Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2017
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det å være avhengig av et "hard drug"? Da tenker jeg også selvfølgelig på alkohol. Selv har jeg bare hatt å røyke cannabis som en vane (hver kveld), og man opplever jo abstinenser ved slutt, men ikke verre enn litt ubehag.

Så hva er det som er så forskjellig fra å være avhengig av alkohol, amfetamin, heroin, piller etc? Er det abstinensene som er så fryktelige at man opprettholder rusbruken for å unngå det?
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
heroin er i en egen klasse og kan vel ikke sammenlignes med så mye annet. Ja opiater gir fryktelige abstinenser ved brå slutt Benzo har jeg hørt kan gi abstinenser i månedsvis kanskje år etter lang tid med høye doser. Når det gjelder amfetamin er det mest psykiske abstinenser som kommer. Man har kanskje lyst å være høyt oppe og ha mye energi. Men selv en speedfreak trenger pauser fra amfetamin da man til slutt krasjer etter lite søvn og lite næring.
Det er de psykiske abstinensene (suget) som gjør at folk fortsetter, det gjelder alle rusmidler.

Greit nok at du blir fysisk sjuk når du slutter med opiater og alkohol, men alle har hatt influensa før og om det bare var det om å gjøre så hadde det ikke vært noe problem å slutte. Hadde bare vært å trappe ned over litt tid og du hadde unngått omtrent alt fysisk ubehag.

Cannabis er i min mening lettere å slutte med enn mye annet fordi det ikke automatisk er digg. Hvis du føler deg dritt og røyker bønne så vil du mest sannsynlig bare få noia og fortsatt føle deg dritt. Dersom du føler deg dritt og tar f.eks opiater så føler man ser gjerne bedre uansett.
Levde i Spania en periode og fikk der utskrevet lorezepan(?) for søvnvansker i 6 mnd. Når jeg kom hjem følte jeg meg skikkelig snedig, svettet og opplevde hver minste ting som stressende. Dro til min lege som fikk helt fnatt når jeg fortalte om hva jeg hadde tatt det siste halve året - han fortalte så at mine problemer rett og slett var abstinenser.
Svært ubehagelig!
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo avhengighet er jævli, hvertfall når man skal slutte. Vet ikke om det er sant, men hørt man faktisk kan dø av brå benzo slutt. Hasj er jeg psykisk avhengig av, er ikke en bra dag om jeg ikke er fjern. Klarer å konsentrere meg bedre når jeg gamer og er en enkel flukt fra depresjoner og angst.
er mulig å dø av bråslutt på benzo/alko ja, sjeldent, men mulig. tror det er værre med sterke opiater tho, uten at jeg har erfart det godt nok selv.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Heroin er ekstremt avhengigskapende

Når jeg først begynner å skyte det droter jeg I alt annet og glemmer nesten hvem jeg er glemmer mat. Glemmer søvn. Glemmer alt og alle. Klarer ikke slutte får jeg får et par døgn nykter på f eks psykiatri eller varetekt eller noe annet. Må komme litt til meg selv. Å orke å ta kampen med abstinenser og med å leve rusfritt.

Det er ikke enkelt, men for meg sitter det så. Jævøig langt inne lår jeg først har fått smaken på det hero.
De som lettest blir sittende fast i rus er vel også de som har flest vansker ved siden av. Så når de slutter å flykte fra hverdagen står de øye mot øye med det de flyktet fra i utgangspunktet, pluss alle problemer rusbruken har ført med seg, pluss de fysiske abstinensvanskene.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja å slutte med rusen var bare et lite steg. Brukte 2 år på å komme meg psykisk å føle meg normal etterpå.

Distansen til samfunnet og utenforskap er et av hodvedproblemene til mange avhengig. Da er det lett å falle tilbake.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan du forklare hvordan en føler når man tar heroin, hvor lang tid tar det før man setter et skudd til man kjenner rusen? Er ikke heroin også veldig cutta med andre fillers?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja heroin her er veldig blanda. Veit ikke tallet men hørt at den er kanskje 30 prosent rein her. I hvertfall under 50når man i injisere det er det som om hele kroppen blor varm. Man føler seg helt rolig og tilfreds med alt. Det nesten kiler i kroppen av glede. Som en orgasme men bare mye bedre og intens. Har man uflaks sovner man som er digg men bortkastet.

