Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 223791
raymond eller sliv, husker ikke. litt av begge kanskje
Sitat av thomaseh
det var nok Devotio som viste meg det etter at jeg maste på han om mange rare ting
Vis hele sitatet...
Nå som jeg husker det så var det at jeg lette etter DVD-ripper når jeg jobbet på sommerkurs. og sjefet over Devotio. som senere har vært min engel

Post 666
søkte på google etter noe jeg ikke husker. kom så fram til nff
Geeks på div. IRC-chans... :P
Google gir jo mye bra treff på NFF + www.root.no
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg søkte på google om hvordan jeg kunne rippe tv show fra nrk, da kom det en glimrende guide fra en bruker av nFF som hadde postet dette på nFF, da måtte jeg nesten ta en titt på det
nnordmark som fikk meg til å regge meg her, har ikke sett så mykje til han i det siste da:S
Sitat av Devine
På fylla hos nso, afterparty etter Hordalan i 2003.
Vis hele sitatet...
Kombinert med siggen din ble det litt... eh... pussig! (sorry, kunne ikke dy meg)

Forøvrig fulgte jeg link fra www.wallflower.nu en gang i tiden. Men Camilla er ikke mer blant oss.
Gode gamle google. Søke på de sykeste ting, og (rart nok?) kom jo opptil flere nFF-linker poppende fram.
har vistnok egentlig registrert meg og skrevet noen få poster i fjor en gang, men det var først da jeg skulle finne en måte og lure adblock'ere for en webside at Atomet mente folk her hadde noen ideer rundt det, så fra i sommer en gang har jeg vært en god del innom her...
Radikal , Iblis , n-u , ff ?.. eller .noe slik hvis jeg ikke husker feil.. var en gang i tiden ;P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gjennom kjæresten min
Gjennom Octavarium her på forumet
Husker faktisk ikke, men det var vell google tenker jeg(Mest sansynlig)
Jeg begynte først å titte på www.totse.com også snublet jeg over denne siden.
har kke vært her på lenge, men det skal endres!
Sitat av nso
Ja jeg vet at dette dekkes i profilen, og ja jeg vet at det er en lame thread - men jeg lagde den nå allikevel =)


I en kort post, hvordan ble DU kjent med nFF?
(en post per bruker i denne threaden =))
Vis hele sitatet...
Jeg ble kjent med nff gjennom en venn.
Han hadde søkt på oppskrift på kinaputt.
Magne Larsen (Dew) som er en av mine beste venner fortalte meg om det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Via venner...
Gjennom en RL venn, Freeloader
Var vel den gangen jeg kom hjem til sonixx her på nFF ;D Genialt forum da ; )
▼ ... over en måned senere ... ▼
Google
Så etter noe spesielt (husker ikke hva), og ett av treffene viste til dette forumet
Søkte etter Pyroteknikk på Google
Søkte etter informasjon om ett eller annet narkotisk stoff på Google..
Søkte etter pyroteknikk på google=)
Hørte om det gjennom venner.
Fant en spennende lapp i klasserommet.. Husker ikke om hva. Lest mye og syns det var artig..Tenkte at før elr siden måtte jeg vel ha en profil og...
søke på røyk bombe på google
Starta med at jeg og en kompis(også kjent som Up North Bboy her på forument) satt på den lokal ungdomsklubben å så litt på bombeoppskrifter

Men det var ikke her;P Var i ett slags arkiv for nFF, men fjerna seinere det som sto freakforum.nu og kom hit, og er evig glad for det;p
fetteren min var så snill å fortelle meg
hehe, jeg googla etter OZ sesonger, også fant jeg en link hit. Dermed var det gjort at jeg registrerte meg En kamerat er også mye inne på pyroteknikk forumet
en eller annen link på et eller annet forum :P
nFF dukket opp som samtaleemne på vorspiel før konsert på Folken
Jeg googla litt rundt etter pyrotekniske oppskrifter første gang jeg kom over og meldte meg inn.

Senere er det takket være IvIoyner.
jeg googla jeg. tror jeg fant en link fra en røykbombe/bombe
enkelt og greit
Var på skolen og googlet litt rundt etter noen røykbombe oppskrifter... så første link var hertil, så det ble til at jeg leste nesten alle pyroteknikk trådene og ble egentlig " hekta "
Tror det må være kontrakultur-delen som fikk meg hit. eller så var det via NS.
Har blitt endel lesing etterhvert ja
King of Spooning
Acidous's Avatar
Googla etter et eller annet underground hax0r crax0r greier tror jeg :P he he...
Ja, det var back in the days det...
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
igjenom google, søkte på stinkbomber å fant ut at dette var en Cool side
Goooo-gel!
Meldingen må være minst 20 tegn. Tæhæ.
Humz.. z0p overtalte meg.. "Back in the days"

Må jo nevnes at jeg ikke er så veldig aktiv på forumet her

Velkommen, Krozmar.
Du besøkte oss sist: 10. February 2005 klokken 18:28
broren min sa det han er og medlem.
Gjennom google! Søkte på bombe oppskrifter, og ble medlem, nå driver ejg med kraftig reklamasjon til alle mine venner om denne fantastiske plass!
gjennom en venn fra skolen lenge siden egentlig men kom på det først ifjor
Fra media, når noen hadde postet et eller annet ulovlig her.
Meiner å huske det var medan eg søka etter noko som må ha likna på "svartkrutt enkel oppskrift", og joda med det søket er NFF framleis øvst på lista.
Husker ikke helt hva jeg søkte på, men var noe via google, og voila, så kom jeg hit. Og siden de fleste her virket som en grei gjeng registrerte jeg meg.
gjennom Mac1.no...

20 tegn.. faen til mas..