Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 13515
Sitat av Zendium Vis innlegg
Funker faktisk for meg å restarte iPhone for å få innstallert Cydia apps
Vis hele sitatet...
Funker for meg og når jeg gjorde det takk

Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
BBsettings
Vis hele sitatet...
Funker ikke på iphone 5...
Noen som vet om iApp Cracker funker på iPhone 5?
Sitat av random71455 Vis innlegg
Får bare error på alt jeg laster ned i Cydia
Vis hele sitatet...
Det er fordi det er mye trafikk
Noen som har alternativ til bbsettings til notification center
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Funket halvveis å restarte iphonen, prøvd å laste ned masse ting ikveld men ingen går.. Etter at jeg restartet kommer innstalleringen mye lengre før det går lang tid og jeg får error..
Sitat av eDahlen Vis innlegg
Er nok Cydia alt går igjennom, men du kan alltid prøve å legge til noen andre Sources som kanskje kjøres av andre servere.
http://sinfuliphonerepo.com er et must, hvis du ikke får lagt den til nå så prøv igjen senere når serverene er litt mindre belastet.

Svar til "Rizna": Installous ble borte når "hackulous" sa takk for seg, men finnes nok noen alternativer. Sier ifra når jeg finner et godt alternativ!

Fant en løsning for å få Installous til å fungere igjen!

1- Åpne Cydia
2- Manage –> Sources –> Edit –> Add
3- Legg til denne sourcen [ http://repocydia.com ]
4- Søk på "APP VV" og last det ned
5- Gå til "Installous" og du vil finne"APP VV" i "download sectionen".
6- Installer "APP VV" og ENJOY!

Men husk at cydia er veldig tregt for øyeblikket, er nok umulig å få lastet ned noe nå..
Vis hele sitatet...
sinfuliphonerepo funker ikke . det kommer bare frem en error at den ikke blir funnet
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Fikk endelig lastet ned en ting som ikke funket!
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Fikk endelig lastet ned en ting som ikke funket!
Vis hele sitatet...
får til og downloade ting, men må liksom restarte ipadn hele tiden, også laste ned en ting også restarte igjen osv.. gidder ikke mere før i morgen
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Rizna Vis innlegg
får til og downloade ting, men må liksom restarte ipadn hele tiden, også laste ned en ting også restarte igjen osv.. gidder ikke mere før i morgen
Vis hele sitatet...
Samme her, fikk bare lastet ned en ringetone som funket.. Men imorgen tidlig er det natt i USA, så da er det kanskje mindre trafikk? Pluss det er morgen i Europa.
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Samme her, fikk bare lastet ned en ringetone som funket.. Men imorgen tidlig er det natt i USA, så da er det kanskje mindre trafikk? Pluss det er morgen i Europa.
Vis hele sitatet...
Ja får håpe det , er så jævlig spent på og få downloada noe fett, nice tweaks og spill
Sitat av Frufsa Vis innlegg
noen som vet om det er mulig å få sbsettings funksjonaliteten inn i droppdown vinduet som allerede er intergrert i ios?
Vis hele sitatet...
du går på varlsinger i instillinger!
hvilke jailbreak apps har dere installert hitil?

det jeg har installert hittil er:
activator
adblocker
auxo
bitesms
bolt
f.lux
folderenhancer
ilostfinder
nitrous
sbsettings
springflash
winterboard med themet: glasklart

lock screen
home screen

er forresten en iphone 5 på ios 6.1
Sist endret av super; 6. februar 2013 kl. 04:49.
Du er super super, lastet ned masse av det du skrev!

Om andre har noe bra de har lastet ned, skriv det her!
Sitat av heggem2 Vis innlegg
du går på varlsinger i instillinger!
Vis hele sitatet...
funker bare på ting som faktisk er ment for å ha i varslingssenteret

Sitat av Zaloz Vis innlegg
Funker ikke på iphone 5...
Vis hele sitatet...
vet det men kommer sikkert en oppdatering snart
glemte og nevne at jeg har zepplin som bytter ut operatør logoen med bilder, og appcent som gjør at når du laster ned apps fra app store så vises det i prosent hvor mye som er lastet ned.
▼ ... noen uker senere ... ▼
da er jeg i fullgang med og lase ned cydia tweeks :P

fått mange fine, men det jeg trenger hjelp til nå er..

få helt nytt utsene til iphone 5 gratis!
nytt keyboard og at appsa vises i en annen modus en de pleier noe alla wintertheme greia men det må være gratis, noen tips ?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
63 5
da har jeg fått nye tlf i posten og det er selvfølgerlig 6.1.4 versjonen, går det ann og JB den ? evt link ?
Sitat av timemachine Vis innlegg
da har jeg fått nye tlf i posten og det er selvfølgerlig 6.1.4 versjonen, går det ann og JB den ? evt link ?
Vis hele sitatet...
Nei, du må vente på en eventuell iOS 7 jailbreak Tviler på at de lager noe for 6.1.4 nå som iOS 7 kommer om ikke mange månedene.
Trådstarter
63 5
Sitat av ddybing Vis innlegg
Nei, du må vente på en eventuell iOS 7 jailbreak Tviler på at de lager noe for 6.1.4 nå som iOS 7 kommer om ikke mange månedene.
Vis hele sitatet...
what to do da ? vil ha JB men går ikke og degradere tlf da ?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
timemachine: Endre host-filen, som Ddybing har forklart her. Deretter gjenoppretter du som vanlig.