Hjernen er kjempe fornøyd. Og alle problemer virker fjernt unna og ikke som noe problem. Alt av smerter er borte og du føler deg så godt som mulig.

Sier ofte at det er som å være drite bortsett fra alle bivirkningen. Du er ikke kvalm, snøvler ikke og legger ikke merke til at du er rar. Det er mye mer potent enn å. Være full og en mye renere rus om man kan si det.

Problemet er at etter kanskje 1 time dabber det litt av så får du lyst på. Mer.

Og sånn fortsetter det.

Har jeg 10 gram heroin som skal vare en uke sitter jeg å skyter konstant i noen dager med unntak av søvn.

Når jeg våkner kjennes det ut som bakfylla x 10. Hodet gjør vondt. Kroppen værkwr. Magen er helt gal, paranoid og skjelløver inntil jeg får justert. Jeg driter i alt annet og kunne lurt unne penger fra småbarn for å få mer.

Rusen er konge men ikke værdr det.

Kontrakt med dvejlen spør du meg.

Fjerne alle problemer og gi deg kongefølelse for å ødelegge alt annet i livet. Når du ruser deg påheroin i lengden er stort sett rusen det eneste positive du har og den rusen blir svakere og svakere for hver dag som går...

Og overdoser er vanskelig. Sist jeg sprakk for noen år siden hadde jeg 3 overdoser på 1 uke. Er sikker på det var fentanyl i dopet. Det slo skikkelig hardt og. Våkna på sykehus 3 x på en uke.

Ble heldigvis tvangsinnlagt og kom til. Meg selv etter noen døgn med hard medisinering og skjønte at dette må slutte veldig fort. Klarte ikke å forstå jeg måtte slutte mens jeg holdt på i 2 måneden siden jeg var så fiksert på rusen og kun rusen.

Skummle saker.

Btw du er ruset før stemplet er helt inne viss du skyter litt langsomt (overdose forebygging)

Skyter du alt på under et sekund kan du fort gå i bakken viss du ikke sitter veldig stabilt samme sekund som alt er pumpet inn i blodårene.

Dette skjedde ofte for flere av vennene mine. De mente du fikk større kick av det. Men jeg mente 5 sekunder var lurt. Da kjenner man litt om man skal avbryte etterhvert om du blir altfor stein å slipper OD.

Har hatt veldig lite overdoser pga dette og heller skutt på nytt etter 30.min. Synes ikke kicket er så big deal, men sleve rusen som kommer uansett og som peaker med en gang det er satt og varer alt fra 30-90 før det dabber litt ned. Etter 2-6 merker man stort sett ikke mer av rusen . Så det er en heldagsjobb å. Sørge for å. Være heroin stein.
Sist endret av PapaMarathon; 3. februar 2019 kl. 16:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Firkantet Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre: Hvor får dere pengene fra? Det må jo koste en del?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Koster ikke så mye. 3 til 4000 for 10 gram. Selger man 5 kvartiner for 1250 kr så har man fort spart om til 10 kyr om man gjør det mange nok ganger. Så må man jo stjele å hustle litt.

Går ikke så mye. Penger på. Mat og regninger når. Man holder på med det...

Men jo blir dyrt. Særlig om. Man må kjøpe 4-8 kvartiner til fullpris hver dag...
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Kan anbefale deg å lese hele tråden til BloodShotEyes. Her er alle aspekter godt dekket.
Anonym bruker
"Lysten Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Ja heroin her er veldig blanda. Veit ikke tallet men hørt at den er kanskje 30 prosent rein her. I hvertfall under 50når man i injisere det er det som om hele kroppen blor varm. Man føler seg helt rolig og tilfreds med alt. Det nesten kiler i kroppen av glede. Som en orgasme men bare mye bedre og intens. Har man uflaks sovner man som er digg men bortkastet.

Hjernen er kjempe fornøyd. Og alle problemer virker fjernt unna og ikke som noe problem. Alt av smerter er borte og du føler deg så godt som mulig.

Sier ofte at det er som å være drite bortsett fra alle bivirkningen. Du er ikke kvalm, snøvler ikke og legger ikke merke til at du er rar. Det er mye mer potent enn å. Være full og en mye renere rus om man kan si det.

