Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5008
Hei,

Bestilte fasoracetam og NAC fra USA... begge to er er ganske harmløse, men de ble først stoppet i tollen og deretter ble status oppdatert med ‘Cleared Customs’...

Betyr det at det gikk igjennom og at det vil bli levert snart?

Har stått slik siden 28. mai.

Har vurdert å ringe, men ønsker ikke at de skal ‘dobbeltsjekke’ innholdet for å si det sånn.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Ferdig i tollen. På vei vidre
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Ferdig i tollen. På vei vidre
Vis hele sitatet...
Supert. 1000takk
Ta Fasoracetam sublingualt, under tunga. Trenger bare 5-10 mg per servering. Har hatt 5 g i flere måneder...
Trådstarter
Sitat av Inflammasjon Vis innlegg
Ta Fasoracetam sublingualt, under tunga. Trenger bare 5-10 mg per servering. Har hatt 5 g i flere måneder...
Vis hele sitatet...
Fornøyd med effekten? Blir du roligere / mer fokusert?

Til info: pakken kom trygt frem i postkassen i går

*lettet rørt og glad*
Sist endret av 3mma; 5. juni 2019 kl. 08:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bruker det for å regulere gaba b reseptorene på grunn av Phenibut. Til det funker det svært bra. Bortsett fra det merker jeg ikke mye til det. Bruker en god del andre nootropics..
Hva forventer du av faso?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk du det? eller ble det tatt? Cleared customs kan bety så mangt føler jeg.. Virker som det er instanser etter dette som kan ta det ut for kontroll og? Hvordan gikk det?
Sitat av Lunar Vis innlegg
Fikk du det? eller ble det tatt? Cleared customs kan bety så mangt føler jeg.. Virker som det er instanser etter dette som kan ta det ut for kontroll og? Hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser innlegget to over ditt eget...