Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  89 8366
Dere kan jo kjøpe spraymaling fra 10ern, og spraye ned kabinettet hans.
Det letteste og billigste er bare å be han om å dra.
Er ikke vits å ødelegge HW til flere hundre\tusen kroner bare for å få han til å dra.
Alt og alle som har noe med spredning av virus er det værste jeg vet.
Å spraye kabinettet er også en bedriten idè.
Si det heller som det er, og drit i å vandalisere andre sine ting.
Sitat av zeronz
Der er vi veldig enige, om du mener filmen
Vis hele sitatet...
Nei, mener generelt at å hacke en dude som bare er dum er noe dritt. Hadde blitt lei meg og sikkert begynt å skrike hadde det vært meg.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Teip han til stolen med masse gaffa. Bær duden ut på plenen eller noe slikt og la ham sitte der og stinke.
Sitat av Antim0n
Teip han til stolen med masse gaffa. Bær duden ut på plenen eller noe slikt og la ham sitte der og stinke.
Vis hele sitatet...
Håper ikke at dere er seriøse når dere mener at man skal teipe en kar fast på en stol og la ham sitte der. Er det ikke sånn man ser i dårlige college filmer og der de hevner pranken med å drepe alle som var innvolvert?

Det er jo ingen big deal å la ham sitte der. La mannen spille og ha det skoy! Tenk hvis dette var deg?
Faenskap er fantastisk lite konstruktivt...
Å teipe en person fast til stolen.. Kan ikke det kalles for tortur da?
Men lukter man vondt på LAN, så er det enormt kvalmende for alle på LANET.. Stikk å kjøp en deo, dermed spray han ned. Så går det fint.
Sitat av soetnos@dANI
Å teipe en person fast til stolen.. Kan ikke det kalles for tortur da?
Men lukter man vondt på LAN, så er det enormt kvalmende for alle på LANET.. Stikk å kjøp en deo, dermed spray han ned. Så går det fint.
Vis hele sitatet...
Tror vell at dette gjelder alle som er på LAN. Man blir jo svett av å sitte og spille cs o.l. ei hel helg uten dusj.
Greit nok at noen lar være å dusje.. Men det går an å unngå dårlig kroppslukt for det.
Men det er en grunn til at jeg alltid velger en plass med vinduet!
Om du er en bekjent, si heller til ham at du er glad han kom en tur.
fortell ham at han lokter litt, be han ta en dusj på en fin måte.. bli venn med fyren,
gi fyren kompliment og inpleter han i spillingen deres.. gjør venn av fyren,
ikke ødelegg noe som kanskje kan bli et vennskap for dere. bli heller god venn med han
Det å bli venn med han er kanskje litt seint no, da dei har allereie gjort så maskinen ikkje skrur seg på? :-P
Kanskje svart på før, men..
Hvis du absolutt ikke ville at han skulle komme, og det her er tydlighvis et lite privat LAN, hvorfor slapp du da han inn?
Eller, det med å teipe han til en stol, det hadde kansje vært en idè, men med noen få modifiseringer av planen, så tror jeg den kunne blitt bedre. Teip ham til en stol, Spray fyren med deo, og si "ta hintet". Så slepper dere han fri igjen. Jeg ville tatt hintet, og jeg ville egentlig ikke blitt så særlig sint og ihvertfall ikke lenge.

Derimot, så kan dere gå bort til ham og dra fram en såpe og si "Dette er en såpe, den vasker du deg med" og gjerne en fornærmelse.

Eller, prøve å ta den vennlige løsningen, og bare be ham om å gå til dusjen. Kansje få et par store karer til å ta ham med til dusjen, og få ham til å ta ut alle verdisaker av buksen sin, og så tvangsdusje ham.

Med litt kreativitet kommer man langt.
Sett passord på kontoen på maskinen hans og sett "ledetråd" til "Hint en får du etter du tar en dusj"

Vennlig og lite destruktivt. Så fremt han ikke er emo og skjærer seg til døde i dusjen, da. Og i så fall fortjente han å dø uansett.
Hvor gammel er vi?

Kan du ikke bare snakke med denne fyren da?

Problem solved…
Sitat av melkesjokolade
Halla!

er på LAN, å her er det en VELDIG plagsom fyr som lukter hund og det som værre er. Han har endelig lagt seg for kvelden i gjestesenga. Han har ikke passord på admin konton sin, så vi kommer oss inn på maskina hans.

Noen som kan hjelpe oss finne på noe kødd med maskina hans? virus eller no lignende som kan crashe PCn hans? Fyren var jo ikke bedt en gang, å nå vil han ikke stikke... iaff ikke frivilig...

