Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1980
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har nettopp tatt 1mg rivotril. Vil dette kunne merkes på andre folk enkelt, slik at jeg ikke burde gå ut blant folk ikveld og imorgen?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer nok til å gjøre og si masse dumt og ikke huske det imorgen.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
På kun 1,5mg rivotril, altså?
2-4 øl, men du kjenner ikke selv at du er "berusa", så ja du blir "rar" av det.

benzo er ikke for rus, det er enten medisin el for å "fikse" på div andre rusmidler, som nedtur av stimulanter el for hard opplevelse på psykadelika f eks.
Det er ganske individuelt hva folk uten toleransen tåler før de "blacker ut", men jeg ville ikke tatt mer enn 1mg var jeg deg, men det tyder ikke bra da det ser ut til at du allerede har økt dosen til 1,5mg... 1mg blir 1,5mg blir 2mg blir 4mg blir til hele glasset er tomt :P pass deg for den.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ville bare prøve, så kjøpte en 2mg rivotril ifra en venn, så jeg har forsåvidt bare den. Det jeg har tatt bør vel være greit i gang effektmessig nå. Det jeg er ute etter er egentlig bare å slappe av å kjenne på effektene. Tar rådene her til etteretning og holder meg hjemme i kveld og i morgen. Tusen takk for svar!
mulig du er litt "off" i morra etter søvn på den dosa uten toleranse, men vil ikke si det er såpass at du må holde deg hjemme.
god tommelregel om du klarer huske det, noe de fleste ikke gjør (meg inkludert) er at om du føler på litt noia om noen skal se du er påvirka dagen derpå så har du ikkeno å bekymre deg over, men om du ikke føler det så evt hold deg hjemme en dag.

men som sagt selv om du tar de 2mg i dag, legger deg og sover, så er det ikkeno stress i morra når du våkner.
vil kanskje føle deg litt ekstra trøtt/sløv, men bør ikke gi problemer i samvær med andre osv om du ikke inntar mer el alkohol i morra osv.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
mulig du er litt "off" i morra etter søvn på den dosa uten toleranse, men vil ikke si det er såpass at du må holde deg hjemme.
god tommelregel om du klarer huske det, noe de fleste ikke gjør (meg inkludert) er at om du føler på litt noia om noen skal se du er påvirka dagen derpå så har du ikkeno å bekymre deg over, men om du ikke føler det så evt hold deg hjemme en dag.

men som sagt selv om du tar de 2mg i dag, legger deg og sover, så er det ikkeno stress i morra når du våkner.
vil kanskje føle deg litt ekstra trøtt/sløv, men bør ikke gi problemer i samvær med andre osv om du ikke inntar mer el alkohol i morra osv.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Skal ned på butikken en tur nå, og jeg er litt bekymret for om jeg skal virke rar. Vet jo at man ikke har peiling selv. Kan jo oppdatere om det skjedde noe merkelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar. Skal ned på butikken en tur nå, og jeg er litt bekymret for om jeg skal virke rar. Vet jo at man ikke har peiling selv. Kan jo oppdatere om det skjedde noe merkelig.
Vis hele sitatet...
ja får oppdatere oss om du husker det :P

men lite tips, søker du rus så drit i benzo, det gir ikkeno i forhold til hva det "tar".
spar de til du evt tar deg en trip og føler det blir litt mye, til du trenger søvn el angstlindring, til å lande av pepper/emma osv.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner. Jeg har tatt den siste 0,5 biten og litt amfetamin og en pils. Føler meg ganske fin egentlig, skal rydde rommet og kose meg. Jeg vet at det er veldig klisje, og at jeg veldig mulig tar feil, men jeg tror helt ærlig ikke at andre kunne merket det på meg dersom jeg bevisst prøvde å oppføre meg. Det finnes jo utallige slike tråder, og det er jo ofte samme utgangspunkt alltid, er veldig bevisst på farene og jeg vet at dette ikke har noe som helt konstruktivt for seg, jeg ønsker bare å ruse meg litt nå.