Problemet er at etter kanskje 1 time dabber det litt av så får du lyst på. Mer.

Og sånn fortsetter det.

Har jeg 10 gram heroin som skal vare en uke sitter jeg å skyter konstant i noen dager med unntak av søvn.

Når jeg våkner kjennes det ut som bakfylla x 10. Hodet gjør vondt. Kroppen værkwr. Magen er helt gal, paranoid og skjelløver inntil jeg får justert. Jeg driter i alt annet og kunne lurt unne penger fra småbarn for å få mer.

Rusen er konge men ikke værdr det.

Kontrakt med dvejlen spør du meg.

Fjerne alle problemer og gi deg kongefølelse for å ødelegge alt annet i livet. Når du ruser deg påheroin i lengden er stort sett rusen det eneste positive du har og den rusen blir svakere og svakere for hver dag som går...

Og overdoser er vanskelig. Sist jeg sprakk for noen år siden hadde jeg 3 overdoser på 1 uke. Er sikker på det var fentanyl i dopet. Det slo skikkelig hardt og. Våkna på sykehus 3 x på en uke.

Ble heldigvis tvangsinnlagt og kom til. Meg selv etter noen døgn med hard medisinering og skjønte at dette må slutte veldig fort. Klarte ikke å forstå jeg måtte slutte mens jeg holdt på i 2 måneden siden jeg var så fiksert på rusen og kun rusen.

Skummle saker.

Btw du er ruset før stemplet er helt inne viss du skyter litt langsomt (overdose forebygging)

Skyter du alt på under et sekund kan du fort gå i bakken viss du ikke sitter veldig stabilt samme sekund som alt er pumpet inn i blodårene.

Dette skjedde ofte for flere av vennene mine. De mente du fikk større kick av det. Men jeg mente 5 sekunder var lurt. Da kjenner man litt om man skal avbryte etterhvert om du blir altfor stein å slipper OD.

Har hatt veldig lite overdoser pga dette og heller skutt på nytt etter 30.min. Synes ikke kicket er så big deal, men sleve rusen som kommer uansett og som peaker med en gang det er satt og varer alt fra 30-90 før det dabber litt ned. Etter 2-6 merker man stort sett ikke mer av rusen . Så det er en heldagsjobb å. Sørge for å. Være heroin stein.
Vis hele sitatet...

Vet ikke om det er riktig å skrive eller sammenligne, meeen.. er det myeee diggere en molly?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja ja. Pleide å blande de to. Heroin rusen er så sterk at jeg ikke merket at jeg hadde 0.1 til 0.2 geam Molly i sprøyten... Men én helt annen rus som er mye mer overveldende kan man si. Men er så avslappet og tilfreds. Eurforsik er vell riktige ord,. Men er utrolig vanskelig å forklare den rusen. Hadde aldri forstått det selv før jeg prøvde. Trodde ikke det var så digg som. Det varm hadde aldri kunne forestilt meg det.

Det er jo derfor så mange blir avhengige.


Håper ikke du skal prøve dette. Er en kortvarig rus som de aller fleste vil bli psykisk og fysisk avhengig av. En kveld på heroin og dagen etter er du små dårlig og enten sier psyken eller kroppen din at du trenger mer, eller begge deler. Dette blir være for hver dag du bruker det.
.

Ja bloodshiteyes er typisk hero fortelling..

Flotte fine ungdom med litt problemer prøver heroin.

Tenker det er løsningen på. Alt. Den ultimate flukt.

Så blir de avhengige og ender opp døde, i fengsel og på psykiatri.


Han har også dødd et par ganger.men klarte ikke slutte.


Sn streng sør amerikansk forlovede og vores barn fikk meg til å slutte.

Selv med et perfekt liv, jobb, firma, bil, to vakre unger,, deilig sex og alt på stell klarte jeg å sprekkeklartr heldigvis relativt fort (etter 2 mnd) å slutte igjen. Men bestemte meg da for å prøve med suboxone.

Har tidligere fått metadon fra jeg var 19 år.


Hjernen min er såpass ødelagt av opiater så da jeg var nykter i nesten 3 år som jeg skrev over hadde jeg en enorm russug hver dag og var veldig stresset og hadde det apyksin dårlig. Men én gang jeg fikk suboxone mistet jeg den lysten på heroin og det har hjulpet meg nå i nesten 2 år jeg har vært stabil.

