Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1043
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått noe bra kola som har en helt for jævlig smak på dryppet, kan jeg la bagen med produkt ligge åpent/til lufting for å minske eller fjerne smaken helt? Eller noe annet lurt?
kan du beskrive hva det smaker..? vanskelig å prøve fjerne noe vi ikke vet hva er.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
kan du beskrive hva det smaker..? vanskelig å prøve fjerne noe vi ikke vet hva er.
Vis hele sitatet...
Er vel "bare" heftig/intens smak av kokain, vet ikke, vet jo man bare på svelge det ned med noe men det er så intenst og heftig at jeg nesten brekker meg.
Har en annen sort, fra sikkert den største kola-aktøren på nett, hvor effekten er meget bra (skal være den nest beste på dét markedet) men her blir du vel så bedøvd at du ikke merker dryppet engang.
vanskelig å si hva det er med så lite info..
eneste jeg kan tenke på da er rekrystallisering med "acid to base to acid"
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
vanskelig å si hva det er med så lite info..
eneste jeg kan tenke på da er rekrystallisering med "acid to base to acid"
Vis hele sitatet...
Det er vel sånn sett bare kjemikalie-smaken som følger med, selvfølgelig er det jo det vanlige med å spise/drikke noe for å svelge ned sammen med dryppet, men kjemikalie-smaken på denne sorten er ille..