Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1014
Anonym bruker
"Pensjonert Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde ecstasy for andre gang for en stund siden, første gang jeg prøvde det hadde jeg drukket en del alkohol og røykte litt hasj etter jeg hadde tatt det. Jeg fikk en del energi og ble mye mer komfortabel med å snakke med folk osv og det var veldig fint. Andre gang jeg tok det hadde jeg også drukket litt alkohol (2-3 øl) og da ble det helt sykt intenst, dette var ikke negativt på noen måte men lurer bare på om det skal være SÅ intenst eller om pillen inneholdt noe sterkere
Siden du med ecstasy sikkert mener pille-form, så er det veldig variabelt hvor mye MDMA eller eventuelle andre stoffer som puttes i som boostere. Ingen som kan si sikkert hva det kan være. Kan hende speed var lagt til siden du forklarer det som intenst. Opplevde engang ekstra mye visuals på en ecstasy-pille og da hørte jeg fra mange at det var 2cb i den f.eks.
Anonym bruker
"Fortrolig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De første gangene du tar XTC/MDMA så kan det være veldig intenst, spesielt hvis du mikser med andre rusmidler som f.eks. alkohol eller hasj. Husker du hvor sterke pillene var i mg? En vanlig brukerdose er alt fra 100-150mg.
Anonym bruker
"Pensjonert Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Visste ikke så mye om riktig dosering da jeg tok det, tenkte bare at jeg skulle ta en pille og de jeg var med hadde brukt den før så jeg er usikker på dosen utenom at jeg bare tok en pille. Kan være verdt å nevne at jeg sniffet litt MDMA senere på kvelden i pulverform men det føltes like intenst før dette også..
Anonym bruker
"Pensjonert Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror kanskje at det har med at det var en av de første gangene jeg prøvde det, og at det kanskje var en litt høy dose, men det var som sagt langt ifra en dårlig opplevelse og jeg hadde lite til ingen problemer i ettertid, bortsett fra at jeg følte meg relativt "tom" og kanskje litt utslitt i dagene etterpå.
Det blir så klart mer intenst jo mer du tar. Basert på informasjonen du gir oss så er det meningsløst å spekulere i om du kan ha fått i deg noe annet. At noe er intenst sier ingenting om hva det kan være. Selv med detaljerte beskrivelser blir de fleste slike saker bare vill tipping.
Kan jeg prøve å sammenligne neste gang jeg skal ta det, om det er noen veldig merkbare forskjeller? Eller kan det variere veldig?
Det varierer kraftig. Alt fra 100mg til 300mg mdma i en pille utgjør en farlig forskjell. Sistnevnte må deles i to, hvis ikke tre. Doser på 1-2mg pr. Kilo kroppsvekt er å anse som relativt trygt. Rene mdma krystaller er enklere å dosere riktig med, mens ecstasy er mer hit and miss..
Slenger ved en passende låt for den interesserte.
https://youtu.be/mGHrudxHhqk
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok to 220mg pp xtc sist helg, det var intenst��