Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 578
Jeg skal Overføre spill fra data til xbox. Hva slags kable trenger jeg? Jeg har upc bredbånd, og lurer på om jeg bare kan ta ut kabelen i den boksen og stikke inn i xboxen? eller dr det en spesiell kabel? Kabelen sitter da fast i nettverkskortet i dataen og så setter jeg andre enden i xboxen. vil dette funke???
Du trenger en Kryssa TP kabel for å få liv mellom xbox og pc direkte. Ellers kan du bruke switch
Trådstarter
Så hvis jeg drar til en elektro butikk og spør etter en kryssa tp kabel, så stikker jeg denne i pc og x box, og så er det bare å fyre løs?? Kjapt svar forresten.
du trenger ftp prog og da. kan ta litt tid å finne ut av sakene. se på guides og faq's på xbox-scene.com hvis du har problemer
Trådstarter
Jeg hadde siste post, og jeg hadde ikke fått noen svar, så da tenkte jeg at det var lettere å få svar hvis jeg laget en ny en..
anyway...sjekk denne siden: http://www.xbchelp.com/network/

i tillegg må du jo sette opp nettverksinnstillingene, kanskje den mest krevende delen av prosessen
Trådstarter
Tp kabel=nettverkskabel?? Så jeg kan gå i butikken å spørre etter en kryssa nettverkskabel, så får jeg riktig??
Opprinnelig postet av djman
Tp kabel=nettverkskabel?? Så jeg kan gå i butikken å spørre etter en kryssa nettverkskabel, så får jeg riktig??
Vis hele sitatet...
Ja, spør etter en krysset nettverkskabel hos f.eks. telebutikken, biltema o.l sandem!
ja. kryssa kabel fra box til pc, så må du angi en fast ip på både box og pc. da er det bare å sette xboxen i dash, og logge på xboxens ftp med et ftp-prog på pcen(f.eks FlashFXP) med den ipen du anga på xboxen, brukernavnet og passordet xbox\xbox og port 21
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Leifern
da er det bare å sette xboxen i dash
Vis hele sitatet...
Hvis man setter xboxen i Mediaplayer, sånn at den bare står og "idler" der, får man mye større overføringshastighet.. Høres dumt ut, fungerer i praksis..
Det norskutviklede dashboardet Avalaunch gir høyest overføringsfart via FTP, bare så det er sagt...