Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1966
Skal snike inn 1g beis og 1g cola inn i psykiatrien etter perm.
Tenkte å ta noen striper med cola om kveldene, og røyke litt beis også. Hva tror dere om dette?
Anonym bruker
"Trekantet Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du ødelegger mest sannsynlig behandlingen om du gjør det så i mine øyne er du direkte dum om du gjør det.
Høres veldig klokt og gjennomtenkt ut.
Lur psykiateren trill rundt, så ordner nok alt seg til slutt
Hvis dette er en plass du selv har søkt deg inn på så kan du like så godt gi den til noen som faktisk virkelig vil. Hvis du prøver å miste den/gjøre behandlingen ubrukelig så gjør du en veldig god jobb så langt. Skjønner ikke helt poenget med innlegget, hva slags bekreftelse er det du er ute etter her?
Sitat av Marriese Vis innlegg
Hvis dette er en plass du selv har søkt deg inn på så kan du like så godt gi den til noen som faktisk virkelig vil. Hvis du prøver å miste den/gjøre behandlingen ubrukelig så gjør du en veldig god jobb så langt. Skjønner ikke helt poenget med innlegget, hva slags bekreftelse er det du er ute etter her?
Vis hele sitatet...
Det er mange gode grunner til å lure behandler til å tro at du har gjennomførst behandling uten å ha gjort det. Det kan gi både økonomiske, helsemessige og juridiske fordeler alt etter som.

Nå til ts, gjør det du føler er best for deg. Hvis du føler behandligen ikke hjelper og bare er noe du må jatte deg i mellom så kos deg for all del så mye som mulig.
Har du vært innlagt før? Det er godt mulig at de sjekker hva du har med deg når du kommer tilbake fra perm, og folk som jobber i psykiatrien er gode på å se om du har tatt noe. For din egen del, ikke gjør det. Er enig med de over her, og lurer på hva slags bekreftelse du er ute etter? Det aller beste er å si til de som jobber der at du har de tankene her om at du vil ta noe. Kanskje de kan hjelpe deg. Hvis du vil ha hjelp da
Du tenker å ta med deg inn ETTER permen, du har jo allerede bestemt åssen perm du skal ha, ut på sprekk og så skal du itilegg til sprekk dra det inn på stede du er under behandling, etter perm?
Hva er vitsen med å kaste bort tiden slik?
Du er vel innlagt på psyk. av en grunn? Hvis ikke, så kom deg ut og gi plassen til noen andre, det er ofte ventelister på den type steder.
Hvis du ikke har nok respekt ovenfor deg selv, så respekter i hvertfall de andre pasientene.
Sitat av Speilvendtned Vis innlegg
Det er mange gode grunner til å lure behandler til å tro at du har gjennomførst behandling uten å ha gjort det. Det kan gi både økonomiske, helsemessige og juridiske fordeler alt etter som.
Vis hele sitatet...
Større økonomiske, helsemessige og juridiske fordeler enn man får ved å faktisk bli rusfri?
Er det inn på DPS du skal?

Gjør hva du vil for din del, bare hold det for deg selv. Hver obs på at de tar urinprøve om de vet om tidligere rusbruk eller ved mistanke og du kan miste behandllingsplassen din til du har vist noen rene urinprøver.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Større økonomiske, helsemessige og juridiske fordeler enn man får ved å faktisk bli rusfri?
Vis hele sitatet...
Å bli rusfri virker ikke aktuelt for ts, men han kan fortsatt dra nytte av at samfunnet rundt han tror det.
Ja for hvis jeg hadde lagt meg inn på psykiatrien, så hadde det første som slo meg på perm vært "Hmm skulle hatt noe å slå ihjel tida med der inne daaa?" Nei du, ville latt ting som endrer sinnstemningen hjemme. De har nok det de trenger av stemningsstabilisererende m.m i.h.t den formen de vil du skal være.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Fikk enkelt med inn masse d er. Sprøyter, 500gram askorbinsyre, belter, dop, you name it. Pakket inn i shampoo med såpe og dopen opp i rassdn selvfølgelig. Orker ikke miste den.
. Nå var jeg på tvang og det var ikke noe behandling der. Ve bare å være låst inn med masse maniacs. Jeg var der fordi jeg ruste meg for hardt så de var redd for jeg skulle dø etter mange overdoser på kort tid, men de fikk ikke avrusning dolass for nok.
Heldigvis kom jeg meg ut av det. Men akkurat der og da følte jeg jo at jeg gjorde det riktig. Var jo helt på trynet der og kjente ikke igjen min egen mor engang siden jeg fikk snakket til meg så. Mye ekstra benzo av dem. Uff.

De har nok mye å lære av å ra seg av rusavhengige.