Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 713
thepetitionsite.com kan man stemme på diverse petitions, som om man vil ha de originale star wars filmene på DVD etc. Jeg tror jeg starter en petition om seinfeld på DVD.
go ahead
tenkte jeg sku' støtte deg, men siden var temp down...
Fortsatt nede, uansett - hva er "petitions" ?
Petitions er lister der folk skriver seg på hvis de støtter en sak. Når listen blir så lang at folkene som startet kampanjen tror at den har noen effekt sender de den til rette vedkommende. I 99% av tilfellene har det ingen effekt
Opprinnelig postet av gaucho
Petitions er lister der folk skriver seg på hvis de støtter en sak. Når listen blir så lang at folkene som startet kampanjen tror at den har noen effekt sender de den til rette vedkommende. I 99% av tilfellene har det ingen effekt
Vis hele sitatet...
Må bare minne om Simpsons petitionen for ett år siden (var det ikke det da?), da var det nærmere 10000 nordmenn som "skrev under" på å få Simpsons tilbake igjen på TV. Lista ble sendt til TV3 (Viasat) og vips, to måneder senere var Simpsons på idiotboksen igjen.
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s


Må bare minne om Simpsons petitionen for ett år siden (var det ikke det da?), da var det nærmere 10000 nordmenn som "skrev under" på å få Simpsons tilbake igjen på TV. Lista ble sendt til TV3 (Viasat) og vips, to måneder senere var Simpsons på idiotboksen igjen.
Vis hele sitatet...
Den skrev jeg meg på! Btw, det er ny Simpsons episode på TV3 imorra

Aha gaucho.. da fatter jeg
det er verdt å prøve, da
hadde ikke gjort meg for å si det sånn