Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 499
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjer om jeg får rent piss i en dong i kveld, legger i en termos ved 40 grader i. Tar med dongen til legen, bruker den. Merker testene demmes at det ikke er 100% ferskt piss? De ser ikke på når jeg tisser
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min bror fikk alltid kompiser til å pisse for seg, men han oppbevarte det i kjøleskapet til den dagen han skulle pisse (da lukter ikke urinen surt) Han brukte også en camelback.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det funker for min bror i et halvt års tid, de så heller ikke på når han pisset.
Men ikke oppbevar urinen varmt, da vil den bli sur å lukte gammelt piss.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så jeg skal gi legen kaldt piss? Eller skal jeg pisse 20/30 i koppen og resten kaldt?
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så jeg skal gi legen kaldt piss? Eller skal jeg pisse 20/30 i koppen og resten kaldt?
Vis hele sitatet...
Ikke gi legen kaldt piss, da vil du bli fersket med en gang.
Men om du får festet dongen sånn at den har kontakt med huden din en halvtime - time før du skal pisse så vil den holde kroppstemperatur..
Men vil anbefale deg å kjøpe en camelback som du lett kan feste rundt foten, på magen.Ganske genialt da du kan dra tupen ut smekken å klemme på posen sånn at urinen presses ut i koppen.
Dog usikker på om du trenger å varme den opp lengre enn en halvtime - time.
kjøl det ned. Varm det opp igjen rett før du skal avgi prøven.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Smart tenkt odd gir faen om jeg må ta ny pisseprøve om en uke for da er det ute sv kroppen. Men tok et par trekk forje helg og denne helga så må bare ikke være påvirket