Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2043
Anonym bruker
"Vettskremt Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

røyka hasj i forigårs, men la ikke merke til det før i dag. jeg tror penisen blir nummen av å røyke???

Kan huske at det har skjedd før, og tror det også var etter røyking. ereksjoner føles unaturlige og den blir ikke stiv av seg selv (ble før av f.eks. sex-scener), og orgasmer er litt ubehagelige og gir lite tilfredstillhet. noen andre som har opplevd dette?
Sett på pr0n og ta deg en runk, ta det rolig å kjenn på følelsen, lev deg litt inn og ikke bare kjør på, da sitter du med en bedre ending enn om du var nykter.
Hvis pikken din har for vane å morphe sansemessig etter du røyker så burde du ta det med i regnestykket neste gang du vurderer å røyke og ikke noie ut etterpå når du har en antiklimatisk orgasme. Er jo tross alt bare pikk og runking det er snakk om.
Digital nomade
trippy's Avatar
Kan ikke si jeg har opplevd at pikken blir nummen men jeg sliter ofte med å holde den oppe når jeg har sex hvis jeg er skev. Begynner å tenke på alt mulig teite ting mens jeg puler og detter helt ut som feks; "shit ostepop er sykt tørt ass" "hmm jeg må lage lønsj til i morra" etc etc Klarer ikke å konsentrere meg om a ha sex.
Høres mer ut som du har fått i deg sopp eller lignende. Merker litt at hasjen/poten øker lysten, men på sopp får jeg en wierd feeling når jeg begynner å tenke på det, og så ender det opp med at 1 time av trippen består av å gjøre noe jeg kunne gjort ved alle andre anledninger, selv om jeg får en stålhard boner og som regel går i dusjen etterpå, for det er ofte den enkleste måten å vaske av seg når man fokuserer på å visualisere det jeg ønsker å visualisere med lukkede øyne og ikke tenker over hvor man sikter hen.
Sitat av trippy Vis innlegg
Kan ikke si jeg har opplevd at pikken blir nummen men jeg sliter ofte med å holde den oppe når jeg har sex hvis jeg er skev. Begynner å tenke på alt mulig teite ting mens jeg puler og detter helt ut som feks; "shit ostepop er sykt tørt ass" "hmm jeg må lage lønsj til i morra" etc etc Klarer ikke å konsentrere meg om a ha sex.
Vis hele sitatet...
Haha! Jeg sliter med det samme.. samme dumme tankegangen også..