Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1389
Det eneste jeg vet om stoffet er at det er "legal high" jeg skal prøve så godt jeg kan å fortelle hva jeg opplevde, klokken er nå 05:55 og jeg tok Legal highs for noen timer siden. trippen i følge andre tok ca 15-20 minutter men for meg så føltes det ekstremt mye lengre!

jeg hadde konsumert alkohol før trippen, av rusmidler så har jeg kun røykt hasj en gang før. røyker vanlig sigaretter daglig.

vi stod ute og en av romkameratene mine spurte om jeg ville ta ett trekk av hans sigarett. han var veldig klar og tydelig på at jeg skulle bare ta ett trekk for å bare kjenne hvilken effekt "legal highs" hadde på meg i og med at jeg hadde spurt tidligere på kvelden om hvilken effekt det har på folk. så jeg tok ett trekk av det. første sekundene var helt vanlig, men plutselig så virket det som om hele verden beveget seg i slow motion, og jeg snakker ikke om slow motion man kan se i filmer hvor folk snakker sakte...det var mere som om alt i verden gikk i 1fps (frames per second) det føltes ut som om jeg selv også beveget meg i slow motion, jeg så på romkammeraten min, så på røyken, så på himellen, noe som for meg føltes ut som en evighet. jeg kunne høre rommkammeraten min spørre om vi skulle inn å sette oss, jeg så ned på røyken som jeg fremdeles hadde i hånden, jeg aner ikke hvorfor akkurat det øyeblikket er såppas klart i hodet mitt.... men jeg mista røyken i gulvet og skulle bøye meg ned, men romkammeraten min sa at det gikk gret, i det jeg snudde hodet for å se på han så merka jeg at noe blinket i himmelen, 12 stjerner i en sirkel pulserte innover for å danne en stor stjerne og utover for å danne en sirkel igjenn og jeg ble så fiksert av det, jeg aner ikke hvor lenge jeg stod å så på dette lysende vidunderet men til slutt så føltes det som om jeg ble løftet opp og dro med lysets hastighet inn mot midten av sirkelen og det var her trippen startet for fullt!

alt annet forsvant totalt, jeg var ikke lengre på verandaen, det var ingen som var rundt meg, det eneste jeg merket var det totale mørket rundt meg og de pulserende stjernene rett forann meg! mens jeg dro med lysets hastighet mot stjernene så fikk jeg den samme følelsen man får rett før man må kaste opp "nå skjer det, det er ingen vei tilbake" og den følelsen av å brekke seg ble avspilt i en evigvarende loop i noe som virket til å vare i en evighet. det er få ting annet jeg husker i fra den evigvarende loopen av brekkningsfølelse, men en av dem er at jeg prøver febrilsk å prøve å stoppe det. jeg føler at jeg rekker ut armene mine for å prøve å gripe fatt i ett eller annet, selv om jeg ikke kan se hverken armene mine eller kroppen min. alt er bare de blinkende stjernene, brekningsølelsen og lys som skifter farge hele tiden etter noe som virker å vøre en laaaaaang stund så får jeg fatt i en hånd og griper fatt i den, da står jeg plutselig på toalettet sammen med huseier og en annen av mine roomates, hva som ble sagt aner jeg ikke men jeg følte hvertfall at det var noe uenigheter mellom de og at det gjaldt meg. så jeg prøvde å forklare at uansett hva som skjedde så var jeg den som var ansvarlig i og med at jeg frivillig røyka det som for meg var noe helt ukjent. også plutselig så forsvant jeg inn i mørket igjenn og jeg ble svimmel, den samme brekkningsfølelsen, stjernene og lyset returnerte, og jeg fikk en følelse av at nå hadde dommens dag kommet, nå var det på tide å gjøre opp for sine synder. alt det negative og alle mine innerste demoner, private tanker om alt og alle særlig om de var av en seksuell natur kom til overfalten og fylte meg opp med kvalme, og om brekningsfølelsen var ille før, så ble den bare ennå mere intens da.... jeg prøvde å skrike ut om at noen skulle hjelpe meg, og i det fjerne så kunne jeg høre roomies og huseier rope ut til meg og jeg prøvde å klamre meg fast til de stemmene jeg kunne høre, med små glimt av at jeg satt i sofaen i stua og holdt i hånden til noen, etter noen runder med dette så ga det seg heldigvis etter at jeg fikk klamert meg fast i hånda til huseier. og en kort stund etter så ble jeg leid opp på rommet mitt. og det ble slutten av trippen.

som sagt så er det noen timer siden jeg trippet, og roomie som bor rett ved siden av meg kom innom og stilte i stand spybøtte og ei flakse med vann til meg, jeg spurte han om hvor lenge jeg var "borte" "nei, ikke mere enn 15-20 minutter" svarte han, men for meg føltes det ut som en evighet.

akkurat der og da var det helt jævelig, men jeg angrer ikke på at jeg tok den trippen, det var virkelig noe helt utenom det vanlige...... den innstillingen kan forandre seg etter at jeg har spurt nærmere om hva jeg gjorde de 15-20minuttene jeg var "borte"

Jeg beklager for wall of text men, jeg følte jeg måtte skrive ett eller annet for å få systematisert det litt, så om du har lest helt hit: Takk skal du ha! og har du opplevd noe lignende?
Interessant lesning, virket som en ubekvem opplevelse. Synd du ikke vet hva det er du har fått i det, og litt spesielt at kompisene dine ikke sitter på mer info?

Umulig for noen av oss å komme med svar på hva det faktisk var, men med tanke varigheten og noen av effektene du beskriver, kan det minnes om en liten dose DMT, changa, eller salvia divinorum. Meg bekjent går vel ingen av disse under "legal highs", så det kan vel ha vært syntetisk cannabis, eller andre ymse RC'er.

Personlig ville jeg aldri inntatt noe jeg ikke visste med sikkerhet hva var, og vil vennlig anbefale deg det samme for fremtiden. Er jo godt det ikke gikk verre med deg.
Hei! hadde ikke mulighet til å spørre de noe nærmere om trippen før jeg posta inlegget da de lå å sov. har nå spurt litt nærmere om hva som skjedde og det var syntetisk cannabis. det eneste jeg gjorde under trippen var å sitte i en sofa, så ingen skade skjedd. jeg fortalte om hvordan trippen min var til han jeg fikk prøve av. og han sa at det var den mest sykeste reaksjonen han har hørt om. og det at jeg var påvirka av alkohol gjorde helt sikkert ikke ting bedre
Synt kan fort bli veldig psykadelsikt, det er langt fra uvanlig at folk tripper på litt høyere doser. Anbefaler dere begge å leggge synt på hyllen, større søppeldop skal dere lete lenge etter!
Du har ikke mye kunnskap hvis du dytter i deg syntetisk syntetisk cannabis. Du kan faktisk dø av det.
Legg det på hylla
Godt skrevet. Skriver du?
Uavhengig av hva det er for noe du har intatt, er vel den største lærepengen du kan klinge ut av dette at du muligens er temmelig sensitiv til rus? Kan være praktisk å merke seg.