Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1550
Hei!
Tenkte å ta opp litt musikk med gitaren min via Macén min, da jeg har en har en zoom gx3 effektpedal med trommemaskin.

Noen som har et enkelt program å annbefale? IKKE programmer som Reason osv, da jeg syns dette er alt for avansert.

Er vel egentlig kun til å synke lyden og redigere volum på trommene og gitaren.
Også om jeg feks kunne spilt inn med trommene og gitaren samtidig, men tatt bort trommene? For skal jo ikke ha de samme trommene gjennom hele sangen.

Takk på forhånd
Skjekk ut om Audacity er noe for deg, gratis, veldig enkelt å har basics som du trenger for å ta opp lyd, synce, redigere volum osv.
Mange, mange år siden jeg har lekt meg med Audacity, så kan desverre ikke komme med tips om det skulle være noe.
Hadde uten tvil gått for GarageBand til slik bruk. Du har også Reaper som er en veldig rimelig DAW, men har en vesentlig brattere læringskurve.
Hvis du trenger en skikkelig DAW, Ardour

EDIT: Ser at det kanskje ikke var en DAW du var ute etter. Da må jeg støtte forslaget på Audacity.
Sist endret av kayende; 7. august 2015 kl. 13:56.