Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1280
Noen som har erfaringer om nettbutikken dhgate?
Det er ikke en nettbutikk men en portal ala ebay med mange forskjellige selgere. Først og fremst fra Kina og shitdårlig kvalitet
Det @celtseus sier stemmer. Med det sagt har iallfall jeg bare gode erfaringer med å kjøpe div. derifra.

Edit; At alt er shitdårlig kvalitet stemmer forøvrig ikke. Du får det du betaler for som med det meste av den type ”nettbutikker”. Av det jeg har mottatt har jeg alltid vært overrasket over kvaliteten kontra den lave prisen.
Sist endret av SoppVandreren; 24. juli 2020 kl. 14:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
10 0
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Det @celtseus sier stemmer. Med det sagt har iallfall jeg bare gode erfaringer med å kjøpe div. derifra.

Edit; At alt er shitdårlig kvalitet stemmer forøvrig ikke. Du får det du betaler for som med det meste av den type ”nettbutikker”. Av det jeg har mottatt har jeg alltid vært overrasket over kvaliteten kontra den lave prisen.
Vis hele sitatet...
Måtte du betale toll/mva for produktet? Hvis så, hvor mye?
Har handlet for sikkert 10.000 på DhGate opp igjennom årene, og har gjort både noen av mine beste og dårligste kjøp der. Regner med at du skal handle noe "ulovlig" eller piratkopier, for det er det som selges der. Resten er bare "fyllmasse" som ingen kjøper, fordi prisene er bedre på Aliexpress.

Det du skal vite er at kommer ikke varen frem, eller selger ikke svarer på purringer, - synd for deg. De har null troverdighet når det kommer til refunds sammenlignet med Aliexpress.

Sjekk også ut feedbacks på ulike produkter, mange av disse er falske.