Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 8591
tusen takk
Jeg mangler nettverksdrivere til se7en, google gjorde meg ikke klokere. What to do?
(Nettverksdriveren jeg har på Vista-partisjonen funket ikke)
jeg har akkurat lasta ned windows 7 beta. også får jeg en melding:
the trail version of this product has expired:S
Sitat av AssCobra Vis innlegg
Jeg mangler nettverksdrivere til se7en, google gjorde meg ikke klokere. What to do?
(Nettverksdriveren jeg har på Vista-partisjonen funket ikke)
Vis hele sitatet...
Samme problemet hadde jeg, men om du går inn på det stedet på maskinen hvor du ser alt av kort osv og drivere i en fin lang liste nedover (tror det var "Device Manager"). Der skal du ha muligheten til å "legge inn driver" på kortet ditt som ikke har det...det skal stå der at det mangler.

Det jeg gjorde var å søke etter driveren på maskinen, men søkte da på C disken hvor jeg har Vista innstallert også. Der fant den driveren, innstallerte den på 20sek og da var det i orden også
Sist endret av tafsern; 22. januar 2009 kl. 13:22.
fant det ut. takk
Sitat av tafsern Vis innlegg
Samme problemet hadde jeg, men om du går inn på det stedet på maskinen hvor du ser alt av kort osv og drivere i en fin lang liste nedover (tror det var "Device Manager"). Der skal du ha muligheten til å "legge inn driver" på kortet ditt som ikke har det...det skal stå der at det mangler.

Det jeg gjorde var å søke etter driveren på maskinen, men søkte da på C disken hvor jeg har Vista innstallert også. Der fant den driveren, innstallerte den på 20sek og da var det i orden også
Vis hele sitatet...
Har prøvd det, men da får jeg opp "Driver not intended for this platform"
Noen som har testet ut hvordan Windows7 takler eldre spill?
Litt sliten av Vista og hører rykter om at Windows7 skal være bedre, men har ikke funnet noen som har testet den med eldre spill enda.
Sitat av GothQueen Vis innlegg
Noen som har testet ut hvordan Windows7 takler eldre spill?
Litt sliten av Vista og hører rykter om at Windows7 skal være bedre, men har ikke funnet noen som har testet den med eldre spill enda.
Vis hele sitatet...
Har testet det med Counter Strike 1.6.
Når jeg har spillt det før på både XP og Vista, har FPS(Frames per second) ligget på 99. Med Se7en er den på 100 hele tiden! Though man ikke kan se forskjell, må "liten og myk" gjort noe riktig siden det har økt!
Kan man ikke bare laste ned hele windows 7 fra piratebay, med key og alt? :-P
Jo, det er fullt mulig. Det jeg gjorde til slutt da jeg ikke gadd mer server-crash hos MS.
Sitat av AssCobra
Jeg mangler nettverksdrivere til se7en, google gjorde meg ikke klokere. What to do?
(Nettverksdriveren jeg har på Vista-partisjonen funket ikke)

Sitat av tafsern
Samme problemet hadde jeg, men om du går inn på det stedet på maskinen hvor du ser alt av kort osv og drivere i en fin lang liste nedover (tror det var "Device Manager"). Der skal du ha muligheten til å "legge inn driver" på kortet ditt som ikke har det...det skal stå der at det mangler.
Vis hele sitatet...
Det jeg gjorde var å søke etter driveren på maskinen, men søkte da på C disken hvor jeg har Vista innstallert også. Der fant den driveren, innstallerte den på 20sek og da var det i orden også
Har prøvd det, men da får jeg opp "Driver not intended for this platform"
Vis hele sitatet...
Noen som vet? Prøve å laste ned noen drivere fra Asus (har P5KC) men, igjen feil platform.