Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1888
Hei. Begynte å få denne error meldingen i går: https://imgur.com/a/fn1mkZ6

Tror det er litt variasjon i hva som står i den. Mener at det ikke bare er "comic" mappen som den sier det er problemer med. Noe nevneverdig er at "comic" mappen ikke er på "C" driven men på en eksternehardisk "D".

Det virker som at det er tilfeldig når error meldingen kommer, har komt når jeg foreksempel er på youtube og når jeg spiller.

Noen som har noen løsninger på hva det kan være?

Glemte å si at alt funker som normalt utenom error meldingene som kommer opp, jeg har tilgang til alle hardiskene mine.
Sist endret av hendelse; 9. mai 2018 kl. 17:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sök igjennom registeret etter verdier som peker til mappen. Kanskje du finner ut hva feilen er knyttet til (obs at det antakelig dukker opp verdier som er "ufarlige" også, som nylig besökte mapper eller lignende).
Skap mappen og se om du blir kvitt meldingen, eller om du får en annen.
Deaktiver alle programmet i Oppstart i task manager, og se om feilen forsvinner. Gjör den det, slå på halvparten og se om den kommer tilbake. Fortsett å slå av og på fjerdedeler og åttendeler osv til du har funnet synderen.
Hvis du høyreklikker på mappen og ser under location så skal det stå hvor den ligger, stemmer path'en over ens med lokasjonen til mappen eller under drive D: hvor du forventet at den skal ligge?