Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  317 22655
skalvise... james bond er ganske mann! men finnes jo andre.. som f.eks. Ash Ketshup i Pokemon. HAN eier det meste han treffer på
er nokk fotball spilleren Frank Lampard
"I'd rather make a show 100 people need to see, than a show that 1000 people want to see."
- Joss Whedon
Vis hele sitatet...
Alle underholdere burde tenke slik, uansett om det er film, bøker, musikk eller spill. Han er min helt.

Og hvis vi skal ta med fiksjonelle helter også? V. Både tegneserieversjonen og filmversjonen av han.
By the power of truth, I, while living, have conquered the universe.
Vis hele sitatet...
Sitat av charzer
Jeg kjenner ikke oldefaren din, men han er faktisk min helt også sammen med alle andre sabotører (over hele verden) som gjorde alt i sin makt for at nazistene skulle få det vanskelig. Vive la resistance!
Vis hele sitatet...
Må legge til noe mer i lista:

- Quentin Tarantino (Jeg elsker Pulp Fiction)
- Guy Ritchie (Jeg elsker Lock Stock og Snatch)
- Vinnie Jones (Brilliant spill i både Lock Stock og Snatch - han var visst god å løpe etter en lærball også)
- Frank Sinatra (Bra musikk og artikkelen om han på Wikipedia ledet meg videre til noe jeg er veldig interessert i nå; mafiaen)
- Francis Ford Coppola (Gudfaren, og da mener jeg hele trilogien, er min favorittfilm)
- Mario Puzo (se ovenfor)
- Marlon Brando (se ovenfor)
- Al Pacino (se ovenfor + Carlito's Way og Scarface)
- James Gandolfini (Tony Soprano ftw)
- Bruce Willis (Bra skuespiller, Pulp Fiction er kronen på verket, med Die Hard with a Vengeance på en god andreplass)
- Kaizers Orchestra (Bra musikk)
- Tom Hanks (Saving Private Ryan og Forrest Gump - 'nough said)
Sist endret av charz0r; 6. juni 2006 kl. 00:39.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Metallica in my heart!
Bob Marley - Bra musikk
Gammelonkel (broren te bestefaren min) - Bekjempa nazi's her lokalt og mange tyske liv gikk tapt før han ble styrta av en angiver.

Edit: tapre løytnant Holtermann ser jeg veldig opp til å, for dere som ikke har kjennskap til han så sjekk ut Hans Rotmo - Hegra Festning (forklarer hele saka)
Sist endret av Kaptein Snus; 9. juli 2006 kl. 20:59.
Jhon travolta og Adolf Hitler.
Jhon travolta? hvem er det?

- Dama mi
- Katta
Olaf Tufte - Genial idrettsutøver, en mann med virkelig sterk psyke.
Quentin Tarantino - Ypperlig Regissør.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Det som faller inn etter litt tenking utenfor boksen må være alle som var med og skrive bibelen.
Den er fremdeles verdens mest solgte bok og er faktisk en god historie om man leser boken slik.
Jeg er ikke spesielt religiøs av meg, men jeg må si; de folka kunne skrive.

Ellers må jeg nesten nevne mamma og pappa. Begge to har lært meg utrolig mye gjennom årene. Jeg kan prate med dem om alt, diskutere de dypeste og grunneste tema med dem og de har en foreldreideologi som jeg ser opp til og garrantert kommer til å føre videre til mine egne barn.

Film: Guy Ritchie og Quentin Tarantino. Resigørene bak favorittfilmene mine; Lock, stock osv, Snatch, Pulp Fiction og Reservoir Dogs.

Ellers: Jackie Chan. Hans blanding av kampsport og humor er i mine øyne genialt. Pluss at han utdøver samme kampsport som meg, Zui Quan (drunken boxing).

Angus Macgyver må nesten nevnes.
Einstein og Da Vinci --> store typer som alltid vil bli husket for sine kloke hoder.

Siden jeg ikke er serlig politisk engasjert skal jeg ikke begynne og nevne statsoverhoder i fleng, men jeg har en forkjerlighet for ideologien til Ghandi. Protest uten vold.

Hvem forfatteren av Arne And er vet jeg ikke, men det var han som langserte det geniale ordtaket i signaturen min.