Noen tips?
Vis hele sitatet...
Barnslig.
Skal du plassere virus på maskina
hans så kan det godt hende at det går ut
over de andre brukerne på lanet..
noe som ikke er så morro.
(Kommer selvsagt ann på hvilket virus det er).

Hvorfor slapp dere han inn, dersom han ikke var invitert?

For å være litt mer direkte så kan dere
heller ta dere en prat med han.

Å kødde med maskina til en fyr fordi han lukter hund?
Hva skal det bety?
Hehe.. husker jeg var på lan hos en kompis så når kan som hadde lanet sovna kjeda vi oss så da demonterte vi hele pc'en og gjemte vær del rundt i hele huset hehe.. han blei ganske sur og oppgitt, men han fant jo alt til slutt da hehe.. Tusje på folk når de sover er også gaske gøy... så reise på med vedkommende butikken etterpå
hvorfor slapp dere han inn uansett da?
Sitat av tjukka
Noen som kan oppskriften på en slik .bat-fil? En slik som logger brukeren av, eller skrur av pcen?
Vis hele sitatet...
er det ikke bare å skrive inn kommandoen
shutdown -s -c "Windows has encured a critical error, and need to be restartet" -t 5 -f
*edit: bytt ut -s med -l om du vil logga ham av i stede
Sist endret av etse; 21. juni 2005 kl. 19:54.
btw. den cheate filmen så ganske fake ut. Så ikke ut som den maskinen var koblet til.
angående cheatere så blir cheatere på de mellom store lanene (100-200 stykker) her på lokalområdet ikke så godt behandlet.. forrige som ble tatt for cheating ble kastet ut... (uten pc, den lot de stå) kastet ei stor bøtte iskaldt vann på han før de låste døra og sa han kunne komme tilbake etter lanet og hente pc'n :P
Sitat av etse
angående cheatere så blir cheatere på de mellom store lanene (100-200 stykker) her på lokalområdet ikke så godt behandlet.. forrige som ble tatt for cheating ble kastet ut... (uten pc, den lot de stå) kastet ei stor bøtte iskaldt vann på han før de låste døra og sa han kunne komme tilbake etter lanet og hente pc'n :P
Vis hele sitatet...
Det hørtes ut som den beste metoden jeg har hørt til nå. Hvis det er et seriøst lan, så skal det ikke være tilatt med cheating.
Sitat av meitemark
får så være, men jeg stiller folk uten adminpassord i samme linje som folk uten SP2 eller antivirus, event dele ut hele harddisker med skrivetilgang. Det er ting som er grunnleggende viten innenfor dataverdenen og har man ikke giddet å sette seg inn i å basic saker så er man enten: noob, pebcak og/eller Id10t, de er dog alle det samme... og de fortjener stort sett det de får...

(om det er en lånt maskin, så fortjener den personene som lånte bort datamaskinen det)

mm
Vis hele sitatet...
Det der må være ukas teiteste utsagn. Jeg måtte bare sitere deg, ikke at jeg tror du kommer til å endre det.. jaggu er ikke en admin værste sort fanboy.

Kakcoo: pr0n-utsagnet ditt er så rett som du får det jeg måtte yte en aldri så liten latter da jeg leste det
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hvis det er et seriøst LAN, har man et crew som kan håndetere en sak på et skikkelig vis. Man gir vedkommende som jukser en advarsel. Hvis han da ikke holder opp, gir man beskjed om å pakke sammen og forlate LAN-et.
Er rimelig lei av at alle LAN skal være CS-anarki hvor man ikke får ro for alle skate-apene som roper og skriker når de blir "gullet", "fragget", "teamflashet" og så videre.

*edit*

Kakcoo: pr0n-utsagnet ditt er så rett som du får det jeg måtte yte en aldri så liten latter da jeg leste det
Vis hele sitatet...
Hvilket pr0n-utsagn?
Sist endret av Kakcoo; 21. juni 2005 kl. 20:43.
Jeg er så enig med deg Kakcoo..

Håper snart cs dør.

Men back to topic, hvordan slapp han inn på lanet hvis det er et privat lan med kun 5 personer?
Hmm om du bare kobler av hardisken med oset så kommer han nok ikke til å skjønne en dritt pluss at du ikke ødelegger noe hardware. Sitter på et lite lan akkurat nå og har en slags vennelig "krig" mot hverandre, satt en lite script som åpner en god del lemonparty.org vinduer kvart over fem hver dag hos en kar her :P .
Sitat av Badeballen
Hmm om du bare kobler av hardisken med oset så kommer han nok ikke til å skjønne en dritt pluss at du ikke ødelegger noe hardware. Sitter på et lite lan akkurat nå og har en slags vennelig "krig" mot hverandre, satt en lite script som åpner en god del lemonparty.org vinduer kvart over fem hver dag hos en kar her :P .
Vis hele sitatet...
Haha! Kan du forklare meg hvordan jeg får til det? Det hadde vært perfekt til neste gang jeg skal ha lan. Har en liten hevn å ta på en venn av meg.
scriptet er noe som dette ( løst fra hukomelse) :

