Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1168
Enemy of the snut
Hei!

Har 1 stk OxyNorm (kapsel) på 5mg liggende. Disse kan man jo svelge hele eller tømme ut pulveret i snorte det opp i nesa.
Men har hørt at førstgangs-brukere kan bli kvalm uansett om man svelger disse eller snorter pulveret i seg, stemmer dette?

Hvis jeg blir kvalm så har jeg Zofran (8mg) liggende, noe jeg har forstått skal være verdens kraftigste kvalmestillende medikament?

Så, hvis jeg tar OxyNorm nå og kjenner jeg blir kvalm skal jeg da ta Zofran eller skal jeg ta det litt før/litt etter inntak av OxyNorm?

Eneste erfaring jeg har med kodein/morfin er Tramadol som jeg kun tar når ryggsmertene blir for heavy, og som jeg får utskrevet av legen samt Paralgin Forte som man får uten å spørre etter et tannlegebesøk (du må da enten ha trekt ei tann eller fått reparert ei tann).

Kan også nevne at jeg har noe god grønt (Eternal Flame skal strainen hete) jeg planlegger å avslutte kvelden med.

Hvor lenge vil rusen av 5mg OxyNorm vare? Har kun 1 kapsel og har ikke tenkt å bli avhengig av kodein/morfin så trenger ikke moralpreken om hvor avhengighetsdannende det er..
5mg tror jeg ikke er nok til å gi noe særlig rus, dessverre.
Sist endret av Mirage; 29. november 2016 kl. 20:01.
Kjør den i snyteskaftet og blaze weeden din. Det virker iallefall som at kvalmen ikke blir så ille nasalt, men noe kvalmhet opplever du nok uansett.
Tok 10mg første gang og holdt på å kaste opp, men kvalmen ga seg etter kanskje en time. Etter det ble jeg kvalm når jeg høynet dosen første gang til 30mg, men utover det så klarte jeg meg fint. Dama fikk noen etter abort engang, og da fikk hun de 5mg. Hun ble rusa av en 5mg, men tror du må opp i 10 for å få en merkbar og fin rus. Oxynorm er farlig - godt.