Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2424
Hei dere. Har skrevet her inne før ang min narkomane eks. Han har nå vært på avrusning og klart seg bra i 3 mnd, men nå lurer jeg litt på om han har begynnt og ruse seg igjen.. Mistenker amfetamin.. Han er rolig sånn sett, og ser ikke ruset ut egentlig, men ting som at han er veldig opphengt i tlf (som han ikke pleier og være) og det at han har ikke spist el drukket noe på over et døgn.. Litt hes i stemmen. Har en uggen magefølelse, men som sagt så ser han bra ut og virker normal når vi prater, derfor blir jeg så usikker. Takk til dere som tar dere tid til og svare.
Ut ifra min erfaring med folk som driver med amfetamin eller lignende er at de til slutt klarer å leve på det. De kan se nogen lunde normal ut, men være superrusa. Opplevde dette ifjor med min bror rundt middagen. Ingen andre i familien la merke til at han var høy, anna enn meg som så det på pupillene hans. (Og at jeg faktisk ferska han i å gjøre det). Men jeg skal ikke si for sikkert i ditt tilfelle. Men prøv å ta en titt på pupillene hans. Er de store som talerkner er det grunn til bekymring
Sist endret av Brix; 14. desember 2016 kl. 05:41.
Har ikke spist på 24 timer jeg heller, men har ikke tatt amfetamin for det. En ting du kan gjøre er prøve å runke han. Er penisen mindre har han garantert vært borti.
Det at han er opphengt i tlf kan være at hjernen hans mangler stimuli av å være nykter, så det trenger ikke være et tegn på at han bruker amfetamin. Det desiigner sier er jo sant da, i tillegg kan pulsen hans være høy om du får lyttet til den. Det at han ikke har drukket noe virker i hvert fall ikke som amfetamin, da man blir veldig tørr i munnen av det. Men, jeg kan ikke vite dette.

Legger du ikke merke til noen andre "symptomer" enn at han ikke har spist på 24 timer og er opphengt i tlf ville jeg kanskje mistenkt andre ting.

Se etter høy puls, vasokonstriksjon(altså liten penis, kalde hender, kalde føtter), høy puls, større pupiller, tørre lepper/munn, høy kroppstemperatur
Les gjennom alle trådene dine her inne og spør deg selv om det virkelig er ditt problem om han er ruset eller ikke.