start iexplore -k http://www.linktiletellerannet.com

Vil du være sikkelig slem tar du
:BEGIN
start iexplore -k http://www.linktiletellerannet.com
GOTO BEGIN

så putter du den inn på planlagte oppgaver inni kontrollpanelet, TADA!
du kan også gå in på command prompt ( på han sin data) ( eller leder tekst) og skrive ECHO. dette gjentar seg og fyller opp Hden uten og lage spor. for og slå av skriver du ECHO OFF. denne funka bra på systemet på skola . eller hvis han er våken og sitter på datan skriver du NET SEND ( også nicket hans ) også et eller anna . ( nicket ditt vises også ) ( for og sende til alle : net send * la bla bla ... )
Hva med å bare drite i hele "kødd med pc'n så den tar fyr" greia, og bare snakke med folka?

Utrolig barnslig og ødelegge for andre på den måten.
Det hadde vært mer modent å snakke med fyren, ja.
Ta det opp med han på en "voksen" måte.
Badeballen: Du kan jo alltids se litt i batch-scriptet jeg postet litt høyere oppe, også. Så ser du det med en gang. Tror jeg? Vel, nesten. Men takk for -k-svitsjen, den var kul.

=>
du kan jo gjøre som vi gjorde på skolen(dette var vel før vi fikk vite at to komuner kjørte dette dårlige nettet).. vi kopierte "net sende * fdskhja" 1337 ganger nedover under hverandre og lagra fila som 'haha.bat' og kjørte det i oppstarten.. og ettersom at dette var Win2K i hele nettverket gjennom kræsja vi alt av nettverk og skrivere og switcher som hadde fått egne iper... dette skulle vel funke bra om han ikke har XP med SP2
Jeg ler over alle historiene fra diverse LAN rundtomkring. Din, ]v[oyner, var priceless

Men:

Jeg synes det er skikkelig råttent gjort å ødelegge pc-en til en stakkars fyr. Biltreff er en fritidsaktivitet jeg foretrekker fremfor LAN og hvis man finner ut at noen kødder med bilen til noen er det kollektiv lynsjing på høyt plan. Kanskje en idé å hjelpe hverandre med diverse problemer man måtte ha istedenfor å gjøre livet surt for hverandre? Det virker som om majoriteten på LAN er barnslige fjortisser. Glad for at slike ikke havner på biltreff
men så er det vel som regel en utrolig høy fjortissfaktor på lan også da? iforhold til biltreff blant annet:P hehe
altså, jeg har 2 løsninger på problemet:

Teip han fast til stolen, fin en dusj, ta ut alt av verdi saker (evt. hold deg for nesa imens du gjør det) og sett dusjen på. kom tilbake om 20 min.

2: netsend pcnavn hei, ørrø, du kunne ikke gått å tatt deg en dusj, for du lukter vondt

edit: øøø skrivefeil
Sist endret av Dice; 23. juni 2005 kl. 01:37.
Sitat av Dice
2: nestend pcnavn hei, ørrø, du kunne ikke gått å tatt deg en dusj, for du lukter vondt
Vis hele sitatet...
been sucking on granpas old cough medicine?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Er folk så seriøst teite? Hvor gamle er dere egentlig som sitter å poster i denne tråden? Små gamerhorer som skal fysisk ødelegge en maskin fordi duden lukter litt? Skal alle begynne å oppføre seg slik eller? "Oh.. Han lukter, la oss ødelegge bilen hans og drepe han!" Tenk over hva faen dere har i hodene deres. Det med små .bat script er da vel smågreit, men å komme på ting som er verre en det er jo bare skadet!
Stiller meg bak alle som syns dette er TOTALT unødvendig. Bare heller be fyren ta seg en dusj, eller be han vennlig om å forlate lokalet. Så feig kan man ikke være at man ikke tør å be noen forlate lokalet.
må dere absolut kødde med PC en hans a?

kan dere ikke heller ta en turs og tegne en fin bart isteded mens han sover selfølgelig, er ofte morsomt det
Men hvorfor hjelpe disse gutta, når de kaller denne fyren for en nobody så vet de ikke selv hvordan man bytter en dns, de vet sikkert ikke hva dns er engang. Dataparty hvor man ikke har grunnleggende datakunnskaper...hehe ja ja
Offtopic: Hvorfor orke og komme med moralpreken? De ber om tips til hvordan de kan føkke opp maskinen til fyren.