Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 913
Hei! Skal til Sverige om litt over 24 timer, benytter morgendagen til å pakke og slikt. Jeg bor på ytre vestlandet og skal til den andre siden av Sverige, det baltiske havet (Østersjøen.) Langt å kjøre på en dag? Yep.

Men ettersom jeg ikke skal kjøre, skrev jeg like gjerne ut all teksten fra nettkurset jeg tar. På den måten kan jeg fortsatt lære og sette meg inn i det jeg kan før jeg skal gjøre oppgavene på nett.

Problemet mitt er att jeg har en følelse av att så mye tekst om markedsføring blir litt mye. Vet dere om noe lærerikt innen IT-sjangeren som jeg kan skrive ut? Tenkte selvfølgelig på Wikipedia siden om php, html, python, nettverk, etc. Men det er jo mer historie enn noe jeg kan benytte meg av senere.
Deretter tenkte jeg på slike sider som skal lære deg å kode, men der må jeg delta med en datamaskin for å klare.

Jeg prøvde meg på google, men der kom mange "how-to's" og det kan jeg jo ikke skrive ut.

Folkens?

(inb4 "skriv ut en gif fil!1!! bli harry potter xD ddX xD")
Burde ikke være noe problem å finne noen spennende essays av en filosof du liker. Det er egentlig vanvittige mengder stoff av dokumenter på et par titalls sider som er verdt å lese der ute.
http://download.hardware.no/guider/php_mysql/guide.pdf - PHP- og MYSQL-innføring på norsk!
Sist endret av zorro; 26. juli 2013 kl. 07:05.
Takk for hjelp, guys! Skal sette i gang skriveren ASAP.