Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1739
Jeg hadde 21 ksalol pakket i plastikk x3. I rumpesprekken.



Gikk på do, black out ruset. Og mast de nedi doskålen




Dette er gjenstående. Ens trygt å ta?

Det var trippel pakket i plastik så syns det er rart de ble våt
Sist endret av UngOgDumN; 2 uker siden kl. 21:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Jeg hadde 21 ksalol pakket i plastikk x3. I rumpesprekken.



Gikk på do, black out ruset. Og mast de nedi doskålen




Dette er gjenstående. Ens trygt å ta?

Det var trippel pakket i plastik så syns det er rart de ble våt
Vis hele sitatet...
Hvorfor har du pillene i rævva?

De funker vell like fint enda.
Trådstarter
Sitat av Opponent Vis innlegg
Hvorfor har du pillene i rævva?

De funker vell like fint enda.
Vis hele sitatet...
Men mtp bakterier?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Forslag: legg dem i sola en hel dag og snu dem halveis. Luft utveksling og sollyset bør drepe mange av bakteriene. Må være bra sol den dagen.

Eneste jeg kom på
Trådstarter
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Forslag: legg dem i sola en hel dag og snu dem halveis. Luft utveksling og sollyset bør drepe mange av bakteriene. Må være bra sol den dagen.

Eneste jeg kom på
Vis hele sitatet...
Gjorde alt som ikke var piller om til pulver, og la i kapsel.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Gjorde alt som ikke var piller om til pulver, og la i kapsel.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det hjelper noe å innkapsle driten.
Er ikke så sikker på at jeg ville spist noe jeg først hadde hatt i rompa og som deretter datt nedi do og med det ble våte av dovann...
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ikke noe er bedre enn en patron cola som fortsatt lukter rompe idet du åpner posen
Trådstarter
Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Er ikke så sikker på at jeg ville spist noe jeg først hadde hatt i rompa og som deretter datt nedi do og med det ble våte av dovann...
Vis hele sitatet...
Om jeg dypper det i alkohol, og så tørker resten av pulveret. Vil ikke det drepe muligens bakterier?
Fuck Mr. Plod!
Herregud, bare kapsle dem og spis. Din ræv.

En rimjob på dama si er vel farligere?

Skjønner det er ekkelt, men det hadde gått fint liksom... men nå har du jo avslørt deg

Hvorfor ikke bare sende tilbake inn i rumpa?
Sist endret av Nøddy; 2 uker siden kl. 02:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ingen dør av å spise noe som falt i toalettet, bakteriene dør i magesyren. Man kan snakke om E.Coli og NORO, men toalettet er ikke kilden, vanligvis.
Det store spørsmålet er vel heller hvorfor du oppbevarer pillene dine i ræva?
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Det store spørsmålet er vel heller hvorfor du oppbevarer pillene dine i ræva?
Vis hele sitatet...
Vanligere enn du tror. Har måttet gjøre det selv når politiet stod utenfor døra evt. når jeg TRODDE at de gjorde det. Er man på gjenganger lista til politiet er det vanlig å gjøre hvis man vil komme seg fra a til b uten å bli tatt, og skal man ha meg seg inn i fengsel er det den sikreste måten å gjøre det på.
Trådstarter
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Det store spørsmålet er vel heller hvorfor du oppbevarer pillene dine i ræva?
Vis hele sitatet...
Har de ikke inni ræva. Bare mellom rumpeballene, slik at om jeg blir strippet blir dem ikke funnet.
Sitat av FriFugl Vis innlegg


Vanligere enn du tror. Har måttet gjøre det selv når politiet stod utenfor døra evt. når jeg TRODDE at de gjorde det. Er man på gjenganger lista til politiet er det vanlig å gjøre hvis man vil komme seg fra a til b uten å bli tatt, og skal man ha meg seg inn i fengsel er det den sikreste måten å gjøre det på.
Vis hele sitatet...

Jeg er dame og bruker exstensions. Skal jeg inn på utesteder fester jeg posen i mellom festene med en tykk hårspenne. Har du langt hår funker det faktisk. Aldri mistet posen og ingen tenker vel på å sjekke gjennom håret etter dop
Sitat av Chinchilla Vis innlegg
Jeg er dame og bruker exstensions. Skal jeg inn på utesteder fester jeg posen i mellom festene med en tykk hårspenne. Har du langt hår funker det faktisk. Aldri mistet posen og ingen tenker vel på å sjekke gjennom håret etter dop
Vis hele sitatet...
Sjuke er at jeg har sett de finne en pose med flere bags coke sånn på ei jente på Noxx tilbake i 2019 var det vel. Men det skal sies hu gikk inn sammen med et veldig shady klientell så alle ble sjekket veldig grundig.
Sitat av UngOgDumN Vis innlegg
Har de ikke inni ræva. Bare mellom rumpeballene, slik at om jeg blir strippet blir dem ikke funnet.
Vis hele sitatet...
Klart dem finner det da om du blir strippet.