Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  94 25292
Skyrim i imovane rus mens jeg springer rundt nede under bakken der alt er blått og mørkt (Husker ikke navn)

WoW, subutex og rivotril.... helt til WoW ble dårlig og toleransen økte...

Nå er det somregel et eller annet benzo, sub, lyrica og /b/ som gjelder. YLYL og Gore threads
Sopp + CS = wallhack
Sitat av Creeps Vis innlegg
Hei. Har lenge tenkt på dette som noe som kunne spilt positivt inn når man gamer? Det å game under rus altså.
Eneste gamingen jeg selv har gjort under rus, var å game GTA V under cannabisrus. Det var ikke noe spess, følte bare at jeg ble mer fokusert, det var så klart ekstra artig å gjøre diverse ting.
Om man da f.eks gamet minecraft under en syretur, ville ikke man blitt mer kreativ da? Skal sies at jeg ikke har noe som helst erfaring med psykadeliske stoffer, var bare noe jeg og en kompis satt å funderte over på bussen her om dagen.

Isåfall, hva gamer dere og hvilke rusmidler "gamer dere under"? Hvordan påvirker det gamingen?
Vis hele sitatet...
Husker jeg var helt rå på Call Of Duty World At War for noen år tilbake på makkarus. Kunne ha opptil 30 - 40 kills og 0 deaths. Ikke rart soldater blir gitt amfetamin i krig
Sist endret av Niteandfog; 7. september 2014 kl. 11:37.
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Noen andre som synes å vente på jungle spawn på begynnelsen av gamet tar ekstremt lang tid mens man er høy? :P
Vis hele sitatet...
Yess... føles ut som at jeg venter på baron spawn egentlig
Jeg elsker å starte en fredag/lørdags kveld med 5on5 competetive cs:go sammen med venner på teamspeak, og en fridgepack med øl. Blir glad av øl og presterer som oftest bedre med litt innabords.
Ellers er weed og Skyrim en sikker vinner!
Herregud da, mann!
Dexxter's Avatar
22 0
Alkohol og Guitar Hero er gull.
En god joint og f.eks Skryim, GTA San Andreas eller Fifa er min favoritt.

Har prøvd å røyke og så spille League of Legends men jeg klarer det ikke..blir alt for sløv for å følge med på så mye knapper og lyder :S
Audio Surf er kjempegøy på cannabisrus når man har en del sanger man liker. Fulgte ikke med på hva jeg drev med, var opptatt med og se på banen rundt.
Diablo III og GTA 5 er jo helt rått når du er fjern.
Pleier å spille under cannabis-rus og de fleste spill er greit kompatible med det. E-sport er rått på makkaen, men er ikke et droge som faller i smak.

Ellers alle de katastrofale multiplayer rundene hvor man er tura på 2cb, mdma og/eller dritings i tillegg. Mye moro
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har for øyeblikket inntatt en kvarting pepper og Spiller Need For Speed Most Wanted. Helt awesome!
LEAGUE OF LEGENDS PÅ LSD.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Å game Grand Theft Auto under et stimulerende stoff (amfetaminer/kokain) er veldig intenst, blir så revet med i alt som skjer rundt meg i spillet. Join et race og føl rushet du får av å kjøre fort, komme i ledelsen og konkurranse instinktet du får. Det er rett å slett en eksplosjon av fokus, motivasjon, konsentrasjon og eufori i hjernen din, min mening ihvertfall.
CS:GO - Jeg spiller bedre i cannabisrus. En gang prøvde jeg å spille i alkohol+amfetamin tilstand. Det var helt jævla umulig. følte meg død i kroppen uansett (som alltid på amf, derfor jeg aldri gjør det mer)

Starcraft 2 - Jeg hadde meg en feit en og spilte en 2v2 som Terran. Etter 12 minutter eller noe oppfattet jeg at jeg hadde 7 Engineering Bays og en Barracks. Så ja, det gikk te helvete.

GTA - Det blir som regel bare massakre i byen med Requiem For A Dream i bakgrunnen (cannabis).

Skyrim/oblivion - I cannabisrus blir det som regel bare å sette på noe episk musikk og chille rundt å kikke på ting.

WoW - Plukke blomster i flere timer (Temmelig sweet, sitter plutselig med en god del blomster!)

