Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 4509
http://itpro.no/art/13427.html

hva mener dere om denne saken? Jeg mener at det er litt rart i grunn, men nå virker det mer og mer som om det er sant. Men har fortsatt en tvil.

Hvis kri-pos hadde eid denne siden tror jeg innlegget på itpro hadde vært fjernet ganske fort, og tror at de ville nektet ganske mye på at nFF er styrt av dem. Og nFF har vært lenge opp og at det er bare 5 personer som har blitt tatt iløpet av alle disse åra er bare tilfeldig, jeg sier bare: ingenting er helt sikkert enda!

Det som forundrer meg litt er at ITavisen har skrevet så lite om nFF, de har jo vært ekstreme mot NorBits.net og kommet med usanne påstander.
Sist endret av jeppfi; 27. november 2008 kl. 21:26.
Avslørt! =(
Sist endret av Spelly; 27. november 2008 kl. 21:34.
Det kan ikke være det at Frank Aune bare driter seg ut grunnet en eller annen
kommentar om han sikkert ikke likte om seg selv her på forumet for en tid tilbake?

http://www.freakforum.nu/forum/showt...ght=Frank+Aune

haha, utvikler seg vel til Forumkrig det her
Sist endret av Eyeamare; 27. november 2008 kl. 21:35.
Om Nff styres av ****** tviler jeg på, men at de har en bruker, tviler jeg ikke på.
****** kontakter sikker NSO når det er snakk om tilståelser av lovbrudd som har skjedd her før. Da er jo en egen login med midlertidig tilgang ikke så jævlig dumt?
Ingen av oss vet utfallet av den "store" 127.0.0.1 saken som oppsto for noen år tilbake.
Men jeg vil anbefale ingen og dra det opp igjen, annet enn og evt søke litt på forumet og finner dere den ikke, la det ligge.

Most likely er det med "Kun for ansatte i ******" kun en spøk.


Eh? "K R I PO S" blir stjerna ut? Whut? ;-)

Dette var svar på en slettet post, i "NFF I MEDIA threaden..
Og hvis NSO samarbeider med kripo-s i spesielle saker om lovbrudd så har jo vi ingenting med det å gjøre?
Sist endret av jeppfi; 27. november 2008 kl. 21:36.
Med mindre du ikke er involvert i Lovbruddet burde det vel gå greit?
hvorfor faen sensureres Krip0s?????????????
Jeg synes dette virker skremmende. Var selv innom forumet i går og så selv flere av disse tråder/innlegg bli slettet. Iikke et pip fra en eneste moderator.
Håper dette ikke stemmer da det vil bli forumets undergang
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
http://freakforum.nu/.internal/__userinfo/

Kos dere. Håper dere ikke er sur på meg og vidarlol fordi vi lot dere henge i uvissheten en stund.

Etter å ha sett de latterlige konspirasjonsartiklene Frank Aune har publisert på ITPro bestemte vi oss for å vise hvor utrolig lite som skal til for at disse konspirasjonsteoristene biter på ting. Seriøst. Ingen "bevis" ble presentert på ************-siden, kun ville teorier basert på indisier og løse "bevis".

Jenter og gutter. Kildekritikk. Slå det opp i en ordbok.
Tråder ble kanskje slettet for at det ikke skulle oppstå et oppstyr rundt saken, vent på en forklaring fra crewet hvis det kommer en

Frank Aune: Hold kjeft!

Takk NSO ^^ Endelig ble nFF fri fra Frank Aune ryktene ^^

Heretter håper jeg nFF slipper flere idiotiske artikler fra Frank Aune
Sist endret av jeppfi; 27. november 2008 kl. 21:41.
JEG ELSKER CREWET HER!

"Never gonna give us up, never gonna let us down"

Hvis han gikk på etter og ha lest:
"STRENGT HEMMELIG
KUN KRIPOS
OPPDATERT NODELISTE (JAN. 2005)
OBS: HUSK BACKUP FØR DU IMPORTERER DENNE I TRACKINGSYSTEMET"

Så er det på tide og heise det hvite flagget. Ærlig talt.
Sist endret av MagicalTrevor; 27. november 2008 kl. 21:44.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
nso, du din jævel
Neste fra Frank Aune blir vel at Diskusjon.no drives av FBI og CSI ^^
******....

what the hell? Da jeg skrev K_R_I_P_O_S ble det sensurert! Hvorfor?
Sist endret av turbo2k; 27. november 2008 kl. 21:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fordi "kripos" ligger i badwords-lista for øyeblikket =) rettes vel på om ikke så lenge

edit: evt så er det allerede retta :P
Sist endret av liasis; 27. november 2008 kl. 21:44.
Jeg følte det på gikta at det var sånn det hang sammen, og jeg forstod faktisk at det var den sangen også før jeg trykka på den (NoScript).

