoder som aceton får man også en del andre ting enn thc med i oljen. derfor den blir svart og ikke grå/hvit som med butan)
når man tar i betraktning at denne hasjen TS snakker om er så dårlig at den ikke fungerer når man røyker den, så er den nok nærmere 1% enn 10%. så han kan nok bare se langt etter 1g ren olje per 10g hasj.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Du kjøpte en kilo med hasj, uten å teste varene først?

Nice job dude!
Vis hele sitatet...
bare så morsomt att jeg sendte en kompis for å hente og han prøvde det og påsto det virket
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Lur noen andre til å kjøpe hele greia av deg for en fin sum =)
helst en du ikke kjenner og ikke har planer om å bli kjent med.
Du vil gå mer i tap av å lage olje enn og selge dritten for halv pris.
Selg dritten til sjokkpris, og si du må fjerne deg med den fortløpende, til en du ikke kjenner så godt. Beste å gjøre i din situasjon
Med så lav kvalitet på hasjen, vil jeg fraråde deg og lage olje ut av det. Selg det billig isteden og prøv og dekke tapet.

Over til noe annet, har du noe kilder på at 1% THC hasj er 1g ut av 100g? For en kompis av meg gjorde dette en stund tilbake, og han fikk en ganske større mengde en 1/100. Og den hasjen var dåårlig!
fått solgt 500 av den dritten nå. Og tru ikke jeg har lagt grunnlag for ett godt vennskap med de som kjøpte det. Men jeg var ærlig og sa det var noe dritt så de har seg selv og takke. Greide faktisk å få det jeg ga + ett par høvdinger i fortjeneste. Smøre meg med tålmodighet så blir de 400 som er att borte også. Kommer nærmere jul så kjøpe folk alt som ligne
Sitat av Hazee Vis innlegg
Med så lav kvalitet på hasjen, vil jeg fraråde deg og lage olje ut av det. Selg det billig isteden og prøv og dekke tapet.

Over til noe annet, har du noe kilder på at 1% THC hasj er 1g ut av 100g? For en kompis av meg gjorde dette en stund tilbake, og han fikk en ganske større mengde en 1/100. Og den hasjen var dåårlig!
Vis hele sitatet...
ja, det er fordi oljen ikke blir rein... 1% thc hasj kan bare bli 1% rein thc olje.. sier seg selv. ren mattematikk. alt over er andre ting enn thc..

tenkte forsåvidt ikke på at pettern muligens skulle selge oljen, og at han derfor ville hatt den renest mulig. derfor jeg anbefalte butan ekstrasjon istedenfor aceton/isopropanol. han ville fått mer olje av aceton/iso metoden, men da snakker vi jo om ureinheter. (derfor fargen på oljen ofte blir mørk, gjerne til og med svart når man bruker aceton/iso metoden. mens butan gir en mye lysere, nesten hvit farge. som er den reneste thc oljen du får tak i. jo hvitere jo bedre )
putt all opphakka hasjen i 1/2L flaske. steng av med å feste 2lag med kaffe filter istden for kork.
borr/pirk et lite hull i bunnen a flaseken med Borr/spiss kniv.
kjøp inn ca 1500ml butan å fest butan-flasken i det lille hullet på bunnen a flasken.
ta en stor skål med litt varmt vann å sett derretter en litt mindre skål oppi den med vann.

så er det bare å ha flaske tuten åver den minste skåla å spray ivei butanen koker sakte men sikkert ut så lenge det er MIDDELS varmt vann i nederste skål hele tiden.

når gassen så er kokt ut så kan du sette skåla med olje i fryseren i ca 10-15min får å få bort siste gass, så er det bare å varme opp skåla å mekke ivei ^^ enjoy
Sitat av pettern100 Vis innlegg
Kommer nærmere jul så kjøpe folk alt som ligne
Vis hele sitatet...
Håper du får ei julegave av eventuell kjøper som får deg til å synge

Du har vært en dust og nå skal du være en dust igjen? Selge folk møkk som julehasj (den viktigste hasjen), ta penga dems og gi dem en drittopplevelse.

Du er en skikkelig kjiping!
Sitat av Marisa Vis innlegg
Håper du får ei julegave av eventuell kjøper som får deg til å synge

Du har vært en dust og nå skal du være en dust igjen? Selge folk møkk som julehasj (den viktigste hasjen), ta penga dems og gi dem en drittopplevelse.

Du er en skikkelig kjiping!
Vis hele sitatet...
Han sa i forrige post at han har solgt med minimal fortjeneste da. Kan jo hende sakene funker helt ok på folk som ikke er særlig innrøyka
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Han sa i forrige post at han har solgt med minimal fortjeneste da. Kan jo hende sakene funker helt ok på folk som ikke er særlig innrøyka
Vis hele sitatet...
Oh, ooooooh, how nobel, minimal fortjeneste på noe han selv har innrømt er møkk. Not impressed! Han hadde han gitt det bort til veldedighet så.....