Guitar Hero - Jeg er betydelig bedre til å spille full eller fjern!
Om man spiller lol med kompiser og sitter på skype, er det dritmorro å spille på fylla. Spiller crap som faen, men er morro. Kun prøvd med alkohol egentlig, med mindre man teller Risk på pot, noe som gikk jævlig treigt^^
Sitat av kariii Vis innlegg
Om man spiller lol med kompiser og sitter på skype, er det dritmorro å spille på fylla. Spiller crap som faen, men er morro. Kun prøvd med alkohol egentlig, med mindre man teller Risk på pot, noe som gikk jævlig treigt^^
Vis hele sitatet...
Har hørt av flere av vennene mine at det er gøy, men jeg syns det er frustrerende. Feeder jo som bare det.
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Har hørt av flere av vennene mine at det er gøy, men jeg syns det er frustrerende. Feeder jo som bare det.
Vis hele sitatet...
Trikset er å spille premade, hvor alle er fulle
Sist endret av onClipEvent; 15. november 2014 kl. 23:16.
Har litt erfaringen med Worms og LSD
mest øl og sjakk

Good times
LSD og DotA (Ikke DotA 2). Stod i woods hele gamen. Glemte meg helt av.
alltid en bong på lur!
Sitat av Dwight_Schrute Vis innlegg
Mye alkohol og Mariocart (Wii) er lættis med vennegjengen! Bør prøves.. Funker sikkert fjell med andre rusmidler også.. Hehe
Vis hele sitatet...
Hehe gjorde det nettopp her om dagen med en kompis, kommer alltid på førsteplass når jeg er edru, kom derimot på sisteplass nesten hver eneste runde da jeg var dritings. Det kjipe var at kompisen min ofte kom på førsteplass.

Etterpå tok oss et par øl til og spilte Tony Hawk's PG, han hoppet på samme rampen i 3 timer...
Prøvde LoL her i helga med litt mye alkohol innabords... 0/20/ettellerannet ble resultatet, ikkje braa!
Bruker selv på sånn og si daglig basis å røyke cannabis mens jeg gamer diverse spill. Det kan være alt fra CS:GO Comp til Skyrim SP eller Far Cry 4 SP. Single Player. I kveld skal jeg ta en liten dose med flein (0.5) og spille Far Cry 4 helt til effekten trår i gang. Har tidligere brukt å spille Minecraft med en kompis på PS4 mens vi ventet på fleinen til å kick inn, men det ender bare med at vi går irundt der vi bygger og diskuterer hva vi skal gjøre videre (Uten noen gang å få til å plassere noe som helst). En gang tok jeg frem et 'whiteboard' og tegnet idéer til hva vi kunne bygge videre, det endte opp med mange spiraler og øyne-tegninger, haha Minecraft kan anbefales, og kan svare på PM om hvordan Far Cry gikk Natta folkens
Sist endret av SoppVandreren; 27. november 2014 kl. 00:20.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Helt konge og game på drugs, bare kjipt at det blir kjipt og game uten drugs, hvis du gjør det for mye, og det er jo sånn det ofte blir. Nå gamer jeg aldri uten og drugge. Kokain er min favorit for alle games.
har spilt masse cs 1.6 (1509 timer faktisk) og da spiller jeg myye bedre når jeg er fjern
Shrooms å gaming er jo bare sykt bra 4/5D, alt ettersom..
liker pils, Diablo3 , Trials & hearthStone nå tildags.
Før elsket jeg noen pils å 10-20 shrooms å WoW som go combo, allnighter
Sist endret av Eyeamare; 31. juli 2015 kl. 20:37.
Spilt zombie på cod under cannabis, artig som faen da! vi sprang rundt zombiene å sang julesangen i lang tid.
GTA på cannabis, står bare der å ingenting blir gjort..
Garry s mod på cannabis er en vinner!

Har da sluttet med cannabis for leeeenge siden, så har ikke så bredt erfaring med cannabis og spill
Left 4 Dead på ei solid mengd pot. Kompisane mine var ikkje nøgd. (Men det trur eg er mest fordi dei sjølv var edru )
Spiller mye Battlefield når eg koser meg med cannabis. Og manager spill, men ofte med poker, serier, film, dok eller pocast vedsiden av =)
Pepper og gta/cod syns jeg er en bra kombinasjon .
Blir veldig konsentrert og gira, må nesten prøves
cs 1.6 og alkohol, spiller bedre snytt.
Overrasket at få nevner opiater. Elsker å game under oxy rus.. spesielt Diablo 2 . Er helt utrolig hvor lenge jeg kan sitte og spille, hvor motiverende det er, og hvor mye jeg får gjort i forhold ellers. Blir lett over 10-12 timer i strekk. PÅ en nær andreplass så kommer speed.
Vært der, gjort det.
Sitat av Vikingleif Vis innlegg
Spiller alt i cannabis rus det er bare topp og super chill med rolige stratergi spill som banished og anno.
Men det sykeste er stilnoct/zolpidem sovetabletter fy faen kor fucka du blir på 20 mg å du tror du er i spillet helt til du vokner dagen etterpå å hele stua er fucka... :P mye hukommelse tap så ikke anbefalt xD
Vis hele sitatet...
Når du nevner Zolpidem/Stilnoct, og 20mg, med hukommelsetap, er dette da med eller uten alkohol? Spørr fordi jeg ikke kan noe om det.
Sjakk og cannabis! Sett at sjakk telles som «gaming» da ...

