Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 4602
Hei!

Hoverboard.

Vannskadede gyroskoper / hovedkort. I denne modellen er gyroskop / hovedkort laget i ett.

I utgangspunktet er det 3 kretskort: hovedkort, 2 gyroskoper.

I denne modellen er det kun 2. Hovedkort og gyroskoper er laget sammen.

Det er også et eget kretskort for Bluetooth-mobilappen. Høyttaler tilkoblet dette kretskortet. Man kan justere sensitivitet på gyroskopene med bluetooth-appen.

Igår byttet jeg ut de vannskadede gyroskopene med nye. Koblet til Bluetooth-kretskortet, som dessverre lå mot gaffateip i det øyeblikket jeg kobla på strøm (jeg er en idiot!), og sa sa det pang på bluetooth-kortet.

Svart eksplosjonsmerke rundt der man kobler på kabelen mellom gyro og bluetooth, på bluetooth-kortet. Selve gyroen skjedde det ingenting med, ikke noe svart eller noe sånt.

Jaja. Bare å bestille ny bluetooth-kort.

Spørsmål:
Kan jeg ha fucka opp gyroskopen i tillegg til selve bluetooth-kortet, selv om det ikke er noen merker etter det, og gyroskopen fungerer fint ellers? Hvis jeg har det, må jeg også bestille nye gyroskoper enda en gang i tillegg til bluetooth-kretskortet....

Eventuelt, hvordan kan jeg sjekke om det er fucka på gyroene også?
Sist endret av Stingray; 9. april 2020 kl. 16:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.