Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1750
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det lurt å røyke med hjernehinnebetennelse. kan det påvirke negativt?
Er ikke det ganske alvorlig? Er du innlagt? Weed senker vel ikke immunforsvaret ditt eller fucker opp antibiotika såvidt jeg vet. Merk ingen kilder.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva i alle dager? Hold deg vekke ifra rus til du blir frisk kompis! God bedring! :-)
Kommer ikke med noen sikre kilder, men har lest om cannabis sine betennelsesdempende egenskaper. Ikke vet jeg hva hjernehinnebetennelse er og hvordan cannabis evt. påvirker dette.

Når det er sagt vil jeg tippe at å røyke noe som helst uansett ikke er responsibelt, men KANSKJE spise eller vape kunne vært innafor?
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest sannsynlig gjør det ingen ting. Regner med du ikke er innlagt å da er sikkert ikke betennelsen så stor at det er farlig.

Men føler du deg dårlig burde du holde deg unna.
Hvor lyst har du til å finne det ut?
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Kommer ikke med noen sikre kilder, men har lest om cannabis sine betennelsesdempende egenskaper. Ikke vet jeg hva hjernehinnebetennelse er og hvordan cannabis evt. påvirker dette.

Når det er sagt vil jeg tippe at å røyke noe som helst uansett ikke er responsibelt, men KANSKJE spise eller vape kunne vært innafor?
Vis hele sitatet...
Du har ikke vurdert å lese deg opp på kildekritikk? Det er ikke alt der ute en kan stole på.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvor lyst har du til å finne det ut?
Vis hele sitatet...
Ettersom det er jul så pleier det å bli en del julejays med alle kompisene der vi går turer osv. Tenker spesielt på JuleJayen. Alltid tatt en jay hver jul. Men har holdt meg unna røykinga i hele jula
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt hjernehinnebetennelse, røyka som bare det mens jeg var under behandling er like frisk den dag idag.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hatt hjernehinnebetennelse, røyka som bare det mens jeg var under behandling er like frisk den dag idag.
Vis hele sitatet...
Hmm okei. Kanskje ta et par trekk og føle formen så blir det vel bra
Drakk du alkohol også eller? Får trykk i hue når jeg drikker, men klarer å bli drita. Kjedelig at det kom i jula med tanke på alt det sosiale som skjer

Hjernehinnebetennelse er faen meg noe drit. fyf kroppen rotner haha
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rus først, så helse? Du klarer å stå over frem til du blir frisk.
Uansett sykdom, så har jeg røyket. Har det blitt verre eller bedre?
- Tjæ, jeg aner ikke. Begynte ikke å sette pris på helsa før i starten av dette året, men jeg anser meg selv som rask og fin.

Du kjenner din kropp best, og det er du som vet hva du kan utsette din kropp for.

Dine venner er enda dine venner, og bør ha full forståelse dersom du velger å ikke ta julejayen i år.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Uansett sykdom, så har jeg røyket. Har det blitt verre eller bedre?
- Tjæ, jeg aner ikke. Begynte ikke å sette pris på helsa før i starten av dette året, men jeg anser meg selv som rask og fin.

Du kjenner din kropp best, og det er du som vet hva du kan utsette din kropp for.

Dine venner er enda dine venner, og bør ha full forståelse dersom du velger å ikke ta julejayen i år.
Vis hele sitatet...
Har ikke sagt at de ikke har forståelse. De driter i om jeg røyker eller ikke. Er ikke derfor vi er venner
Beklager antagelsen. Vi henger i forskjellig miljø, tydeligvis :-)