Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 833
hei, jeg fullførte nettopp en formatering etter mye feiling (innstallerte en versjon av windows på den ene harddisken og en på SSDen), men nå har jeg fått formatert begge harddiskene og jeg har windows 7 på SSDen.

Men så kommer greia.. når jeg nå er inne på datamaskin ser jeg kun SSDen og har ikke mulighet til å finne Sata-harddisken som jeg har godt plantet i kabinettet(har ikke tatt den ut eller noe lignende, er heller ikke jeg som har satt den inn iom. jeg kjøpte den fra komplett som komplett PC).

Kan noen hjelpe meg?

Edit: så nå at tråden er feil plassert..
Sist endret av SirAugustus; 4. mars 2013 kl. 20:07.
Kontroll panel - administrative tools - computer management - disk management (fra menyen)

Her burde du se disken. Kjør eventuelt en formatering (høyre klikk) så tipper jeg den dukker opp igjen
Sist endret av Source; 4. mars 2013 kl. 20:11.
SirAugustus's Avatar
Trådstarter
jeg fant den på disk management, men når jeg trykker formater kommer dette opp: "windows kan ikke formatere systempartisjonen på denne disken"


står forresten at den er disk 0

** måtte endre bane/stasjonsnavn til (:H) og vips så var den oppe.

Takk for hjelp Source!
Sist endret av SirAugustus; 4. mars 2013 kl. 20:18.
Hmm, aldri hørt om den, men kanskje du må lage partisjon? At disken ikke er "lagd" enda. Skal være et valg der angående det.

Går ikke ann å ødelegge noe der så er bare å gå rampage.