Likte best:
Medlemmer har blitt arrestert basert på innlegg i FreakForum. Dog er dette ikke nødvendigvis overraskende da forumet er offentlig tilgjengelig og et naturlig sted å holde seg oppdatert på for politiet.
Vis hele sitatet...
Sist endret av bobbo; 27. november 2008 kl. 21:47.
La meg bare på vegne av alle oss si.... HÆÆHÆÆÆÆÆÆ!
Sikkerhetsklarert
haha dette var rått.

Men det jeg da lurer på er brukere her som tidligere i dag hadde link til kriposhunter siden i signaturen.. Hvordan fikk dere denne siden "ut" uten å selv poste linker til den?
Rett og slett, epic!
Haha, jeg ler meg ihjel. Årets påfunn.
Sitat av Pjukern Vis innlegg
haha dette var rått.

Men det jeg da lurer på er brukere her som tidligere i dag hadde link til kriposhunter siden i signaturen.. Hvordan fikk dere denne siden "ut" uten å selv poste linker til den?
Vis hele sitatet...
Uhm, crew og admins er stort sett fri for den regelen om at man bare skal ha EN bruker...
vil bare komme med en oppfordring til alle som blogger her om å lage en liten sak på dette og tagge det herifra og til månen :P

Edit: i love u guys
Sist endret av NoillStress; 27. november 2008 kl. 21:47.
Håper nFF kommer med flere påfunn ^^
Haha, dette var seriøst priceless!
Lurer på hvor lenge det tar før enten Frank biter i den sure bananen eller fjerner artikkelen
Sitat av |d13m0b Vis innlegg
La meg bare på vegne av alle oss si.... HÆÆHÆÆÆÆÆÆ!
Vis hele sitatet...
EHEHHEHEHHEHEHE, knuser alle 1.april spøkene dere har pepperett oss med gjennom årene.
Fantastisk måte å få røket ut Frankern på!
Mods = Gods.

Så ufattelig bra, vellfortjent.
Blir jævlig usaklig med hadde vært fun å fikse en artikkel på nFF at Frank Aune er nekrofil, bifil, homofil, har en helt forferdelig fetish, slik som en fyr skrev en post om igår

Bare for å ta igjen med at han kom med løse rykter
Sist endret av jeppfi; 27. november 2008 kl. 21:50.
HAHAHHA artikkelen er fjernet.
Itpro=fail, ler som faen no.
Sist endret av Spelly; 27. november 2008 kl. 21:53.
Sitat av nso Vis innlegg
http://freakforum.nu/.internal/__userinfo/

Kos dere. Håper dere ikke er sur på meg og vidarlol fordi vi lot dere henge i uvissheten en stund.

Etter å ha sett de latterlige konspirasjonsartiklene Frank Aune har publisert på ITPro bestemte vi oss for å vise hvor utrolig lite som skal til for at disse konspirasjonsteoristene biter på ting. Seriøst. Ingen "bevis" ble presentert på ************-siden, kun ville teorier basert på indisier og løse "bevis".

Jenter og gutter. Kildekritikk. Slå det opp i en ordbok.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/v/oHg5SJYRHA0&hl=en&fs=1

ERRU ANON?!1

Jævlig eid ;D
Sist endret av pr0tec; 27. november 2008 kl. 21:55.
"According to my records, the topic you are trying to reply to does not exist. If you're just trying to be annoying, well then too bad."

haha, fikk ikke lagt til kommentar mere på artikkelen hans
Haha, tenkte jeg det ikke.
Genial spøk, spør du meg!

Creds til nso/vidarlo/resten av crewet for et genialt påfunn!
Feige Frank Aune ble lei seg nå Haha, sånn går det når du leker tøff ^^
De har faktisk fjernet artikkelen på itpro
haha sykt nice! skal innrømme at jeg trodde litt på det selv.. props for genial prank!
Sikkerhetsklarert
For de som gikk glipp av artikkelen:
http://dump.no/files/c0bdef73c7a5/ITpro_eid.pdf
hah tipper de skriver en ny artikkel, hvor de hevder at denne seneste avsløringen er bare en avledningsmannøver fra kri-pos for å få oss til å tro at det bare var kødd :P
Seriøst, i begynnelsen trodde jeg faktisk litt på dette.

Men nå... nFF IKBAL! Jeg bøyer meg i støvet folka, dette made my month.
hahaha, genialt