Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 4149
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har aldri prøvet kokain men sitter nå på en batch på 94% som jeg skal konsumere ikveld, tok en testlinje ista på 50mg og endte opp og få fra nese til hals og endte opp ubehageli fordi jeg ble så bedøvet i halsområdet så ble vanskelig og svelge og følte jeg måtte svelge hele tiden meg gikk over etter 10min, tips til og sniffe det rett?
Det blir du vandt med, for ja du gjorde det nok temmlig riktig. Evt kan du prøve å gjøre det enda mykere da du vil ha mesteparten til å samle seg i slimhinnene. Det er litt ubehagelig men helt ufarlig ;P
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Les om plugging i 2'ern.. Da slipper du alt det der
Får det uansett hvordan jeg har sniffet.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man snorter ikke stoff som på film, er vel derfor mange gjør dette feil. Ikke hold foran ett nesebor, men inhaler vanlig gjennom begge. Ikke trekk hardt. Ta flere små linjer isteden for én stor.
Vær forsiktig med den colan du har, det er ekstremt potent, du har heller ingen toleranse, kan fort få jævlig noia av så ren cola også.
Hvis den er så ren, prøv heller bittesmå bumps. Skal ikke så mye til.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ab sin coke?
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det ab sin coke?
Vis hele sitatet...
Såklart. Er vel ikke no anna plass man får ordna sånt.
sniff det sakte, det hjelper mye, bruk god tid
Som skrevet, ikke dra til for hardt
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har med at det er veldig god coke bare sniff forsiktig
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
94%?! Sleng med ett bilde. En linje av dette burde numme hele ansiktet ditt. Ikke kun hals og svelg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan vil et bilde belyse saken noe mere? hvitt pulver er hvitt pulver
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan vil et bilde belyse saken noe mere? hvitt pulver er hvitt pulver
Vis hele sitatet...
Du ser stor forskjell på crappy og god cola jo...
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan testes renheten på cola?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan testes renheten på cola?
Vis hele sitatet...
https://en.wikipedia.org/wiki/Gas_ch...s_spectrometry
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Vær forsiktig med den colan du har, det er ekstremt potent, du har heller ingen toleranse, kan fort få jævlig noia av så ren cola også.
Vis hele sitatet...
På comedown (som foreløpig bare skjer om du puller en allnighter, eller eventuelt tar linjer istedet for bumps) så er noia så og si umulig å kommw unna med mindre du drikker eller har benzo.
Anonym bruker
"Fregnete Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På comedown (som foreløpig bare skjer om du puller en allnighter, eller eventuelt tar linjer istedet for bumps) så er noia så og si umulig å kommw unna med mindre du drikker eller har benzo.
Vis hele sitatet...
Det stemmer på utblandet gate cola. Men når vi snakker over 90% renhetsgrad, kan du pule, spise og sove som normalt. Om man ikke overdriver med mengde.

Etter hva jeg har sett på film
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det stemmer på utblandet gate cola. Men når vi snakker over 90% renhetsgrad, kan du pule, spise og sove som normalt. Om man ikke overdriver med mengde.

Etter hva jeg har sett på film
Vis hele sitatet...
De få jeg kjenner som har vært i sør-amerika å sniffet fra "kilden" sier det er litt misforstått med kokain pga at rusen er ganske kortvarig men det er ganske vanlig med å slite med søvn ei lita stund etterpå. Ikke uvanlig at folk brukte valium for å sove om de hadde brukt noe kokain på dagtid.