Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 682
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Frem til jeg begynte å ruse meg litt på imovane, pleide 1-2 mg rivotril å gjøre meg deilig avslappet, ruset og fjern. Før ville det ikke vært noe problem for andre å se jeg hadde inntatt rivotril (påvirket stemmen min blant annet), men nå kan jeg svelge nedpå 8 mg og jeg føler meg (og oppfattes av andre) like normal.

Tviler på at det dreier seg om økt toleransegrense, da jeg har gått måneder uten inntak av rivotril. Jeg har en mistanke om at det kan ha med imovanen å gjøre - at jeg "oppdaget" noe som fungerte 10 ganger bedre. Da kan liksom ikke rivotrilen måle seg.

Men likevel synes jeg det er ganske rart at jeg ikke merker noe som helst til rivotrilen med unntak av når jeg er fyllesyk - da blir jeg bare fin i formen igjen, men ingen rus eller følelse av å være fjern.

Noen som har noen tanker om hva dette kan skyldes? Vil jeg aldri bli kunne bli ruset/fjern igjen på rivo?
Så lenge du bruker imovane fast, eller i lengre perioder, påvirker dette rivotril. Det er mulig å få tilbake rusfølelsen, men jeg anbefaler å avstå fra alle benzo-lignende preparater i en stund framover.