Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2056
Denne forventer jeg ikke at alle tar. Blir veldig glad hvis det viser seg at flertallet skjønner det. Se brukernavn for hint Forøvrig ønsker jeg kritikk av det tekniske osv.

Ikke satt sammen av to bilder, kan forklare hvordan jeg gikk fram hvis ønskelig.

Teknisk info:
Kamera: Nikon D40
Objektiv: Nikkor 18-200MM
Blender: f/5.6

http://bildr.no/thumb/232523.jpeg
aner ikke hvem han er, kansje han er oppfattet som en gud på gitar av mANGE?
kanskje john petrucci er en gud? ( på gitar?)
Ja, det stemmer. Setter pris på om postene inneholder kritikk, god eller dårlig. Takk
hvordan kan dette ikke være sittet sammen av to bilder?
Dette søg, avksyr kristendom
Han har lagt en bibel foran en poster han har, og tatt bildet.
Jeg la bibelen i forgrunnen, støttet av en annen bok. Jeg tok så og satt opp en DT-kalender i bakgrunnen. Brukte en SB-800 blits for å lyse opp bildet av JP, og en lommelykt på skrifte; "Bibelen". Gjorde skriften lysere i PS, samt "burne" kantene.Kan si meg enig i at det ser ut som det er satt sammen, men det er ikke det.
Dette er bare dumt.
For det første er ikke John Petrucci gud, hverken på gitar,
eller åndslig.

For det andre ser ikke bildet bra ut.
Elementene funker ikke sammen, john Petrucci er uklar i forhold til bibelen.
Når bildet ser sammensatt ut ser jeg ikke poenget i å poste det for kritikk.
hmm.. syntes "JP" ble litt uklar..

men eller var det bra teknisk

edit: jeg syntes bildet kunne blitt mye bedre hvis fokuse hadde vært på JP og ikke på bibelen..
Sist endret av tobbe654; 28. juli 2008 kl. 00:32.
Sitat av miles
Dette er bare dumt.
For det første er ikke John Petrucci gud, hverken på gitar,
eller åndslig.

For det andre ser ikke bildet bra ut.
Elementene funker ikke sammen, john Petrucci er uklar i forhold til bibelen.
Når bildet ser sammensatt ut ser jeg ikke poenget i å poste det for kritikk.
Vis hele sitatet...
Jeg ba ikke om personlige synspunkter om artisten, men om bildet. Det kunne du spart meg for. Men takk for kritikk av bilde. Ser nå at JP er alt for ute av fokus, og at bibelen ser veldig kunstig ut.
At John Petrucci er gud på gitar for deg er en ting, for oss andre trenger han ikke å være så spesiell. Bildet ditt var heller ikke noe bra og du fikk ikke frem et godt poeng.

Jeg sier som Metallica: Hero of the Day
jau jau, hadde aldri klart å lage et slikt bilde med mine kamera skills, så det skal du ha
det så redigert ut...
Etter min mening er dette bare surr, du får heller vise fram ett annet påfunn.

Bibelen så sikkert bra ut, og hadde nok passet bra i noe kristenblad ellerno..
Ja, siste gang jeg poster mitt bilde her for kritikk. Greit nok at bildet jeg postet nå var av dårlig kvalitet, men hva er vitsen med å poste "det så redigert ut..." eller "Bibelen så sikkert bra ut, og hadde nok passet bra i noe kristenblad ellerno.."?
studerte litt bedre,, har du brukt noe lys og ein plakat ellens ?
Sitat av JohnPetrucci
Jeg la bibelen i forgrunnen, støttet av en annen bok. Jeg tok så og satt opp en DT-kalender i bakgrunnen. Brukte en SB-800 blits for å lyse opp bildet av JP, og en lommelykt på skrifte; "Bibelen". Gjorde skriften lysere i PS, samt "burne" kantene.Kan si meg enig i at det ser ut som det er satt sammen, men det er ikke det.
Vis hele sitatet...
Ja, les her.
Sitat av midtcon
studerte litt bedre,, har du brukt noe lys og ein plakat ellens ?
Vis hele sitatet...
Gratulerer !

Uansett, vil si det var en bra idé, bare litt dårlig fremført.
For det første med uklarheten på plakaten du har brukt, vil heller anbefale å finne samme bildet, for å bruke to bilder på dette. Syntes også at Bibelen ble litt mye i fokus/tok for stor plass av bildet.

