Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1127
Skal til Amsterdam neste sommer og er stor fan av edibles, tenkte og pakke med meg litt i kofferten, men tenker kan narko hunder lukte foreksempel gummyworms og noen som har noe andre tips?
Edibles på coffeshop er relativt svake på grunn av reglene. Tror du skal lete lenge etter edibles som ligner det en får kjøpt i USA. Muligens får du slikt "canalside", altså kjøpt fra en bil parkert langs kanalen.

Personlig hadde jeg aldri tatt med meg noe hjem.
Sist endret av KnutAnkhAton; 23. juni 2019 kl. 16:20.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig jeg har blitt for gammal for ny slang språk men hva er egentlig edibles?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mulig jeg har blitt for gammal for ny slang språk men hva er egentlig edibles?
Vis hele sitatet...
Spiselige rusmidler, f.eks. Cannabiskaker
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stingray Vis innlegg
Spiselige rusmidler, f.eks. Cannabiskaker
Vis hele sitatet...
Ja ok, Takk for svar! Har trodd det var å røyke eller droppe rein thc olje eller noe hehe.
Har overhørt ungdommen si de "tok edibles" eller "skal droppe edibles", og sett for meg noe crack pipe hasj røyking med 100% reine saker som får de ballefjerne.

Hvorfor sier man ikke bare at man spiste/skal spise hasjkake lenger?
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
62 8
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja ok, Takk for svar! Har trodd det var å røyke eller droppe rein thc olje eller noe hehe.
Har overhørt ungdommen si de "tok edibles" eller "skal droppe edibles", og sett for meg noe crack pipe hasj røyking med 100% reine saker som får de ballefjerne.

Hvorfor sier man ikke bare at man spiste/skal spise hasjkake lenger?
Vis hele sitatet...
Det du snakker om er hva som kalles for "dabbing". Man varmer opp en slags glasspiece festa til en bong med blow torch. Deretter venter man ca. 30 sek før man legger opp i rosin eller annen type thc konsentrat og røyker det. Og ja, du blir ballefjern på det haha
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor sier man ikke bare at man spiste/skal spise hasjkake lenger?
Vis hele sitatet...
Fordi man spiser ikke bare hasjkake lenger. Man spiser sjokoladebiter, gummy worms, kaplser med fett, vafler og kjeks
Samlebetegnelse for alt spiselig er edibles.


Hadde ikke smuglet TS. Edibles kan man stort sett få tak i i norge uten mye pes, eller bare sette av noen timer å lage 20stk selv.
Samt at dette er nederland, som er risikosport i tollen. Ikke verdt det i mine øyne

Hundene er ikke nødvendigvis trent til å lukte frem edibles. Men det fult mulig å lukte det dersom de er opplært til det. Ikke noe jeg hadde gamblet på i Amster
Sist endret av KjemikalieX; 24. juni 2019 kl. 10:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Der er mye mer fres i det du kan lage her i Norge sammenlignet med det du får kjøpt på coffeshop i Amsterdam. Anbefaler å heller gjøre det
Hvorfor skulle ikke ei bikkje lukte edibles?

De er like oppmerksomme på varer med innblandet cannabis som mye annet. Er ikke akkurat noe nytt med cannabis bakt inn i mat.