Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  792 200684
Sitat av t_ben Vis innlegg
Oi, hehe. Men det går bra
Har ikke noen poster på rusforumet eller noe :P

Edit: Hva tror dere jeg kommer til å få ? Venter spent på pakken/brevet



Fikk min pakke med skrivesaker idag :P Tokk sin tid men fikk det til slutt
Vis hele sitatet...
Har fått min jeg og

Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Tidlige i posten så jeg at folk hadde fått tilsendt en signert plakat fra valve... Jeg har bursdag om 1måned og 7dager, har noen et tips eller 2 til hva jeg skal skrive i mailen og hvor jeg skal sende det? Er det andre plasser jeg kan spøre om noe signert eks: et annet spill selskap eller noe annet?

Foresten har noen fått noe fra freia,nidar eller coca cola?
Send gjerne PM
Vis hele sitatet...
Kan få flere bæreposer fra Freia når jeg vill

(Dog jobber morfaren min hos Kraft foods)
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Har fått min jeg og



Kan få flere bæreposer fra Freia når jeg vill

(Dog jobber morfaren min hos Kraft foods)
Vis hele sitatet...

Ååå misunner deg, det hadde vert en digg bursdags presang
hehe, spør om han kan fikse LITT godterier til et LAN, han kommer som regel med to bæreposer med potetgull og sjokkis, har i ukesvis etterpå xD
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
hehe, spør om han kan fikse LITT godterier til et LAN, han kommer som regel med to bæreposer med potetgull og sjokkis, har i ukesvis etterpå xD
Vis hele sitatet...

LAN med deg hadde ikke vert feil :P hadde jeg vist jeg kunne får så mye gratis ville jeg prøvd meg på sommer jobb der, men det er litt sent
Sitat av t_ben Vis innlegg
Sendte mail til stimorol at jeg fikk allergiske utslett av Neon Fu og at jeg var allergisk mot sitrus/sitron.
Etter noen få mailer fikk jeg denne mailen. http://imgur.com/8lLfg.png
Skal oppdatere dere på hva jeg får i posten når jeg får pakken
Vis hele sitatet...
Vist du er allergisk mot sitron så burde du jo ikke kjøpe en sitrontyggis.
Tror det blir svaret det hadde jeg svart
Sitat av Antidote Vis innlegg
Vist du er allergisk mot sitron så burde du jo ikke kjøpe en sitrontyggis.
Tror det blir svaret det hadde jeg svart
Vis hele sitatet...
Jeg er jo ikke allergisk mot sitron, jeg så noen skrev det på facebook siden demmes at h*n fikk allergiske utslett av den og stimorol ba h*n sende en mail men h*n gadd ikke. Så jeg utnyttet denne situasjonen :P
Sitat av t_ben Vis innlegg
Jeg er jo ikke allergisk mot sitron, jeg så noen skrev det på facebook siden demmes at h*n fikk allergiske utslett av den og stimorol ba h*n sende en mail men h*n gadd ikke. Så jeg utnyttet denne situasjonen :P
Vis hele sitatet...
Jeg vet det. Men jeg tenker at de svarer slikt
Men for all del lykke til
Først nå ser jeg at jeg har postet feil bilde. Trodde dere bare mente at jeg hadde glemt å fjerne etternavnet.
http://i.imgur.com/rC0tR.png

Har nå hentet pakken
http://i.imgur.com/g6Ozi.jpg
Haha, fikk sykt lyst på gratis godteri nå!
Sitat av t_ben Vis innlegg
Først nå ser jeg at jeg har postet feil bilde. Trodde dere bare mente at jeg hadde glemt å fjerne etternavnet.
http://i.imgur.com/rC0tR.png

Har nå hentet pakken
http://i.imgur.com/g6Ozi.jpg
Vis hele sitatet...
Morsomt at de sender en sjokolade som inneholder sitron
Sitat av t_ben Vis innlegg
Først nå ser jeg at jeg har postet feil bilde. Trodde dere bare mente at jeg hadde glemt å fjerne etternavnet.
http://i.imgur.com/rC0tR.png