Er hverken god på fotografering eller redigering, men her har du min personlige mening
Sitat av JohnPetrucci
Ja, siste gang jeg poster mitt bilde her for kritikk. Greit nok at bildet jeg postet nå var av dårlig kvalitet, men hva er vitsen med å poste "det så redigert ut..." eller "Bibelen så sikkert bra ut, og hadde nok passet bra i noe kristenblad ellerno.."?
Vis hele sitatet...
Det er bare noe du må regne med.
Sitat av JohnPetrucci
Ja, siste gang jeg poster mitt bilde her for kritikk. Greit nok at bildet jeg postet nå var av dårlig kvalitet, men hva er vitsen med å poste "det så redigert ut..." eller "Bibelen så sikkert bra ut, og hadde nok passet bra i noe kristenblad ellerno.."?
Vis hele sitatet...
Det er ikke siste gang du poster et bilde her. Bare fordi vi griller deg litt skal du ikke begynne å grine av den grunn. Ta lærdom av tipsene og kom sterkere tilbake neste gang. Prøv og feil, men aldri gi opp.

Det er et ordtak som sier "Kill your darlings". Denne ideen var kanskje ikke så god som du hadde trodd og heller ikke så bra gjennomført.

Lykke til med videre fotografering og photoshopping
Sist endret av Pheromone; 28. juli 2008 kl. 01:05.
fint bilde, eg syns det så litt redigert ut me sterke fargar også at " Bibelen " lyste opp og sånn.
eg meinte ikkje at du hadde klupt i bilde da hehe men endra litt på fargane osv.. eg tar sjøl masse bilder.. og det e mye bedre og endra fargar og sånn i PS.. men fins mången andre sider og få kritisert bildene du tar på.. et forum e vell ikkje heilt rette plassen hehe.. www.foto.no e ei bra sida
At man blir kritisert sønder og sammen på nFF betyr bare at du må prøve hardere og ikke gi opp, vi er tross alt ikke foreldrene dine (stakkars skakkjørte unger det hadde blitt)
Jeg vil gjerne se mer av bildene dine, jeg som de fleste andre her ser potensialet.
Litt negativ kritikk gjør bare at du ser lettere hva som er galt, og kan rette på det istedet for at du blir rost opp i skyene og vil gjøre det like "dårlig" en annen gang
Dette var mye bedre enn det meste av pisset som vandligvis blir postet her.
Syntes den naturlige vignetteringen skapte en fin ramme rundt bildet, og jeg likte gjennomgangen av rødfargene. Syntes bibelen ble litt for skarp og ga det hele et lite katalog-preg. Syntes også det ble litt mye bibel; blandt annet skyggen som ligger til høyre for den gode bok, og den ugjenvne skyggen i toppen.
Jeg må bare quote deg fra en eldre tråd, i tillegg til quoter fra denne, synes det var urkomisk.

Sitat av JohnPetrucci
Ja, det stemmer. Setter pris på om postene inneholder kritikk, god eller dårlig. Takk
Vis hele sitatet...
Sitat av JohnPetrucci
Ja, siste gang jeg poster mitt bilde her for kritikk. Greit nok at bildet jeg postet nå var av dårlig kvalitet, men hva er vitsen med å poste "det så redigert ut..." eller "Bibelen så sikkert bra ut, og hadde nok passet bra i noe kristenblad ellerno.."?
Vis hele sitatet...
Annen tråd:
Sitat av JohnPetrucci
Er du redd for kritikk, så ikke be om det.
Vis hele sitatet...
Må bare si at dette var et ekstremt dårlig ide, og enda verre gjennomført. John er altfor uklar i forhold til bibelen, altfor stor fokus på bibelen var det også. Han er eller ikke noen gud, så der bommet du helt.
Sist endret av Melodrama; 28. juli 2008 kl. 01:19.
først vil jeg si: woho jeg var den første som fant ut av det!

jeg synes tanken bak bildet var morsom, men litt oppbrukt ( finner evig mange ting som det der bare gjort litt annerledes) og ganske dårlig framført som allerede har blitt sagt her. MEN det du gjorde var mye bedre enn om jeg hadde gjort det:P

og noe du må huske på: når du legger noe ut her enten det er et bildet eller en hjemmeside så kommer det til å bli slakta, hvis det ikke er nesten perfekt da.
Sitat av Melodrama
synes det var urkomisk.
Vis hele sitatet...
OT: Lest "Ekstremt høyt utrolig nært" i det siste?
Sist endret av loffe; 28. juli 2008 kl. 01:34.