Skal ikke påstå at jeg spiller bedre, men føler tålmodigheten blir bedre slik at jeg ikke blir for overivrig med å angripe. Kanskje det holistiske perspektivet blir litt bedre, mens de taktiske ferdighetene går ned?

Uansett, spiller bedre enn hvis jeg drikker øl. Selv om jeg har blitt slått av folk som er så drita at de sliter med å så på beina
Har ikke spilt så mye under rus, men cannabis er en slager når det kommer til film eller YouTube. Sorry, kanskje litt off-topic.
Gamer mens jeg hitter bongen stadig vekk. Noe av det beste jeg vet er å sette seg ned med et fett spill (skyrim, Gta V, NBA2k15, Skate 3) og røyke. Det feteset spillet å spille fjern må vel være Skyrim.
Sitat av Hoopdreams840 Vis innlegg
Gamer mens jeg hitter bongen stadig vekk. Noe av det beste jeg vet er å sette seg ned med et fett spill (skyrim, Gta V, NBA2k15, Skate 3) og røyke. Det feteset spillet å spille fjern må vel være Skyrim.
Vis hele sitatet...
Testet The Witcher 3 under innflytselsen? Anbefales på det aller sterkeste
Borderlands 2 fire player co-op når alle sitter rundt samme bord og er ruset på pepper er virkelig en opplevelse. Latterlig hvor utrolig fokuserte alle er og hvordan selv den minste slåsskampen blir analysert på forhånd slik at en taktikk kan legges. Selvfølgelig skjer det jo noe utforutsett cirka fem sekunder etter skytinga starter og det gjøres på mofo i stedet. Og slik sitter man i en hau av timer, drevet av amfetamin, hoder som sprenges og et løfte om loot.

Ellers ser jeg at folk skriver cannabis, er selv ikke en stor fan av gaming på cannabis. Det går greit med enkle repeterende spill som diablo, men hvis det er noe mer avansert enn det syns jeg personlig det bare er slitsomt.
Jeg spilte Civilzation 4(online) på Flein sopp. Skal love deg jeg spilte bra. Følte virkelig at jeg var i civen jeg skapte, til syren begynte å minske. Om jeg spilte bra? Nei! Jeg skjønte etterhvert at jeg lå noen hundre år etter alle de andre,men de var greie å ikke drepe meg fordi jeg var enkel å forhandle med.

Neste gang skal jeg gruse dem!
Sitat av Duun Vis innlegg
Bare meg som finner han fyren her "merkelig"? Flere necroposter som virker nærmest fabrikkerte. Morsomt virker det i alle fall

EDIT: Opprettede tråder og postede poster skaper en splid mellom noen som ikke har så mye peiling på rusmidler til en erfaren "knarker" på en merkelig tidslinje og.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Nekroposter?
ALt jeg skriver og kommenterer er bygd på egne meninger eller erfaringer, intet annet. Jeg skryter eller ikke på meg detalj kunnskap om drugs.
Så hva er problemet ditt?
Slike kjipe folk som deg, bare synd at de for ferdes fritt.
Sist endret av jodatakker; 9. august 2015 kl. 18:06.
Gamer nesten ikke uten å ha røyka pot først. Jeg spiller så ufattelig mye bedre etter noen puff. Fokuset er helt på topp, stressnivået er lavt, musikken er deilig, og jeg legger så godt merke til små detaljer i spillet som jeg ellers ville oversett.
Om du spiller noe som krever konsentrasjon og raske reaksjoner virker diverse ADHD medikamenter veldig bra. Er faktisk blitt et doping problem med Ritalin og Adderall i e-sport. Er populært i online poker og slikt også.
Eneste må være store mengder alkohol, når jeg kommer hjem fra fest. Funker ikke i det hele tatt og spille CS:GO... Hørtes ut så lyder kom over og under fra, kan ikke konsentre i det heeeele tatt
Sitat av Deagleflyndre Vis innlegg
Overrasket at få nevner opiater. Elsker å game under oxy rus.. spesielt Diablo 2 . Er helt utrolig hvor lenge jeg kan sitte og spille, hvor motiverende det er, og hvor mye jeg får gjort i forhold ellers. Blir lett over 10-12 timer i strekk. PÅ en nær andreplass så kommer speed.
Vis hele sitatet...
Noen spesiell type opiat?

Sitat av king123 Vis innlegg
Noen spesiell type opiat?
Vis hele sitatet...
Nvm så hva det stod nå, litt stuka..

Har ikke prøvd det, men har tatt dolkontin, bare sovner jeg
Sist endret av king123; 12. august 2015 kl. 01:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mdma og csgo Får masse gode tilbakemeldinger de helgene jeg koser meg ihvertfall. Masse gode vibber til laget og treffer som en helt. Når jeg spiller ellers er det mye syting og klaging fra laget, men når jeg tar på meg healing skoene mine og sender ut massive mengder energi til laget og de jeg prater med, så virker det som hele laget presterer mye bedre. (de andre gutta jeg spiller med er nyktre)