Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1909
Anonym bruker
"Firkantet Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har hørt om en vape-butikk i oslo som selger e-juice til 16-åringer, noen som evt kjenner til den?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har hørt om en vape-butikk i oslo som selger e-juice til 16-åringer, noen som evt kjenner til den?
Vis hele sitatet...
Visst du vil beholde verdigheten din ikke begynne å vape
Sitat av lolaper Vis innlegg
Visst du vil beholde verdigheten din ikke begynne å vape
Vis hele sitatet...
haha hva mener du ?
Det er dumt å røyke, det er vel det han mener. Vape er jo røyking, bare i en annen form.
Det er 18-års grense for e-liquid i Norge.

Dersom en butikk selger til mindreårige gjør de noe ulovlig.
Og dersom noen forteller om slike ulovligheter på et åpent forum vil ikke denne sjappa overleve særlig lenge.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Det er dumt å røyke, det er vel det han mener. Vape er jo røyking, bare i en annen form.
Vis hele sitatet...
alle er vel enige i at det er dumt å røyke men i mine øyne mister man ikke verdigheten om man røyker, det være seg tobakk eller damp olje.
Jeg skal ikke prate moral. Sjekk ut e-bay. Det går som regel gjennom tollen uten problemer. Bare ikke bestill en pall med juice avgangen.
Sitat av AkerUE Vis innlegg
Jeg skal ikke prate moral. Sjekk ut e-bay. Det går som regel gjennom tollen uten problemer. Bare ikke bestill en pall med juice avgangen.
Vis hele sitatet...
Hadde holdt meg langt unna å kjøpe på nettet uansett, tollen har begynt å stoppe leveranser fra selv Sverige og Danmark som er lovlige steder å bestille fra
Kjøp Vapr fra ebay. E juice kjøper du for en billig penge fra dampshop.no. på sommerstid i min by så selger gateselgere ejuice og vape til meg da jeg var 13-14 år.