Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1620
Ja, da har det seg slik at en idiot av en altfor dritings «kompis» av meg klarte å tråkke på vekten min, som nå er død.

Så nå trenger jeg en ny en, har vært rundt om å spurt div headshops i området og ingen av de hadde vekter som var imponerende nøyaktige, da de fleste av de var ment for cannabis.

Det jeg er ute etter en vekt som nøyaktig og stabilt kan veie opp brukerdoser til f.eks Molly, og andre pulverbaserte substanser.

Siden den idioten nekter for at det var hans feil og nekter å betale for seg
(den var relativt dyr), og det er dårlig tilgang i nærområdet, så må jeg da finne en på internett.

Akkurat nå har jeg veldig mange utgifter jeg må ut med i nær fremtid, så hvis noen vet om en nøyaktig/stabil mg vekt som ikke koster så sa altfor mye så taes alle forslag godt i mot.

Hadde vært ekstra fint hvis dere personlig har erfaringer med de dere foreslår, gjerne med link til siden hvor jeg kan bestille den.

Har sett på noen på for eksempel DealExtreme, men den siden er jo kjent for å ofte ha så-som-så kvalitet på varene de selger.

Vil ha noe som funker bra, til en OK pris.

Takker på forhånd tips


Edit; jeg har brukt søkefunksjonen, men det var veldig mange år gamle poster der, med mange døde linker.
Sist endret av Juliaan; 31. oktober 2018 kl. 17:08.
Gemini-20 er nok det beste du får til en rimelig pris!
https://www.amazon.com/American-Weig.../dp/B0012TDNAM

Noen få mg fra eller til må du regne med, men funker fjell til MDMA, 2c-b, etc. Også brukt den til 3-meo-pcp men det var nok litt i grenselend mtp. på hvor små doser som skal til, men funker fint for meg hvertfall.
Sist endret av Lyra; 31. oktober 2018 kl. 17:24.
Kan anbefale denne siden her, har en vekt derfra selv som jeg er storfornøyd med

https://www.shady.no/categories/001g-presisjon
Sikkert ikke alle som er like heldig, men jeg har hatt mi 50 kroners Ebay-kina vekt i 3 år nå Den fungerer fint.
Aldri kjøp digitalvekt fra headshops eller norske nettsider. Ekstremt overpriset.
Her har du en 0,01 vekt for under 50 kr 0,01g

Har hatt denne type selv i mange år, 0,001g mg-vekt til 120kr.
0,001g
Sist endret av trikker95; 1. november 2018 kl. 11:55.
Er det privat headshop i Rogaland du kan få kjøpt helt nøyaktige vekter.


Koster under 400kr men du får kvalitetsvare som er helt nøyaktig.
Sist endret av Cloor; 1. november 2018 kl. 16:33.