Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1863
Anonym bruker
"Snakkende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nettop tatt noen linjer med pepper og 2 mg rivo.
Går det fort galt hvis jeg tar en til rivo f.eks? Liker godt å være speeda uten å ha mega noia for lyder osv
Det skal normalt gå helt fint. Men pass deg så du ikke spiser en hel haug; ikke direkte fysisk farlig det heller, men du risikerer å våkne opp om tre dager uten minne, penger, dop, venner osv.
Farlig er det nok ikke, det eneste er at du får nedsatt sedasjon av rivoen.
Om du bare har én til, kjør på! Om du derimot har en del bør disse legges langt vekk før du spiser nr. 2.
Anonym bruker
"Snakkende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har 5 til. titegn
Fantastisk blanding, pass på så du ikke skader deg eller andre.
Anonym bruker
"Snakkende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar
Herlig blanding, men er sant helvete å komme til deg selv igjen etter x antall dager uten et eneste minne, man bare VET at det ikke har vært helt bra..
Spar de heller til nedturen, selvom 2mg er godt når man har overjustert litt så blir fort en til fler.... Jeg har et skrekkeksempel der jeg og en kompis tok en etter en og vips hadde vi tatt et sted mellom 40 og 50x2mg :P Problemet med kombinasjonen er at du er så høy på deg sjøl at du tror overodet ikke at du fremtrer som ruset. Men i realiteten er du helt i "jarle"-modus.
Anonym bruker
"Tilfreds Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg mistet sertifikatet på speed og rivo. Trodde og følte meg helt nøktern. Husker svært lite, gikk inn i en slags psykose og var veldig aggressiv mot de rundt meg