. Skriver lott her for å minne meg selv på hvordan ting var og for å være ærlige med alle som spør og sifra hva de har i vente.

Dette må ikke forveksles med hasj eller Molly. Avhengigheten er lik psykisk,. Men vil si at heroin er det tøffeste pga den rene fine rusen det gir.

Viss jeg justerte riktig og ikke tok for mye kunne jeg ta på meg en dress og gå på hvilken som helst jobbintervju og pga den fine rusen og at jeg var så kald kunne jeg snakke med hvem som helst og rett og slett lure dem til å tro at jeg var riktig mann for jobben.

Man blir så sleip og kald på heroin at ingenting blir umulig.

Har stått og godsnakket med drapssiktede torpedoer for å roe dem ned npr jeg har ruse på H for å slippe unna at jeg også skulle få bank. Og det har ofte virket
. Har også lurt bestevenner for å få stoff. Intensjonen min var aldri å lure dem, men det endte altid opp sånn når stod med pengene i hpnde og var dopsjuk. Tenkte at jeg kunne klare å skaffe pengene tilbake med en gang jeg var ruse. Men ikke altid det gikk sånn..


Bei Molly er digg på en annen måte. Men synes det er litt oppslytt personlig. Men spørs også gcs slags rus man foretrekker. Jeg har altid foretrukket ting som får meg ned og som får meg til å glemme.


Et Sundt menneske som har det fint hadde kanskje ikke likt heroin rus så veldig. Jeg veit ikke. Men de fleste som bruker det flykter jo fra seg selv pgs et eller annet....

Sorry. Skulle står blood shit eyes.

Har så liten telefon jeg har så blir så mye dritt feil.

Men til dere som ikke kommer ut av heroine er det lurt med LAR. Jeg er egentlig litt motstander av at unge folk skal få.


Fikk selv Metadon som 19 åring i utlandet. Hadde da klart.meg fint utem... Men ønsket det selv. Tenkte det var gratis rus, men det gjorde jo at jeg ikke hadde en dag uten opiater fra jeg var tidlig tenåring til jeg vr 25 eller 26 år.. Gikk i tillegg til H i perioder eller bytte metadon mot heroin osv.

Men klarer man seg uten så gjør det, men er reseptorene dine ødelagt i hjernen så. Er det bedre å få sub som jeg ikke blir ruset av enn å gå rundt å være i helspenn 24/7 å. Bare vente på neste sprekk.

Jeg gikk nykter i mange for.å.se om jeg klarte meg uten, og det kunne jeg klart. Men livskvaliteten min er så mye bedre med det enn uten.
Sist endret av PapaMarathon; 4. februar 2019 kl. 10:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om det er riktig å skrive eller sammenligne, meeen.. er det myeee diggere en molly?
Vis hele sitatet...
Håper ikke dette bygger seg på til å bli noe du har lyst til å prøve.

Som sagt i tråden her, så burde du lese tråden til både bloodshoteyes og tøffetom.

Dette stoffet her er ikke noe å tulle med. I de fleste tilfeller er det en vane som utvikler seg til å bli nesten helt umulig å slutte med.

Jeg vil påstå at å ture på MDMA sammen med gode kompiser og partner er langt bedre enn å skulle skyte heroin alene (nå har ikke jeg skutt heroin, men tatt i betraktning av alle sprøytenarkomanene som advarer mot dette, så er det ikke verdt det). Ihvertfall i lengden.
Anonym bruker
"Lysten Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sopphuet Vis innlegg
Håper ikke dette bygger seg på til å bli noe du har lyst til å prøve.

Som sagt i tråden her, så burde du lese tråden til både bloodshoteyes og tøffetom.

Dette stoffet her er ikke noe å tulle med. I de fleste tilfeller er det en vane som utvikler seg til å bli nesten helt umulig å slutte med.

Jeg vil påstå at å ture på MDMA sammen med gode kompiser og partner er langt bedre enn å skulle skyte heroin alene (nå har ikke jeg skutt heroin, men tatt i betraktning av alle sprøytenarkomanene som advarer mot dette, så er det ikke verdt det). Ihvertfall i lengden.
Vis hele sitatet...
Var heller mer nysgjerrig spurt. Ettersom alle blir avhengig etter kort bruk