Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2807
Anonym bruker
"Nyfiken Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan type sigaretter bruker dere?
Og er det noen som vet hvor man får kjøpt tobakk uten all dritten?:sko gstroll:
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker petterøes lyse blå(mild) men kun fordi jeg røyker den generelt. Kan bruke det meste utenom kent eller camel. Mener på du får kjøpt greengo på happy price/shangri-la i oslo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tobakk uten all dritten
Vis hele sitatet...
Wat? Tobakk kommer logisk nok fra tobakkplanten, som sikkert har flere underarter men jeg tror alle er såpass giftige at de forsurer jorda rundt seg, så du må nok finne en erstatning utenom tobakk skal du bli kvitt dritten...
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trenger ikke blande ut weeden vet du, pare pakk den ordentlig og fyr løs
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
greengo på shangri-la, kamomille, persille, kan bruke all slags mulig krydder egt, fantasien setter grensene
Kent white
Beste tobakken! Kjøp en pakke så sammenligner du innholdet med hvilken som helst annen type. Stoor forskjell!
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Substitue tobakk får du kjøpt hos shang-ri la og scorpius i Oslo. Sikkert flere steder som har det
Lucky Strike Additive Free, er uten parfyme(den bruke pakken). Ellers så er Blue Master bra mekkesigg, den er lite tjære i.
Jeg personelig synest Prince White er grei nok.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Petterøes hvit har lite nikotin og smaker godt. Jeg har sluttet å bruke sigg til mekk pga. helsen.

Hvis du har weed og mye penger så trenger du ikke mekk.
Raw Organic
Kamomill! Everyday, all day
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Blue lotus er favoritten her i huset!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kan anbefale RealLeaf, urteblanding som smaker søtt-ish, med konsistens(riktig ord?) som grinda weed. Veldig snill på halsen er den også.
Henger meg på Lucky Strike (Additive Free)
Blir brukt av alle i kretsen her til mekk.
Samt at tobakken renses veldig godt for annet drit man ikke vil ha i jointen.
Jeg anbefaler Blue Master sigaretter! Jeg har brukt mange forskjellige pakker opp i gjennom årene og blue master er min favoritt. Den er definitivt verdt et forsøk, og det er som regel svært lite man trenger å pille ut av det.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan også gå god for Lucky strike additive free, den heter vel true red nå. Har også hørt gode ting om RealLeaf og GreenGo, men ikke prøvd dem selv. Hvis du ikke røyker tobakk vanligvis og vil unngå å røyke tobakk ville jeg anbefalt en substitutt.
Brukte aldri sigaretter...helst tobakk ...vanlig petterøes eller mild/gul om du foretrekker mest mulig mild mix siden det er så mye parfyme osv videre i sigaretter. Syntes også det var ganske "tørre trekk" da jeg brukte sigaretter såvidt jeg husker
Sist endret av Aaren; 27. mai 2018 kl. 02:14.