Det kan jo hende noen får ett buzz på placebo men mest sannsynligvis vil noen sitte med dritt til jul. Not cool!
Sitat av Marisa Vis innlegg
Oh, ooooooh, how nobel, minimal fortjeneste på noe han selv har innrømt er møkk. Not impressed! Han hadde han gitt det bort til veldedighet så.....

Det kan jo hende noen får ett buzz på placebo men mest sannsynligvis vil noen sitte med dritt til jul. Not cool!
Vis hele sitatet...
Hva slags verden er det egentlig du lever i? Gi bort til veldedighet? Tror du det er derfor folk tar risken å drive med en ulovlig aktivitet for å være kule mot folk?

Hvis du har så jævla mye engasjement så kan du vel heller bruke det på noe bedre enn dette?
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Hva slags verden er det egentlig du lever i? Gi bort til veldedighet? Tror du det er derfor folk tar risken å drive med en ulovlig aktivitet for å være kule mot folk?

Hvis du har så jævla mye engasjement så kan du vel heller bruke det på noe bedre enn dette?
Vis hele sitatet...
Jeg lever i en verden hvor jeg gir bort det jeg ikke vil ha selv. Jeg kjøper ikke en defekt ting og prøver å selge det til noen som ikke har greie på produktet. Enten får jeg gå tilbake til selger (eller se Two and a Half men og sende en kompis igjen) og kjefte ham opp og få tilbake penga, eller så får jeg vel ta tapet selv. Har da vært i begge situasjoner, i min verden....

Jeg regner med at han tjener på denne ulovlige aktiviteten, har egeninteresse. Profitt. Han er såvisst ikke en cannabilfilantropist. Han driver en business. Håper denne kiloen legger seg på ryktet hans som en grå stein som knappest er ulovlig.

Varen han her leverer er dritt. Siterer ham selv; "sykt dårlig hasj. blir ikke skev og smaker pyton".

Gud ane hva det er han selger og folk drar inn i lungene sine. Mange reagerer fysisk negativt på dårlig hasj, sist leste jeg denne. Jeg selv får veldig vondt i kroppen av dårlig hasj, jeg får muskel og skjelettsmerter og er dårlig neste dag også.
Det skjer om man er innrøyket eller ikke, det er en fysisk reaksjon på at noe ikke er bra for kroppen din.

"Ikke-innrøyka" folk fortjener også god hasj, og finnes det ikke så er det bedre å bare si ifra, så får folk avfinne seg med det og avvente. Man kan jo innrømme at man selger hennadyppede sponplater, men jeg innbiller meg at salgsprisen er lav. Gi folk en god opplevelse, så handler de igjen og de sprer godord, evt. vice versa. Salg 101, lovlig eller ulovlig marked.
Sist endret av Marisa; 2. desember 2010 kl. 20:53.
Jeg lever i en verden hvor jeg gir bort det jeg ikke vil ha selv. Jeg kjøper ikke en defekt ting og prøver å selge det til noen som ikke har greie på produktet. Enten får jeg gå tilbake til selger (eller se Two and a Half men og sende en kompis igjen) og kjefte ham opp og få tilbake penga, eller så får jeg vel ta tapet selv. Har da vært i begge situasjoner, i min verden....

Jeg regner med at han tjener på denne ulovlige aktiviteten for en egenvinst. Profitt. Han driver en business. Håper denne kiloen legger seg på ryktet hans som en grå stein som knappest er ulovlig.

Varen han her leverer er dritt. Siterer ham selv; "sykt dårlig hasj. blir ikke skev og smaker pyton".

Gud ane hva det er han selger og folk drar inn i lungene sine. Mange reagerer fysisk negativt på dårlig hasj, sist leste jeg denne. Jeg selv får veldig vondt i kroppen av dårlig hasj, jeg får muskel og skjelettsmerter og er dårlig neste dag også.
Det skjer om man er innrøyket eller ikke, det er en fysisk reaksjon på at noe ikke er bra for kroppen din.

"Ikke-innrøyka" folk fortjener også god hasj, og finnes det ikke så er det bedre å bare si ifra, så får folk avfinne seg med det og avvente. Man kan jo innrømme at man selger hennadyppede sponplater, men jeg innbiller meg at salgsprisen er lav. Gi folk en god opplevelse, så handler de igjen og de sprer godord, evt. vice versa. Salg 101, lovlig eller ulovlig marked.
Vis hele sitatet...
Vel, trådstarter skriver at han sa klart ifra til de som kjøpte det at det var dritthasj, men de kjøpte det uansett. Så i mine øyne er det de som kjøpte det som gjorde en tabbe, og det er dem du burde "kjefte" på, for de kommer helt sikkert til å selge vidre uten å si til folk at det er dritthasj.
Sist endret av Dimergon; 2. desember 2010 kl. 20:54.
Om trådstarter snakker sant så fortalte han vel kjøperen at det var noe dritt anyways. Så dette burde vel ikke være noe og diskutere Marisa? Hvertfall slik jeg leser det.
Sitat av Haagens Vis innlegg
Om trådstarter snakker sant så fortalte han vel kjøperen at det var noe dritt anyways. Så dette burde vel ikke være noe og diskutere Marisa? Hvertfall slik jeg leser det.
Vis hele sitatet...
Siterer TS; !fått solgt 500 av den dritten nå. Og tru ikke jeg har lagt grunnlag for ett godt vennskap med de som kjøpte det. Men jeg var ærlig og sa det var noe dritt så de har seg selv og takke"

Han har tydeligvis negativt lagt seg ut med noen, men han var ærlig, men har trolig skadet ryktet sitt som leverandør. Kan være en gjeng av samme kaliber med samme plan. Han legger feilen over på dem, ansvarsfraskrivelse for en skikkelig drittdeal.

