Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3127
Hei folkens.

Har fått en forespørsel om å sette opp en nettside for en person der han kan legge ut sine videoer, og det skal være mulig å leie videoen i et valgt tidsrom og det skal være mulig å kjøpe videoen og laste den ned.

Personen ville ha det enklest mulig og da tenkte jeg på Wordpress med en gang.
Finnes det en Wordpress plug-in som har dette?
Har søkt en del rundt men finner ikke så mange akkurat.

Om plug-in'en må betales for som en engangssum har ikke så mye å si så lenge det ikke er månedlig betaling.
Woocommerce har både en innebygget funksjon og plugins som lar deg selge digitalt innhold, med en eller annen medlemskapsplugin eller PPV (Pay per view) vil du kunne tilby tidsbegrenset leie også.

https://woocommerce.com/2016/02/sell...h-woocommerce/

https://www.google.no/search?q=wooco...oocommerce+ppv
Sist endret av Cybergasm; 8. februar 2017 kl. 23:03.
Her blir det da betaling pr mnd, noe personen ikke var så ivrig etter. Han var villig til å betale en engangssum på 200-300 kr men ikke månedlig betaling.
Tviler på at du får PPV-funksjonalitet for 200-300 kr i engangssum
Sitat av nomore Vis innlegg
Tviler på at du får PPV-funksjonalitet for 200-300 kr i engangssum
Vis hele sitatet...
Hvis jeg finner noen med høyere engangssum så skal jeg gå til personen med denne prisen og se hva han mener om den, men finner kun månedlig betaling =/
Sitat av nomore Vis innlegg
Tviler på at du får PPV-funksjonalitet for 200-300 kr i engangssum
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Det er jo ikke mer avansert enn tidsbegrenset tilgang til en spesifikk wordpresspost.
Vet det finnes flere populære gratis plugin som tilbyr slik funksjonalitet.

Husk også at det er lovlig å benytte seg av "gpl klubber" hvor du betaler 10$ for tilgang til hundrevis av plugins som vanligvis koster 10-gangeren (må ikke forveksles med nulled plugins).