Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3009
Anonym bruker
"Flirende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil presisere at jeg har spist noen knekkebrød med egg, tatt 12 riv, 4 valium. Også en del weed, samt en og en halv til to apodorm. Jeg ØNSKER å kjøre på til det er tomt, er dog på 24 døgnet uten pepper. Har også vært våken as we speak 24 timer, insomnia. Vurderer en kopp sterk kaffe, to valium og to rivotril, nattatrekk og kanskje en halv apodorm 2,5mg? Bruker vanligvis 10mg pr kveld

Blir veldig glad for hurtige tips og råd her? :P


Jepp, det haster...
Anonym bruker
"Flirende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mulig chille litt med riv, valium og trekk etter kaffen før natta?
Hva faen skal du med en kaffe kopp før du legger deg når du sliter med å sove a??

Regner med at du har en skyhøy benzo toleranse i og med at du fortsatt er i stand til å skrive. Selv om jeg ikke vil anbefaler deg å stappe i deg flere så stopper du neppe å puste av noen få til. Men på eget ansvar selvfølgelig..

Eller vent... Hvor lenge siden er det du poppet rivotrilene og valiumen? De har rukket å nå peak håper jeg??
Sist endret av Alge; 8. juni 2019 kl. 03:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flirende Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De har rukket peak siden i dag, ikveld og nå istad. Har nada toleranse på benzo, sett bort fra apodorm..
All benzo har krysstoleranse, altså er du tolerant for en av de så har du toleranse for dem alle. Jeg hadde ikke vært tilstede på flere dager på de dosene der.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er formålet? Å fucke opp hjernen din enda mer? Null toleranse på benzo sier du? Veit ikke om jeg tror på innlegget ditt, du skulle sovna av fire valium da, og liggi i steinsøvn to døgn av 12 rivotril om du ikke havner i arresten for å ha bryti deg inn hos naboen og pissa i skapet hans
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og ja, dosen og blandinga kan gi pustestans. Kjenner folk som har stryki med av mindre i kombinasjon med alkohol. Om det er intensjonen din så tenk deg godt om, du vil ikke bli huska som han som døde av piller og sende foreldra dine på grava til sin egen sønn.. Og sjansen for å bli grønnsak eller sinnsskada er større enn å få overdose med døden til følge så det kommer ikke til å bli noe fett iallefall!

Skal du sove holder to rivotril og to valium, men legg deg, ikke sitt oppe med kaffe og pcen. Sannsynligvis sover du på stuegulvet allerede i et mislykka forsøk på å ha kommet deg til senga hehe
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mange som tror at benzo er ufarlig i seg selv, noe det rent toksiologisk også forsåvidt er. Problemet er som nevnt miksing av ulike typer og sist, men ikke minst. Fare for kvelning med eller uten oppkast inne i bildet under svært tung søvn. Igjen, risikoen er nok liten siden du fortsatt er istand til å skrive noenlunde rent norsk, men det kan absolutt, det sagt i svært uheldige tilfeller inntre dødsfall av kun benzo ja.

For søvn: Dormicum og Flubromazolam. Sistnevnte er et RC-preparat. Den vil nok kvele den verste avtenning ved 0.5mg.
Sist endret av liquidduck; 19. juni 2019 kl. 22:18. Grunn: Tillegsinfo