Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1092
ville bare ønske alle et godt nytt år.
Takk og i lige måde

Happy New Yar!
Godt nytt år alle samma! Håper dere har det kult der ute, for jeg sitter nemlig bare her hjemme og kjeder dritten ut av meg !
og jeg er psyk..
gøy? ikke i det hele tatt.
Jo, godt nytt år folkens.

Denne dagen er uten tvil den skeweste i mitt liv så langt, til tross for at den bare er 3 timer og 33 minutter gammel. Faen så skew altså ... *Blanda følelser*
Godt nyttår...
Hmm, er det bare meg eller var alt bedre før?
jula var kjedelig, mye artigere før.
nyttårsaften var liksom ikke så gøy når snøen øste ned og man så kun de nærmeste rakettene...
blargh..
Kom akk. hjem fra festen. Synes det gikk rimelig bra jeg da. Både nytt år og det gamle.

Edit: Fyllafeil...
brrr... *fryse* det er faen meg kaldt ute ass...

men, godt nytt år folkens.
hva faen gjør dere inne kl 12? FEST! Jeg kim nettoå hjem,og har det bra,ikkw dety at mammmea ble så blid da menmmn
Opprinnelig postet av tore-
hva faen gjør dere inne kl 12? FEST! Jeg kim nettoå hjem,og har det bra,ikkw dety at mammmea ble så blid da menmmn
Vis hele sitatet...
heh, vært på fylla eller? ser du skriver litt "rart"..

jeg kom og nettopp hjem. kunne vært lenger ute, men orka ikke. trokke jeg skulle ha stått opp kl 10 i morges. det ødela litt, ble så jævla sliten. men de føkkings butikkene som skulle stenge så tidlig
Aaaah, Godt nyttår allesammen!!

Ble ikke så mye alkohol,hehehe, faren te han som hadde festen kom jo hjem, så det vakke så jævli digg.. Men men, vi kom oss ut.. helskinnet men var så utrolig fett fordi om..
..
Fyrverkeri er SÅÅ DIGG!!
..
Noen andre her som har plukka fra STORE bomber som det er sånn kula inni? Fordi kamerater hadde mange av de, og de smalt som faen!!
/me vil også!!! Men de sier ikke hva de plukker ifra.. Arrrgh!

enda en gang, Godt Nytt ÅR!!
Godt nyttår alle sammen =)
"Ønsk alle på iblis.nu godt nyttår fra meg a!" - Canon2k ~ Full2k, på mobil fra hyttefest i haglebu.

Og.. Godt nyttår fra meg også. Jævlig bra foum
tja jeg var på jobb så det var ikke så veldig mye og gjøre.
hadde en fin aften selvom . vant finale i ps2 konkurranse i grand tourismo. og fikk andreplass i biljard. såg faktisk ikke en eneste rakett.. noen som har nyttårsforesett. ?
jeg har at jeg skal få reise til estland
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
happy neue aar fra amsterdam.. takeoff klokken 00.00.. slik det skal vaere (jeg har hatt euro siden klokken 00.05.. edda bedda)
Opprinnelig postet av -AS-


heh, vært på fylla eller? ser du skriver litt "rart"..

jeg kom og nettopp hjem. kunne vært lenger ute, men orka ikke. trokke jeg skulle ha stått opp kl 10 i morges. det ødela litt, ble så jævla sliten. men de føkkings butikkene som skulle stenge så tidlig
Vis hele sitatet...

kan vel si det slik ja.... måtte ta siste nattbuss hjem så festen sluttet da
Better than thou.
Dra til helvete..
Opprinnelig postet av Carlo
Dra til helvete..
Vis hele sitatet...
hæ?
2002 blir sikkert like jævlig som 2001, men godt nytt år like vell!!!
Oi, jeg fikk ikke posta den! Fikk besøk.. var så mye som 5 stk hos på meg på det meste igår, satan, nesten et (sosialt) liv jo :p

Uansett, godt nyttår er jeg så eviig lei av, masse mob. meldinger og tanter som ringer osv, faen ta "godt nyttår" hilsinga!!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av zeth
Oi, jeg fikk ikke posta den! Fikk besøk.. var så mye som 5 stk hos på meg på det meste igår, satan, nesten et (sosialt) liv jo

Uansett, godt nyttår er jeg så eviig lei av, masse mob. meldinger og tanter som ringer osv, faen ta "godt nyttår" hilsinga!!
Vis hele sitatet...
hei, ikke diss! jeg hadde ikke annet å gjøre på enn å sende hilsninger til folk, posisjon vaktboden.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Ahhh, endli kom jeg inn på siden....
Dette har vært en av de bedre nyttårsaftene jeg har vært med på, drittings som F og masse liv.
Fyrverkeri suxx0r ........
God nyttår alle sammen... selv om det virker som om ikke alle er like enige.
Ja godt nyttår allesamen. Feirde nyttåret mitt med familien min som-vanlig

A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av Carlo
Dra til helvete..
Vis hele sitatet...
HAPPY NEW YEAR!!
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Jo, godt nytt år folkens.

Denne dagen er uten tvil den skeweste i mitt liv så langt, til tross for at den bare er 3 timer og 33 minutter gammel. Faen så skew altså ... *Blanda følelser*
Vis hele sitatet...
Det er kansje fordi du prøvde å bolle uskyldige 14iser på rommet mitt det din kaute jævel
Dynen min hang fast på meg når jeg sto opp i dag, faen as Morten

Godt nyttår ja
Godt nyttår alle sammen!!! er litt sent ute jeg da, menmen...
Better than thou.
De som ikke har fått sagt det nå får ikke si det. Og ikke start noen nye fuckings tråder på dette da jeg allerede er lei av denne dritten for faen i hælvete.