De slår meg som en gjeng med Akerselva-gutter, transients. Bedre å prøve å bli kvitt resterende der oppe, der vet jo alle allerede hva de får. Gi det til en Akerselvafyr, julegave, en god gjerning, veldedighet
Sist endret av Marisa; 2. desember 2010 kl. 21:08.
Sitat av Marisa Vis innlegg
Jeg lever i en verden hvor jeg gir bort det jeg ikke vil ha selv. Jeg kjøper ikke en defekt ting og prøver å selge det til noen som ikke har greie på produktet. Enten får jeg gå tilbake til selger (eller se Two and a Half men og sende en kompis igjen) og kjefte ham opp og få tilbake penga, eller så får jeg vel ta tapet selv. Har da vært i begge situasjoner, i min verden....

Jeg regner med at han tjener på denne ulovlige aktiviteten, har egeninteresse. Profitt. Han er såvisst ikke en cannabilfilantropist. Han driver en business. Håper denne kiloen legger seg på ryktet hans som en grå stein som knappest er ulovlig.

Varen han her leverer er dritt. Siterer ham selv; "sykt dårlig hasj. blir ikke skev og smaker pyton".

Gud ane hva det er han selger og folk drar inn i lungene sine. Mange reagerer fysisk negativt på dårlig hasj, sist leste jeg denne. Jeg selv får veldig vondt i kroppen av dårlig hasj, jeg får muskel og skjelettsmerter og er dårlig neste dag også.
Det skjer om man er innrøyket eller ikke, det er en fysisk reaksjon på at noe ikke er bra for kroppen din.

"Ikke-innrøyka" folk fortjener også god hasj, og finnes det ikke så er det bedre å bare si ifra, så får folk avfinne seg med det og avvente. Man kan jo innrømme at man selger hennadyppede sponplater, men jeg innbiller meg at salgsprisen er lav. Gi folk en god opplevelse, så handler de igjen og de sprer godord, evt. vice versa. Salg 101, lovlig eller ulovlig marked.
Vis hele sitatet...
jeg hadde et langt innlegg her og en hau med argumentasjon som er bortkasta fordi jeg gjenleste et par innlegg og så biten med ikke godt vennskap og at sakene faktisk ikke gjorde han skev whatsoever.
Jegg er enig med deg og beklager bortkasta tid for oss begge og andre.
Sitat av HELEflaska Vis innlegg
jeg hadde et langt innlegg her og en hau med argumentasjon som er bortkasta fordi jeg gjenleste et par innlegg og så biten med ikke godt vennskap og at sakene faktisk ikke gjorde han skev whatsoever.
Jegg er enig med deg og beklager bortkasta tid for oss begge og andre.
Vis hele sitatet...
Neida neida, jeg blir glad for at du er enig og syntes det var interessant å filosofere rundt hvorfor jeg synes dette er kjipt.

Hvis TS ikke er interessert i veldedighet så kan han jo spare resten til nyttårsaften og kaste den på peisen. Se om han ønsker å innhalere sakene. For noe THC bør det jo være i det TS, eller?

Da bør jo 400 G gi deg årets partay!
for å si det slik så har jeg aldri solgt for å tjene penger. Kun for å finansiere mitt eget forbruk. Men folk får nå bestemme selv hva de kjøpe av meg
Sitat av pettern100 Vis innlegg
for å si det slik så har jeg aldri solgt for å tjene penger. Kun for å finansiere mitt eget forbruk. Men folk får nå bestemme selv hva de kjøpe av meg
Vis hele sitatet...
Det er jo det vanligste, og da selger man det man selv røyker, ikke saker man selv ikke vil ta i med mekke-saksa si engang.
Er ikke det godt nok for folk så kan de alltids bli pol-vandrere.
Sitat av pettern100 Vis innlegg
for å si det slik så har jeg aldri solgt for å tjene penger. Kun for å finansiere mitt eget forbruk. Men folk får nå bestemme selv hva de kjøpe av meg
Vis hele sitatet...
Siden når trengte man 1 kilo for å dekke eget forbruk?
La oss si du kjøpte denne kiloen for 25 (kanskje billigere mtp kvaliteten?):

Du selger plater for 6000 - 25 000 / 6000 = 4 ~
Selger du fire plater har du nesten tjent inn pengene dine (sånn ca)... Hva faen skal du med 600g røykings? Dekke det neste året med dårlig røykings?
Sist endret av Prognisse; 3. desember 2010 kl. 13:30.