Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1323
Skal ha med en venninne på molly nå i helgen men lurer på om ADD kan ha fucke opp rusen? Noen erfaringer?
Nei, det går helt fint.
Har adhd og brukt mdma mange ganger med normale doseringer.
Sist endret av Kjelldriver; 30. mars 2019 kl. 14:58.
Anonym bruker
"Pensjonert Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man bruke valium ved behov i på en candyflip/hippieflip?
For og roe ned hvis det går dårlig. Er mdma og valium en farlig miks?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man bruke valium ved behov i på en candyflip/hippieflip?
For og roe ned hvis det går dårlig. Er mdma og valium en farlig miks?
Vis hele sitatet...
Du går fram med feil logikk. Start enkelt med lavere doser.
Av min erfaring, så forsvinner endel av det "mystiske" på syre når mdmaen kicker inn, og følelsen du har da er bare helt sinnsyk.

Eller føler du at du har et behov for å krasje kroppen med valium når effekten av mdmaen avtar? Da tror jeg du kanskje doserer alt for høyt.
Anonym bruker
"Pensjonert Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Du går fram med feil logikk. Start enkelt med lavere doser.
Av min erfaring, så forsvinner endel av det "mystiske" på syre når mdmaen kicker inn, og følelsen du har da er bare helt sinnsyk.

Eller føler du at du har et behov for å krasje kroppen med valium når effekten av mdmaen avtar? Da tror jeg du kanskje doserer alt for høyt.
Vis hele sitatet...
Ville bare vite om det er farlig i fall ting gikk dårlig. Så vet jeg om jeg har den muligheten eller ikke Altså bare valium hvis det er krise. Men har vanskelig for å tro det skal bli det, men har lest om folk som har «bad trip» på candyflip.
Har prøvd candyflip 2 ganger tidligere men ikke opplevd det som som helt amazing. Tror ikke mdma fungerer på samme måte hos meg som de fleste andre. Aldri hatt noen peak expirience på mdma. Men hatt mange fine stunder og samtaler
har du noen tips til hvordan få m,EST mulig av candyflip?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ville bare vite om det er farlig i fall ting gikk dårlig. Så vet jeg om jeg har den muligheten eller ikke Altså bare valium hvis det er krise. Men har vanskelig for å tro det skal bli det, men har lest om folk som har «bad trip» på candyflip.
Har prøvd candyflip 2 ganger tidligere men ikke opplevd det som som helt amazing. Tror ikke mdma fungerer på samme måte hos meg som de fleste andre. Aldri hatt noen peak expirience på mdma. Men hatt mange fine stunder og samtaler
har du noen tips til hvordan få m,EST mulig av candyflip?
Vis hele sitatet...
Hei. Går helt fint å ta en valium hvis ting går skeis under turen, det er ikke farlig å kombinere de to (såfremt du ikke hiver innpå 100mg valium), regner med du sjekker doseringer .

Hvis du vil drepe hele turen kan du også bruke Serquel/Quietapine, men dette ville jeg brukt som siste løsning.
Anonym bruker
"Pensjonert Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror ikke jeg trenger og drepe noe som helst takk for godt svar !
Har selv adhd, og mange venner som add og adhd. Aldrig sett noe som helst unormal reaksjon i forhold til folk uten adhd. Bruk fornuftig rusvett, og start med lav dose, så blir nok kvelden helt magisk!
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Bruk fornuftig rusvett, og start med lav dose, så blir nok kvelden helt magisk!
Vis hele sitatet...
Med mdma er det faktisk bedre å starte med en normal dose istedenfor å starte lavt, tar man bare litt så får man ikke den skikkelige emma følelsen og prøver man å ta litt mer så vil man fortsatt ikke få den, man får jo god følelsen, men ikke sånn ren ekstase og det jo gjerne det man prøver å oppnå med mdma.
vet ikke ang adhd, tviler det har mye å si da mdma er mer på serotonin.
dosering, sånn ca 100-150mg, el 1.5mg per kilo kroppsvekt, el kroppsekt=mg+50mg (si 70kg=70mg+50mg=120mg)

hvis du ikke har blitt kjent med stoffet så heller prøv lavere dose og vent hvertfall en måned før neste gang, god tur.