Eneste jeg kjenner jeg craver er mer pils for å motvirke høy puls og brystmerter av amfetmain. Men det har jeg dessverre ikke tilgang på. Jeg forventer vel egentlig en ganske rolig kveld fremover, men jeg kan jo alltids oppdatere i tråden slik at man vet hvordan det går til andre som er i samme båt.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det vil merkes godt i dag og ganske men litt mindre godt i morgen. Ikke drikk noe de to neste dagene.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edit: too late med å advare mot å drikke ser jeg! Ja man føler seg fin og deilig i formen, men det er det skumle med rivotril, man merker ikke hvor rusa man selv er. Var i et møte dagen etter to rivotril (med toleranse) og tok opp dette møtet. Holdt på å grave meg ned når jeg hørte på opptaket for jeg trodde jeg snakka klart og tydelig og normalt men hørtes ut som en gammal knarker med nasal sløvestemme og sa så mye rart.

Huseier busta meg også en gang jeg bare hadde tatt to pils dagen etter fire rivotril, jeg var visst helt svingstang men trodde jeg hadde full kontroll selv
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja har dreti meg ut på det forrige gang jeg prøvde det. Kjøpte 10 stk. og neste jeg vet har jeg ødelagt så mye i livet mitt og husker ingenting. Flere dager bare forsvunnet. Er mye mer forsiktig nå. Har som sagt bare den 2mg tabletten jeg har spist, så håper jo på at det skal gå fint. Føler meg jo ganske grei og ser at jeg skriver uten skrivefeil, det må da være et godt tegn.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kvelden har som sagt gått rolig for seg. Tok en liten redose amf kl. 01:30 og har ryddet rommet, og dratt på en liten dumpster-diving og skaffet meg masse fin mat som ikke burde ha blitt kastet. Nå sitter jeg her bare å slapper av. Kan vel strengt tatt ikke si jeg har merket så mye av den rivotrilen, men et lite hint av ekstra mot er det jo. Nå er jeg akkurat ferdig med å spise en god og stor kveldsmat og gleder meg til å etterhvert sovne deilig inn i sengen min.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er første gangen jeg prøver amfetamin i den formen som man kjøpet på det illegale markedet. Jeg har holdt det gående med noen linjer her og der helt siden sist, og har planer om å fortsette igjennom dagen slik at jeg kan sovne til et fornuftig tidspunkt. Jeg kjenner absolutt at rivotrilen jeg først tok tabber av, og jeg møter mer og mer på depresjonen og angsten som følger søvnløshet på et kjemisk ''go'' drug. Kjøpte meg nettopp to halvlitere øl som jeg drakk ganske raskt nå og tok en ny dosering amfetamin.

Jeg ønsker jo egentlig ikke dette i det hele tatt, men det er jo også noe med å oppleve ''amfetamin opplevelsen'', som jeg får gjøre nå. Samtidig så er jo rusen svært behagelig og jeg har det gøy. Min største bekymring er at det skal skje noe med hjertet mitt, da jeg har holdt ganske stabilt 140 i puls over mange mange timer. En annen bekymring som trenger seg på er tanken over at rivotrilen går ut, og jeg ikke har valuta til å drive å kjøpe øl frem til jeg legger meg (og morgendagen for å takle nedturangsten). Jeg forsøker å skaffe mer rivotril nå. Bare en, slik at jeg kan komme meg over det verste.

Dette blir jo nesten som en slags reportasje ala: ''Streit type er på amfetamin binge''. Jeg føler for å skrive litt mer, så det skal jeg gjøre. Det neste jeg blir å skrive nå er vel i all hovedsak interressant for de som ikke har prøvd amfetamin før, og det vil muligens gi teksten litt større verdi når forfatteren har sin første opplevelse og skriver skildringene i sanntid. Effektene jeg opplever er at jeg blir veldig våken, litt som når man våkner på en god dag og ting er på stell. En annen ting som var underlig er følelsen nå på morgenen. Mange ganger har jeg vært på fester, eller bare hatt dårlig søvnrytme - noe som har gjort at jeg har måttet bevege meg ut i en søvnløs tilstand blant all verdens morgenfugler som er i gang med å starte dagen sin. Når jeg nå var på vei mot butikken så følte jeg meg som en av de, jeg følte jeg akkurat hadde våknet fra en god natts søvn, ikke at jeg var mange timer inn i en amfetaminbinge.