Har nå hentet pakken
http://i.imgur.com/g6Ozi.jpg
Vis hele sitatet...
Du vil ikke dele de to sitronsjokoladene med meg da? Du var jo allergisk
Sitat av Avatar Vis innlegg
Du vil ikke dele de to sitronsjokoladene med meg da? Du var jo allergisk
Vis hele sitatet...
Hahaha tenk om han kunne klaget på at de ga han sitronsjokolade - for å få enda mer erstatning..
Sitat av mroj Vis innlegg
Hahaha tenk om han kunne klaget på at de ga han sitronsjokolade - for å få enda mer erstatning..
Vis hele sitatet...
Haha, vurderte det. Men syntes det ble litt for drøyt.
Kansje jeg bare skal spørre på en hyggelig måte ?

Sitat av Avatar Vis innlegg
Du vil ikke dele de to sitronsjokoladene med meg da? Du var jo allergisk
Vis hele sitatet...
Har du smakt den sitronsjokoladen ? Den var ikke noe særlig god :P

Edit: Noen som fått noe fra monster ? De har sagt de skal sende meg noe monster SWAG, lurer på hva jeg skal få :P
Sist endret av t_ben; 13. juli 2012 kl. 00:30.
Fikk en haug med klistremerker da jeg fikk "SWAG"
Sitat av t_ben Vis innlegg
Haha, vurderte det. Men syntes det ble litt for drøyt.
Kansje jeg bare skal spørre på en hyggelig måte ?



Har du smakt den sitronsjokoladen ? Den var ikke noe særlig god :P

Edit: Noen som fått noe fra monster ? De har sagt de skal sende meg noe monster SWAG, lurer på hva jeg skal få :P
Vis hele sitatet...
Sitat av mroj Vis innlegg
Fikk en haug med klistremerker da jeg fikk "SWAG"
Vis hele sitatet...
Yup, du får ett stort ark med klistremerker. Kjedelige greier, hadde håpet på en caps e.l.
Apple Product tester
10 1
Jeg fikk et ark med stickers fra Monster jeg og.

Og idag mottok jeg tre polletter fra Coca Cola fordi brusen ikke hadde kullsyre. Har dessverre ingen brusautomater i nærheten så de blir nok tatt godt vare på


http://bildr.no/thumb/1228509.jpeg
Sitat av t_ben Vis innlegg
Har du smakt den sitronsjokoladen ? Den var ikke noe særlig god :P
Vis hele sitatet...
Ikke god Den er jo himmelsk!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sendte inn en klage på en plastbit i Cola flaske (Skjedde faktisk og), men etter at jeg sendte den inn sa Cola at de ikke fant noen plastbit, fikk et gavekort på Kiwi verdt 50 kroner.
Tror noen at det er mulig og lure til seg en Xbox 360, ved og si den har fått red ring?
Fikk samme pakke fra Kraft Foods i dag..

Har også fått 12 poletter fra Coca Cola, og venter en del produkter fra "Trondhjems" i posten.. Iflg pakkesporinga er den 55 kg, så er nok masse godsaker
Sitat av ISWIFT Vis innlegg
Tror noen at det er mulig og lure til seg en Xbox 360, ved og si den har fått red ring?
Vis hele sitatet...
Tenker du å ringe de og si du har fått red ring og håpe på ny i posten? Åneidu, er nok ikke så enkelt. Du må sende inn konsollen (som regel henter de den på døra de) på reparasjon før du evt. får en ny Xbox 360 i erstatning.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Fikk samme pakke fra Kraft Foods i dag..

Har også fått 12 poletter fra Coca Cola, og venter en del produkter fra "Trondhjems" i posten.. Iflg pakkesporinga er den 55 kg, så er nok masse godsaker
Vis hele sitatet...
Hva spurte du om / klagde du på ved trondhjems-saken?