Forfatteren av Nemi, Lise Myhre, har gitt meg mang en latterkule og bør derfor nevnes.
På lik linje må jeg nesten nevne Chris Rock, Bernie Mac, Jim Carrey og Pablo Francisco. Utrolige mennesker alle sammen.
Sist endret av Antim0n; 9. juli 2006 kl. 21:40.
Conan! mer bølle finner du ikke!
Stacy Peralta - Forandret skate verden samt resten av "Z-boys"...
Jeg synes faktisk Jesus var en jævlig kul fyr, glem kristenfolket osv, men Jesus var steintøff. Sån bortsett fra han må jeg vel nevne Aleister Crowley, Timothy Leary, Jens Bjørneboe og John Waters. Tøffe folka!
-Thom Yorke
-Jonny Greenwood
-Matthew Bellamy
-Quentin Tarantino
-Robert Rodriguez

(som jeg kommer på i farten)
Cory nastazio (BMX`er)
min største helt må være jesus, du finner ikke mange som er bedre enn han til å brygge vin. og alle de som har ofret livet for at norge er et bra sted og leve.
Andrew Dice Clay og George Carlin -- Sier ting som egentlig ikke skal sies

Og uten tvil meg selv
Varg Vikernes
Kultorgan Skadinaujo
Dahls bryggeri
Udo
Ayn Rand
Quorthon
Valfar
Douglas Adams
Mamma
Sitat av Thrillseeker
Varg Vikernes
Kultorgan Skadinaujo
Dahls bryggeri
Udo
Ayn Rand
Quorthon
Valfar
Douglas Adams
Mamma
Vis hele sitatet...
Varg: Personlig eller musikalsk ?

Personlig er jo han en musiker som dreit pa draget.
Sitat av St.Vitus
Varg: Personlig eller musikalsk ?

Personlig er jo han en musiker som dreit pa draget.
Vis hele sitatet...
Personlig er han satanist eller nazist i dag.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Gaius Julius Cæsar .
homer simpson :P han er lat og en klok og visdomms ful man hehe:P
▼ ... over en uke senere ... ▼
-Tupac Shakur, han er sinnsykelig sinnsyk på hip hop
-Homer Jay Simpson, trenger ikke forklaring
-Stefadern fordi han er så sterk mentalt...
Min far (DøD)
Min Mor.
Min storebror.
Kom ikke på noe veldig lurt.

Men gud skapte verden og jesus kom for å ta vår skyld. Så der er et par helter!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Min far
Hunter S. Thompson
Alexander Shulgin
Fiorello H. LaGuardia

Dette er vel noen få jeg kom på i farten, folk som ikke helt fulgte standarden, bortsett fra LaGuardia som var en ganske så respektert mann i de flestes øyne.

Shulgin har fått bråk med den føderale republikken i statene, de prøvde å latterliggjøre ham, ta fra ham lisensene hans m.m. men de kom ikke langt, heldigvis.

Hunter har siden han kunne ta opp en penn, skrevet akkurat hva han mente om presidentvalgene (latterlig skitkasting, null politikk) og spesiellt om nixon, satan selv i hans øyne. Han oppfant en egen skrive sjanger: Gonzo-journalisme.

Og min far.. vel han er en 'hippie' i ulveklær.
Sist endret av Dodecha; 23. juli 2006 kl. 18:15.
J Dilla
Madlib
DJ Premier

+ fler
Det må vel nesten være Onkel Frode....digg fyr ass...han ruler...så Eminem da seff...å Tony hawk..
Helter? dårlig med det du.. Hvis jeg MÅ velge noen, så blir det Arnulf Øverland. Modigere mann skal man lete lenge etter.
Ren Hoëk er min helt.
Alle sammen er de helter på sin måte:
Julenissen - Colarød og gavmild, den perfekte illusjon og dermed en paralell til så mangt...
George W. Bush - Ærligheten selv den mannen, selv når han skal ødelegge verden er han ikke redd for å si det.
Vincent Valentine - Gjennomført kul
Danko Jones - Også gjennomført kul
Chuck Norris - sier seg selv
USA - Tenk hva folk hadde gjort om det ikke fantes noe så opplagt å hate, hadde blitt kaos
SV - En god latter forlenger livet
Chuck Norris uses ribbed condoms inside out, so he gets the pleasure.
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.
Chuck Norris lost his virginity before his dad did.

On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.

Enig med deg at Chuck Norris er en helt.
Chuck Norris, trenger ikke å si noe mer..
Bernhard Hinterburger, Verdens beste kabel wakeboarder noen sinne
Gollum: Det snikende lille kreket som sliter med seg selv, eller som han liker å kalle det sitt andre jeg.
Min avdøde bror. Han så ting jeg først nå begynner å få øynene opp for. Straight down et ærlig og flott menneske.

Solid Snake. Manndom på to bein! Kunne jeg valgt ville jeg vært THE Solid Snake. Om han hadde vært et ordentlig menneske altså, og ikke bare den mest sjenyale spillfiguren noensinne.

