Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1395
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yo freaks!

Vært en lang dag nå å tenker å kanskje ta 2cb for å "kvikne litt"
Hvordan vil dette gå? Er en erfaren astronaut
Tenker mest på at jeg vil ikke space heeelt ut fordi jeg blir trøtt. Tenker en 20-25 mg oralt btw.
Tatt Lsd for så å ta mere i 01:00 tia før. Blir det noe ish som det?

På forhånd, takk!
Bare du kjenner deg, hva du tåler og dagsformen din.

Om du er usikker nok til å spørre her bør du kanskje vente til du er mer klar for det?
Går berre godt, kos deg.
Sist endret av Lyra; 25. januar 2019 kl. 21:00.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok jeg. Var ikke direkte usikker.. bare nysjerrig. Så ja. Good luck me :P
Ikke noe problem det. Du kvikkner nok opp og får en fet trip.
Men hadde jeg vært deg hadde jeg venta. Første gang jeg tok det gjorde jeg det på kvelden i 12 tiden. Satt oppe i 4 timer og bare trippe helt ut. Var første gang og dose på 30mg. Sovnet etter 4 timer og en J og hadde de mest fargerike drømmene noen sinne.
Ble veldig sliten og følte i ettertid at jeg kastet bort trippen på å sove. Men hvis du er gira kjør på.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Veldig, veldig bra. Hadde noe quality weed. Det fikk fart på saka!
Hahah ohhh yes. Var på 50-60 2cb, å fyrte av ei bøtte omtrentlig på peeek å herregud, i det jeg pusta ut!!! For et intenst øyeblikk (:
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Der sa du noe Learys
liker å ta en eller to bumps i nesa på kveldinga når bare vil ha en liten oppløfter. Varer ikke så lenge heller