BEHOLD; THE COMPLAINTS IS COMING
Ukjent gjenstand i "cowboygryte". Hadde i noe plastik som jeg fant på kjøkkenet. Tok bilde, sendte inn, og sa at jeg kanskje kom til å sende bildet til media. Utpressing ftw??
Haha! Klassiker..
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Ukjent gjenstand i "cowboygryte". Hadde i noe plastik som jeg fant på kjøkkenet. Tok bilde, sendte inn, og sa at jeg kanskje kom til å sende bildet til media. Utpressing ftw??
Vis hele sitatet...
Vet du noe om hva du får? En pall med posemat?
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Fikk samme pakke fra Kraft Foods i dag..

Har også fått 12 poletter fra Coca Cola, og venter en del produkter fra "Trondhjems" i posten.. Iflg pakkesporinga er den 55 kg, så er nok masse godsaker
Vis hele sitatet...
55Kg

Seriøst, her må vi ha bilder når du henter og åpner pakken
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Har samla sammen litt stæsj fra forskjellige firmaer jeg og. Det er ikke så mye, men litt er det

Penner, klassikeren.
Nøkkelringbånd. (???)
Diverse småtteri.
T-skjorter og en kopp.
Klistremerker.
Haha jeg VISTE det måtte være noen herifra som sendte mail og spurte om gratis stash. (yes toffer125 it is you!)
Vurderte sende med en ferdiglaget Freaken figur i pakken men turte ikke siden det var en 1% sjangse for at det var noen som ikke hadde skjønt den :P (og den passet uansett mye bedre på arbeidspulten min)

Uten og røpe hvor jeg jobber kan jeg avsløre at det har kommet en HAUG med mails iløpet av helgen som spør om stash. First come first served. skal sende ut noen goodiebags iløpet av dagen.
Da må du sende et nøkkelbånd til meg da?
Dere kan bestille gratis barnepakke på Rimi. Kanskje ikke så nyttig dersom man ikke har barn, men det er jo helt gratis!
Sitat av woff Vis innlegg
Da må du sende et nøkkelbånd til meg da?
Vis hele sitatet...
Du som hadde den gigantiske nøklebåndsamlingen? (iallefall ifølge mailen hehe) isåfall kommer det litt ymse til deg snart også
Får en stor pakke fra Brynhild gruppen, var noen godtegomper som var ekle og brune og harde..

Viser dere bilder så snart postkassen er mett
Men kan vel egentlig ta kontakt med alle nettbutikker og spørre det neste man kan få er ja eller nei
Sitat av zeronz Vis innlegg
Men kan vel egentlig ta kontakt med alle nettbutikker og spørre det neste man kan få er ja eller nei
Vis hele sitatet...
Å spørre om man kan få det neste man kjøper? Det tviler jeg sterkt på at vil fungere? Poenget med å drive butikk blir jo liksom borte hvis man gir bort det man selger.
Sist endret av Buddapower; 7. august 2012 kl. 23:40.
jeg fikk fakktis mak i en sjokolade sente den inn til analyse og fikk 20 melkesjokolader
Sitat av eiendom Vis innlegg
jeg fikk fakktis mak i en sjokolade sente den inn til analyse og fikk 20 melkesjokolader
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at du fikk mak i sjokoladen ?
Mark.

tifaenstegn
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hva mener du med at du fikk mak i sjokoladen ?
Vis hele sitatet...
Mark. Han mener mark, æsj.
Meh, sendte mail til Jägermeister I håp om at jeg kunne få noe kult.

"Hei, vi kan dessverre ikke sende deg noe reklame på grunn av norsk lovverk.

Med vennlig hilsen/ Best regards

Knut M. Ranum"
Sitat av Elshop Vis innlegg
Meh, sendte mail til Jägermeister I håp om at jeg kunne få noe kult.

