Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1565
Kan politiet få tilgang til en permanent slettet facebook-konto? Og hvis ja, kan de finne slettede messenger samtaler, og finne ut hvor de er sendt fra?
Ja, ja og ja.
Hvis det er snakk om at du er hovedmistenkt for drapet på Anne Elisabeth Hagen så kanskje
Hvis det er snakk om Facebookmeldinger med trusler og innrømmelser av bruk av vold og trusler?
Hvor mye resurser dem bruker kommer an på alvorlighetsgraden av det du har gjort.
Snakk om vold (litt juling), psykisk, latent og emosjonell vold. Grove trusler om drap, og krenkende atferd, og forfølgelse... (Dukke opp på døra)

Hvis en person nekter for å ha sendt dem, og sier at h*n har blitt hacket?
Sist endret av AliceWonderland; 29. juli 2020 kl. 21:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Lite troverdig, for høres ut som om det har skjedd over lengre tid
Men.. er det en mulighet? Hvis personen i tillegg har rulleblad for ran, trusler og grov vold fra før? I tillegg blitt anmeldt for vold og trusler før, og fått besøksforbud mot denne personen?
Nå er jeg ikke på Facebook, men politet kan ikke hente mye/noe info fra en sletta konto/bruker håper jeg?
Hvis den er permanent slettet, og alle meldinger er slettet? Det blir jo mye å åpne, samtidig finne ut hvor de forskjellige meldingene er sendt?
BRAND ∞ STRONG
Det skal litt til.
Har skjedd i noen draps saker bla.
Og også i saker der man mistenker drap/bortføring.

I Sigrid saken for en del år siden (jente som forsvant i fra Oppsal,Oslo)
fikk politiet etter en del om og men tilgang både til jentas og den mistenke sin.
Mitt inntrykk er at de lett har kontroll over messenger, har stadig rare innlogginger fra div. plattformer selv om jeg er nøye med sikkerheten. Og jeg er ikke særlig kriminell heller.