Ølen jeg har drukket nå virker akkurat som ølen skulle. For meg føler jeg at jeg befant meg i en helt ok tilværelse, og ølen hadde akkurat den effekten jeg forventet. Det blir litt som om at jeg har blitt vandt til å være i en annen tilstand. Dette ved å være ruset på amfetamin og litt rivotril er en annen tilstand, men en blir nå vandt med den etter 12 timer. Ølen virker for meg akkurat slik øl virker for en edru, bare istedenfor sett ut ifra mitt perspektiv.

Jeg planlegger å komme med flere skildringer av opplevelsen min frem til ikveld, for når sant skal sier så har man skrive og pratesjuka på amfetamin, og for å legitimere min utskeielser ifra å holde det for meg selv så vil jeg argumentere for at dette er informasjon andre mennesker kan ta til seg når de vurderer å prøve seg på en amfetaminbinge.

Takker for meg enn så lenge, så sees vi nok snart igjen.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update: ordentlige nerver. Han som avtalte med meg å kjøpe en rivo med har sluttet å svare meg. Livet suger, men jeg er jævlig stuka på amfetamin. Er er bare å gå bort til en tydelig narkis på brugata og spørre hvor jeg kan fikse rivo, så er det ordna? Eller er det ikke så enkelt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kvelden har som sagt gått rolig for seg. Tok en liten redose amf kl. 01:30 og har ryddet rommet, og dratt på en liten dumpster-diving og skaffet meg masse fin mat som ikke burde ha blitt kastet. Nå sitter jeg her bare å slapper av. Kan vel strengt tatt ikke si jeg har merket så mye av den rivotrilen, men et lite hint av ekstra mot er det jo. Nå er jeg akkurat ferdig med å spise en god og stor kveldsmat og gleder meg til å etterhvert sovne deilig inn i sengen min.
Vis hele sitatet...
Nå ble jeg nysgjerrig. Hva slags mat du har funnet?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av aoakn Vis innlegg
Nå ble jeg nysgjerrig. Hva slags mat du har funnet?
Vis hele sitatet...
Jeg fant vel omtrentlig 70 bananer, fremdeles gule og fine i fargen! Jeg fant også div. andre ting som jeg ikke turte å ta med meg, som epler, og div. innpakkete kjøttretter.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For update så føler jeg meg egentlig ganske fin. La gå, tenker nå jeg. Får vel tak i en benzo å kræsje på til slutt, så får jeg nyte denne dagen på amfetamin og gjøre det beste ut av den. Faktisk, så trodde jeg ikke at jeg skulle tåle det så godt som jeg gjør.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er poenget med å ta amf og rivotril samtidig? Istedet for å oppsøke brugata å spørre etter rivotril for å få sove i kveld kan det være en bedre idé å la amfen ligge.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er poenget med å ta amf og rivotril samtidig? Istedet for å oppsøke brugata å spørre etter rivotril for å få sove i kveld kan det være en bedre idé å la amfen ligge.
Vis hele sitatet...
Kom frem til noe liknende. Bare slækern hjemme. Synes det har vært alt i alt en ganske fin opplevelse.
Anonym bruker
"Harm Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
12 timer siden: Har bare en riv og har ikke tenkt å ta flere.

2 timer siden: Prøver å få tak i mer riv.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
12 timer siden: Har bare en riv og har ikke tenkt å ta flere.

2 timer siden: Prøver å få tak i mer riv.
Vis hele sitatet...
Hadde riktignok ikke tenkt til å ta speed heller.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompis som aldri hadde slått noen før, endte med dom på 2,5 år for to særdeles grove voldsepisoder på den komboen der.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har det gått 13 timer siden siste dose, og jeg klarer ikke sove. Tips?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har det gått 13 timer siden siste dose, og jeg klarer ikke sove. Tips?
Vis hele sitatet...
Ikke ta amf igjen. Vanlig å ikke få sove på et par døgn da. Rivotril alene hadde du sovna som en stein på. Nå må du bare vente til amfen er ute eller skaffe et par valium