Saul "Slash" Hudson. En av verdens beste gitarister og en gang en bohem av dimensjoner. Rock and fucking roll. Stilmessig helt på topp, gitarmessig enda bedre. Nå tørrlagt, nykter og familiefar !
Sist endret av bjarneper; 29. juli 2006 kl. 01:37.
Leonardo Da Vinci var ganske enkelt et genialt menneske, kanskje litt forut for sin tid!
Bruce Lee!! Han er den mest geniale kampsortutøver noen gang. Chuck Norris kan gå å legge seg etter min mening.
Min farfar som fløy Catalina i 333 Skvadronen ved Little Norway under krigen. Han kunne det meste om det meste, og det er ingen klisjè-aktig overdrivelse. Bare synd han fikk aldzheimer og var ikke helt seg selv de siste årene
Tony Blair. Ikke pga hans politiske ståsted, men hans utrolige evne til å tale til folket. Han får lyterne med seg inn i sitt spor og får dem til å glemme det gale ved en sak på en helt utrolig måte!

Edit: Og Rocky Balboa så klart. Selv om han ikke er en ekte person. Mannen fra gata som nektet å gi opp å kjempet seg oppover!
Sist endret av Rexxar; 29. juli 2006 kl. 01:45.
Arnold S - He was big and strong!!
Onkelen min.. Da han var 18 år sa han at han skulle spandrere cruise-ferie til foreldrene sine. Begynte på sjømannskole, og endte opp som kaptein for et cruise-skip i karibien.. Så klart ble det tur på besteforeldrene mine
Peter Griffin
Homer Simpson
James Hetfield
▼ ... noen måneder senere ... ▼
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Sorry for Bump, men jeg har ikke sett denne tråden før.

Mine helter er som følger:

Musikk:
- Fabio Lione - Fantastisk vokalist i bandet Rhapsody of Fire
- Luca Turilli og Alex Staropoli - Gitaristen og Pianisten i Rhapsody of fire. Det er også disse som komponerer de fantastisk episke verkene.
- Paul McCartney - En musikalsk kamelon som aldri slutter å imponere.
- Freddie Mercury - Den beste stemmen i moderne musikkhistorie.

Film:
Jeg er en stor fan av helsprø komedier:

- Mel Brooks - Skuespiller, komponist og regissør. Har laget filmer som: The Producers(Springtime for Hitler), Robin Hood: Men in Tights og History of the World: Part I.
- Leslie Nielsen - Fantastisk skuespiller til naive, dumme roller. Har spilt i diverse spionparodi filmer, og "Dracula, Dead and Loving it".
- Jim Carrey - Sier seg nesten selv

Litteratur:

- Robert Jordan - Han har skrevet mange bøker, bla. fantasyserien "Wheel of Time". Har du ikke lest dette før, anbefaler jeg deg å begynne nå!
- J.K Rowling - Det er ikke noe å si på at Harry Potter-bøkene er fantastisk litteratur.
- Jan Guillou - Forfatter av Coq Rogue serien(Hamilton) og har skrevet en episk tempelriddertriologi.

Ellers er det sikkert flere som burde nevnes, men jeg drøyer posten her så den ikke blir lang og kjedelig. :P
Min døde farfar. Når det var manko på snus og fordeldrene mine ikke ville gi meg spenn, så hadde jeg jo en god, varm, snill og ekstra raus farfar. Det var jo kjekt når du spurte om penger til "boller og brus fra baker`n nede på hjørnet."
Først og fremst John Lennon, Jim Morrison, Kurt Cobain og delvis pappaen min. Delvis.
Alexander Shulgin ..... er mit idol

the king of tryptamines
Sist endret av hasjen; 4. november 2006 kl. 16:51.
▼ ... over en måned senere ... ▼
[CENTER]Tony Montana! [/CENTER]
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av l2p
[CENTER]Tony Montana! [/CENTER]
Vis hele sitatet...
Greit nok, men vil du utdype hvorfor han er din helt?
hmm, barndoms helten min sitter igjen enda, da igjen en superhelt men men.. uansett.. finnes ingen suprerehelt en Supermann =P
- Jack Bauer, det skal jeg bli når jeg blir stor
Mine helter:

MacGyver - Han er en jævla smartass med egenskaper som vi alle ønsker vi kunne hatt.
Gutta i DragonForce - Er nok for meg det beste bandet som noen gang har eksistert. Tekstene er mega bra, spillet er fint å høre på og all musikken derers gjør meg glad.
Che Guevara

Jimmy Page

Tijs Verwest

Andy Warhol
FILM:
Al Pacino: han er bare best. sånn er det bare. alle som er uenig med det tar feil. (pga. Scarface og gudfaren filmene. alle som ikke forsto det er naiv og dum.)

Marlon Brando: "The true Godfather"

MUSIKK

System of a down: Utrolig band trodde ikke at det gikk an å lage så bra politisk musikk. De Rett og slett bare best, etter jeg hørte Pshyco for noen år tilbake var jeg trollbunet.

Rage Agains the Machine: Utrolig tøft! hær også politisk musikk.

Forfatere:

Erlend Loe: han er bra. sånn er det bare. les NAIV. SUPER.

J.R.R. Tolkien: han gjorde Fantasi til noe orntlig.

Ellers:

Bestefar: han vet hvordan livet skal leves. komuniserer umenskelig godt med ungdomen(!).