"Hei, vi kan dessverre ikke sende deg noe reklame på grunn av norsk lovverk.

Med vennlig hilsen/ Best regards

Knut M. Ranum"
Vis hele sitatet...
Har Knut funnet lovverk han kan beskytte seg med nå?
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Har Knut funnet lovverk han kan beskytte seg med nå?
Vis hele sitatet...

Fikk akkurat samme svaret selv. ¨
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Har Knut funnet lovverk han kan beskytte seg med nå?
Vis hele sitatet...
Ser sånn ut.

Prøvde Maarud, KiMs, Sørlandschips og Nidar

alle de gav meg ingenting de heller :/
Fikk pose med rifla chips av kims jeg
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Har Knut funnet lovverk han kan beskytte seg med nå?
Vis hele sitatet...
Jepp, ifølge Knut må du være 21+(?) for og motta produktene.
Nå er postbudet irritert på meg! De siste to ukene har jeg daglig mottatt 20-30 pakker fra forskjellige firmaer i landet. Stort sett har jeg fått det jeg samler på, nemlig nøkkelbånd! Jeg har måttet hente ytterligere pakker på postkontoret tre dager da det ikke var plass i postkassa!
I tillegg til at jeg har fått over 200 nøkkelbånd har jeg også fått en led-lenser lommelykt, 8 usb-minnestikker,en kalkulator, to kortholdere i stål, to gavekort på popkorn, håndkle, t-skjorte, 30 kulepenner, 2 microspot pussemerker, 20 handlevognmynter i holder, 6 post-it lapper/blokker samt endel sukkertøy. Mye jeg ikke husker også..
Utrolig mye fine 'give-aways' i god kvalitet! Gjett om jeg har hatt det gøy noen dager nå!
http://i46.tinypic.com/10hj97q.jpg
Sitat av woff Vis innlegg
Nå er postbudet irritert på meg! De siste to ukene har jeg daglig mottatt 20-30 pakker fra forskjellige firmaer i landet. Stort sett har jeg fått det jeg samler på, nemlig nøkkelbånd! Jeg har måttet hente ytterligere pakker på postkontoret tre dager da det ikke var plass i postkassa!
I tillegg til at jeg har fått over 200 nøkkelbånd har jeg også fått en led-lenser lommelykt, 8 usb-minnestikker,en kalkulator, to kortholdere i stål, to gavekort på popkorn, håndkle, t-skjorte, 30 kulepenner, 2 microspot pussemerker, 20 handlevognmynter i holder, 6 post-it lapper/blokker samt endel sukkertøy. Mye jeg ikke husker også]
Vis hele sitatet...
legg ut bilder av alt det andre du har fått også da
Skal prøve å samle noen av effektene og ta et par bilder til. Regner med at det ikke akkurat er noe interesse for å se bilder av hundrevis av nøkkelbånd? Det var forøvrig mange av disse som virkelig var forseggjorte / påkostede!
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hva mener du med at du fikk mak i sjokoladen ?
Vis hele sitatet...
mente mark ja holt på og spy

faen som jeg tiligere har skrevet så fikk jeg 20 sjokolade pga det hva mark i den jeg kjøpte så nå finner jeg plastikk i sjokoladen jeg blir da ble jeg sur
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Sitat av eiendom Vis innlegg
mente mark ja holt på og spy
Vis hele sitatet...
Hadde nok ikke spist sjokolade på en lang stund, selv om jeg hadde fått 20 stykker gratis
Sitat av eiendom Vis innlegg
mente mark ja holt på og spy

faen som jeg tiligere har skrevet så fikk jeg 20 sjokolade pga det hva mark i den jeg kjøpte så nå finner jeg plastikk i sjokoladen jeg blir da ble jeg sur
Vis hele sitatet...
Hvor er det du kjøper sjokoladen din hen