Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 857
http://www.monoprice.com/products/pr...seq=1&format=2

Jeg trenger den, og jeg trenger 2 stk xD
og jeg trenger en med europeisk strøm kabel.. så er det et sted i Norge jeg kan enten dra og kjøpe den eller bestille den ?

den eneste jeg fant på nettet var på Kelkoo og der var den veldig veldig dyr xD

så hadde vært fint hvis noen kunne hjulpet meg :P
kulere enn du tror
tekace's Avatar
Vet ikke, men kanskje denne her kan være noe? xD
Trådstarter
14 0
Sitat av tekace Vis innlegg
Vet ikke, men kanskje denne her kan være noe? xD
Vis hele sitatet...
haha, jeg har den alt.. men jeg skal bruke den til å recorde på pc'en og ps3 med pc monitoren.. og PC eller PC Monitor har ikke komponent inn og ut xD

så da må jeg ha en konverter xD
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xJanern Vis innlegg
haha, jeg har den alt.. men jeg skal bruke den til å recorde på pc'en og ps3 med pc monitoren.. og PC eller PC Monitor har ikke komponent inn og ut xD
Vis hele sitatet...
Har du utstyr som kan ta opp frå ei HDMI-signalkjelde da?
Trådstarter
14 0
Sitat av slashdot Vis innlegg
Har du utstyr som kan ta opp frå ei HDMI-signalkjelde da?
Vis hele sitatet...
tror det ja, PCen har HDMI utgang, PC Monitor har DVI-D Utgang, men jeg har en HDMI - DVI-D adapter som funker.. (tror jeg)

så det hadde vært fint å finne en sånn konverter her i Norge.. fordi å fortolle det blir dyrt, og frakt fra den siden jeg har sagt over koster frakta like mye som produktet xD
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xJanern Vis innlegg
tror det ja, PCen har HDMI utgang,
Vis hele sitatet...
Lukt på ordet utgang.

Nei, med mindre du veit at du har det har du ikkje utstyr til å ta opp hdmi-signaler. Med en porsjon flaks svir du skjermkortet ditt ved å kople til ei signalkjelde.

Kjøp heller et usbkort med komponent/kompositt inn.
PS3 med PC monitoren tror jeg desverre ikke kommer til å fungere om du trenger en slik overgang. PS3 krever HDCP (en krypteringsting som går over HDMI). Hadde selv en gammel PC skjerm og prøvde koble PS3 til over DVI. Null bilde.
Trådstarter
14 0
Sitat av elz Vis innlegg
PS3 med PC monitoren tror jeg desverre ikke kommer til å fungere om du trenger en slik overgang. PS3 krever HDCP (en krypteringsting som går over HDMI). Hadde selv en gammel PC skjerm og prøvde koble PS3 til over DVI. Null bilde.
Vis hele sitatet...
Den DVI-D - HDMI adapteren jeg har funker fint med ps3 og skjermen min xD

har gjort det mange ganger før.. og fikk bilde xD

Sitat av slashdot Vis innlegg
Lukt på ordet utgang.

Nei, med mindre du veit at du har det har du ikkje utstyr til å ta opp hdmi-signaler. Med en porsjon flaks svir du skjermkortet ditt ved å kople til ei signalkjelde.

Kjøp heller et usbkort med komponent/kompositt inn.
Vis hele sitatet...
HDMI inngang da.. er ikke noe ekspert på dette her xD

så du vet at dette ikke kommer til å fungere ?

Altså PC > Konverter > HD PVR > Konverter > PC Monitor ? xD